|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is zóóó jaren 90. |
|
quote: Dus als Elsrock een indoor festival zou zijn, dan was er helemaal niks aan de hand geweest? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Ik herinner me in ene weer waarom ik een hekel aan godsdiensten in het algemeen heb... Als ze eens ophouden om mij op zondagochtend mijn nest uit te beieren met die tyfuskerkklokken... Dat schijnheilig spul wat naar de dienst komt weet toch wel hoe laat die begint dus daar hoeft het niet voor. En bij voorkeur ook nog die religieuze zooi van de TV zodat ik dat niet tegenkom als ik naar tieten aan het zappen ben.... Heel misschien kunnen we dan eens praten. Tot die tijd zal ik waarschijnlijk wel bij deze ongenuanceerde mening blijven. NP: Overkill - Fuck You Edit: Moest het ff kwijt... [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 19-05-2009 20:06] |
|
quote: Jawel, maar minder gemekker over geluidsoverlast van die godslasterende bands. |
|
quote:Dat zei je 6 jaar geleden Jaap. Nu heb je kort haar en draag je nette kleren |
|
sssssst Je moeder. |
|
Je hebt al bijna het uiterlijk van een grefo. Nu alleen nog even in God gaan geloven, kinderen krijgen en ze vervolgens misbruiken en je kunt zo met de club mee |
|
Dit is toch eigenlijk te zielig voor woorden, hun mogen wel langs de deuren gaan met hun folders om me te overtuigen gelovig te worden. Ze vallen mij dus lastig en ik mag niet hun 1 dag per jaar lastig vallen!! |
|
quote: Hoe durven hun. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja, potjandriedikkie! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Het is een dekselse streek van dat schorriemorrie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Schavuiten zijn het! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
hahahahahaha |
|
quote: Correctie: hoe durven hullie. Edit: Vreselijk hypocriet gedonder dit weer, ik snap dan ook niet waarom dat groepje maar bezig blijft met het proberen iedereen hun normen en waarden op te leggen. Bovendien is het proberen te verbieden van zo'n evenement om dit soort redenen ook nog eens de reinste discriminatie. Stel je voor als dit een moslimbijeenkomst was geweest, en ze probeerden het te stoppen vanwege een vergelijkbare reden, "Discriminatie!". Blijf het trouwens ook nog steeds te gek voor woorden vinden dat al dat bijgeloof nog wordt gesubsidieërd ook. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 19-05-2009 21:35] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Zullie? Die doen dat al jaren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zou Ullie zo beschaafd willen zijn deze goddeloze uitspraken een halt toe te roepen? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Ghehe wat een vergelijking. Jij kunt nee zeggen en de deur dicht pleuren, wordt wat anders als ze psalmen gaan galmen in je voortuin nadat je nee hebt geroepen.. |
|
Dat doen ze hier toch wel als je 'nee' schreeuwt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Volgende keer deur dichtpleuren. |
|
Die hebben ze gesloopt ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: de boefjes! |
|
quote: Och, gelovigen (of dat nu moslims of gristenen zijn) proberen geregeld via rechtzaken de vrijheid van meningsuiting in te perken. B.v. de zaak tegen Theodor Holman die in een column "christenhonden" aanviel, of Hirsch Ballin die middels een veranderingetje in de wet het aanvallen van godsdiensten tegen wil gaan. Bij SGP-ers ligt het er natuurlijk nog wat dikker bovenop, en bij een muziekgenre dat vaak (niet altijd, laten we niet generaliseren) zo overduidelijk anti-gristelijk is als de metal ook. Als de burgemeester in deze zaak een beetje weldenkend is en de wet begrijpt, zal Elsrock de zaak winnen, zeker omdat de vrijheid van meningsuiting de laatste tijd zo'n hot item is. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-05-2009 21:54] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ow mijn god! wat ben ik blij dat ik geen verweerschriften meer hoef te schrijven voor de gemeente Rijssen-Holten! 3500 stuks... dat had ik echt niet gered in mijn eentje er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:Hey, jij weer hier |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |