IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Gereformeerd Rijssen protesteert tegen heavymetal Vorige pagina | Volgende pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-05-2009 10:31 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 10:28 schreef XkadaverX het volgende:

thanks gast!

Lach niet, Snark is DODELIJK serieus met dat soort dingen.

XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 10:32 by XkadaverX Wijzig reactieProfiel van XkadaverXQuote dit bericht

Thanks voor de waarschuwing, maar ik kan m wel hebben, die gast heb ongeveer dezelfde humor als ik, ik mag m wel.

Fuck You All !.

Snark
Usericon van Snark
Posted 21-05-2009 10:36 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 10:32 schreef XkadaverX het volgende:
Thanks voor de waarschuwing, maar ik kan m wel hebben, die gast heb ongeveer dezelfde humor als ik, ik mag m wel.

pleur op man

XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 10:36 by XkadaverX Wijzig reactieProfiel van XkadaverXQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 10:36 schreef Snark het volgende:
pleur op man

Fuck You All !.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-05-2009 11:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

XkadaverX en Snark sitting in a tree...

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 21-05-2009 11:06 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

f-u-c-k-i-n-g.

Verrassend triviaal

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-05-2009 11:12 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

'and' zelfs

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 21-05-2009 11:50 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 9:26 schreef Snark het volgende:
eigenlijk ben ik wel benieuwd wat jullie zouden vinden van een groot feest voor moslims of chinezen of negers of homo's waar de hele dag door opruiende muziek met banale en brutale teksten op erg hoog volume worden uitgespuwd over de bezoekers.

Ze gaan hun gang maar, het interesseert me werkelijk geen reet.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Snark
Usericon van Snark
Posted 21-05-2009 12:28 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 11:50 schreef El Chulo het volgende:
Ze gaan hun gang maar, het interesseert me werkelijk geen reet.

logisch, jij bent zelf een neger

TheletusSige
If you dare to trust, then you shall shatter.
Usericon van TheletusSige
Posted 21-05-2009 13:31 by TheletusSige Wijzig reactieProfiel van TheletusSigeQuote dit berichthttp://www.vampirefreaks.com/__BLOODSHOT

quote:
Op 21 mei 2009 12:28 schreef Snark het volgende:
logisch, jij bent zelf een neger

My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 21-05-2009 13:58 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Dat zal het zijn ja..

Ik snap alleen de strekking van je betoog niet helemaal, maar misschien komt dat ook omdat ik een neger ben.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 21-05-2009 16:49 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 21 mei 2009 9:26 schreef Snark het volgende:
eigenlijk ben ik wel benieuwd wat jullie zouden vinden van een groot feest voor moslims of chinezen of negers of homo's waar de hele dag door opruiende muziek met banale en brutale teksten op erg hoog volume worden uitgespuwd over de bezoekers.

Ze doen maar lekker
Hier in het park tegenover mij worden ook festivals gehouden inclusief bevrijdingsfestival.
Laat die mensen lekker plezier hebben op die festivals, als ik er last van heb zet ik m'n eigen muziek wel op of ga ik wel een dagje weg.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-05-2009 17:16 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Heb ff gekeken welke bands er spelen die dag en kan er niet een noemen die antie gristelijk/satannistiesch is. Wat is het probleem dan. En als ze bij die homomanifestatie bier hebben dan ben ik ook van de party>

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-05-2009 17:23 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Griffo Rijssen toch een beetje bevooroordeeld misschien ?

Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 21-05-2009 17:25 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

Grefo alles is vaak wel een beetje bevooroordeeld

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-05-2009 17:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 mei 2009 10:14 schreef XkadaverX het volgende:
Tja, ik kan me goed voorstellen dat die mensen geen zin hebben in een festival met bands die nogal behoorlijk tegen hun huisjes trapt.Heb dat anti geloof gedoe van een hoop metal bands toch altijd al behoorlijk sneu gevonden, zeker dat hele kijk mij eens een stoere satanist zijn gedoe vind ik nogal lachwekkend.Maar goed. dat is mijn mening...

Waarom zou een satanist sneu'er zijn dan een christen? mag je wel even uitleggen. En kom nu niet weer aan met je opvoeding alsjeblieft

En nee ik heb met beide niets, ik ben atheist.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-05-2009 17:26]

Forever After
Fading to Black
Posted 21-05-2009 17:30 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 17:25 schreef Nameless shadow het volgende:
Grefo alles is vaak wel een beetje bevooroordeeld

Ik vraag me af wat ze zouden doen als Stryper er een concertje geeft.

Nameless shadow
Posted 21-05-2009 17:33 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

quote:
Op 21 mei 2009 17:30 schreef Forever After het volgende:
Ik vraag me af wat ze zouden doen als Stryper er een concertje geeft.

Als het geen praise is, en ze niet vooraf gewaarschuwd zijn in het Nederlands Dagblad of de Visie dat het niet heidens is, zal het waarschijnlijk weinig verschillen

nark
Usericon van nark
Posted 21-05-2009 17:34 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 17:23 schreef Forever After het volgende:
Griffo Rijssen toch een beetje bevooroordeeld misschien ?

Denk het wel ja, ik bedoel laatst werd ik in Zwolle door zo'n clan van de deur lastig gevallen met de vraag of ik geloof. Ik wou er niet op in gaan en bedankte vriendelijk voor de discussie waarop ze me nog na begonnen te roepen dat Jezus er ook voor mij was. Dit gebeurde dus tot 5 keer aan toe en onder tussen stond er een bandje kijhard van die halleluja muziek te jengelen. Heb er verder niet over gezeurd of geklaagd want ik ben van mening dat iedereen zijn ding moet kunnen doen en een discussie met die luij aangaan heeft toch geen nut want zij vinden dat ie wel beataat/bestond en ik niet.Wat mij wel tegen staat van dit soort mensen is dat ze echt giganties op mensen neer kijken als ze niet in hun wereldje passen terwijl ik en velen met mij denken dat je iedereen moet respecteren, alleen moet je respect wel verdienen vind ik en deze gasten verdienen dat dus niet(naar mijn mening dan).

Forever After
Fading to Black
Posted 21-05-2009 17:41 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

+1

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-05-2009 17:49 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 17:34 schreef nark het volgende:
Denk het wel ja, ik bedoel laatst werd ik in Zwolle door zo'n clan van de deur lastig gevallen met de vraag of ik geloof. Ik wou er niet op in gaan en bedankte vriendelijk voor de discussie waarop ze me nog na begonnen te roepen dat Jezus er ook voor mij was. Dit gebeurde dus tot 5 keer aan toe en onder tussen stond er een bandje kijhard van die halleluja muziek te jengelen. Heb er verder niet over gezeurd of geklaagd want ik ben van mening dat iedereen zijn ding moet kunnen doen en een discussie met die luij aangaan heeft toch geen nut want zij vinden dat ie wel beataat/bestond en ik niet.Wat mij wel tegen staat van dit soort mensen is dat ze echt giganties op mensen neer kijken als ze niet in hun wereldje passen terwijl ik en velen met mij denken dat je iedereen moet respecteren, alleen moet je respect wel verdienen vind ik en deze gasten verdienen dat dus niet(naar mijn mening dan).

Je eerste fatsoenlijke post op ZM.

nark
Usericon van nark
Posted 21-05-2009 17:59 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 17:49 schreef Lionheart het volgende:
Je eerste fatsoenlijke post op ZM.

Heb dat wel vaker geprobeert maar die werden door de modpolitie er af gehaald omdat er schijnbaar tegen hun tere metal zieltjes geschopt was en deze is in de kategorie ''tegen het geloof'' dus wel erg metal veantwoord. Vind dat nog steeds erg kortzichtig/sneu maar goed het is niet mijn forum dus ze doen maar.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-05-2009 18:13 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 17:33 schreef Nameless shadow het volgende:

Als het geen praise is, en ze niet vooraf gewaarschuwd zijn in het Nederlands Dagblad of de Visie dat het niet heidens is, zal het waarschijnlijk weinig verschillen

Praise/worship en de tak van de gereformeerde gemeenschap zoals die in Rijssen rondloopt hebben dan alleen weer geen fuck met elkaar te maken. Sterker nog, ik denk dat het elkaar net zo hard bijt als nu met de kwestie-Elsrock.

Nameless shadow
Posted 21-05-2009 18:17 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

quote:
Op 21 mei 2009 18:13 schreef Hexegot het volgende:
Praise/worship en de tak van de gereformeerde gemeenschap zoals die in Rijssen rondloopt hebben dan alleen weer geen fuck met elkaar te maken. Sterker nog, ik denk dat het elkaar net zo hard bijt als nu met de kwestie-Elsrock.

Welke tak loopt er rond dan?
Overigens zijn er natuurlijk genoeg leuke christenen die wel voor zichzelf nadenken. Ik kom alleen te vaak de verkeerde tegen. Vandaag was zo'n dag.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 21-05-2009 18:20 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Dit maakt mij natuurlijk zeer nieuwsgierig, vertel ?

Why doesn't my music get me all the chicks?

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com