|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Lach niet, Snark is DODELIJK serieus met dat soort dingen. |
|
Thanks voor de waarschuwing, maar ik kan m wel hebben, die gast heb ongeveer dezelfde humor als ik, ik mag m wel. Fuck You All !. |
|
quote: Fuck You All !. |
|
XkadaverX en Snark sitting in a tree... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
f-u-c-k-i-n-g. Verrassend triviaal |
|
'and' zelfs She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ze gaan hun gang maar, het interesseert me werkelijk geen reet. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: logisch, jij bent zelf een neger |
|
quote: My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
Dat zal het zijn ja.. Ik snap alleen de strekking van je betoog niet helemaal, maar misschien komt dat ook omdat ik een neger ben. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ze doen maar lekker Hier in het park tegenover mij worden ook festivals gehouden inclusief bevrijdingsfestival. Laat die mensen lekker plezier hebben op die festivals, als ik er last van heb zet ik m'n eigen muziek wel op of ga ik wel een dagje weg. |
|
Heb ff gekeken welke bands er spelen die dag en kan er niet een noemen die antie gristelijk/satannistiesch is. Wat is het probleem dan. En als ze bij die homomanifestatie bier hebben dan ben ik ook van de party> Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Griffo Rijssen toch een beetje bevooroordeeld misschien ? |
|
Grefo alles is vaak wel een beetje bevooroordeeld |
|
quote: Waarom zou een satanist sneu'er zijn dan een christen? mag je wel even uitleggen. En kom nu niet weer aan met je opvoeding alsjeblieft En nee ik heb met beide niets, ik ben atheist. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-05-2009 17:26] |
|
quote: Ik vraag me af wat ze zouden doen als Stryper er een concertje geeft. |
|
quote: Als het geen praise is, en ze niet vooraf gewaarschuwd zijn in het Nederlands Dagblad of de Visie dat het niet heidens is, zal het waarschijnlijk weinig verschillen |
|
quote: Denk het wel ja, ik bedoel laatst werd ik in Zwolle door zo'n clan van de deur lastig gevallen met de vraag of ik geloof. Ik wou er niet op in gaan en bedankte vriendelijk voor de discussie waarop ze me nog na begonnen te roepen dat Jezus er ook voor mij was. Dit gebeurde dus tot 5 keer aan toe en onder tussen stond er een bandje kijhard van die halleluja muziek te jengelen. Heb er verder niet over gezeurd of geklaagd want ik ben van mening dat iedereen zijn ding moet kunnen doen en een discussie met die luij aangaan heeft toch geen nut want zij vinden dat ie wel beataat/bestond en ik niet.Wat mij wel tegen staat van dit soort mensen is dat ze echt giganties op mensen neer kijken als ze niet in hun wereldje passen terwijl ik en velen met mij denken dat je iedereen moet respecteren, alleen moet je respect wel verdienen vind ik en deze gasten verdienen dat dus niet(naar mijn mening dan). Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
+1 |
|
quote: Je eerste fatsoenlijke post op ZM. |
|
quote: Heb dat wel vaker geprobeert maar die werden door de modpolitie er af gehaald omdat er schijnbaar tegen hun tere metal zieltjes geschopt was en deze is in de kategorie ''tegen het geloof'' dus wel erg metal veantwoord. Vind dat nog steeds erg kortzichtig/sneu maar goed het is niet mijn forum dus ze doen maar. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Praise/worship en de tak van de gereformeerde gemeenschap zoals die in Rijssen rondloopt hebben dan alleen weer geen fuck met elkaar te maken. Sterker nog, ik denk dat het elkaar net zo hard bijt als nu met de kwestie-Elsrock. |
|
quote: Welke tak loopt er rond dan? Overigens zijn er natuurlijk genoeg leuke christenen die wel voor zichzelf nadenken. Ik kom alleen te vaak de verkeerde tegen. Vandaag was zo'n dag. |
|
Dit maakt mij natuurlijk zeer nieuwsgierig, vertel ? Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |