IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Gereformeerd Rijssen protesteert tegen heavymetal Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-05-2009 16:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 16:00 schreef El Chulo het volgende:
Want die hebben het voortdurend over metal-liefhebbers?

Dat weet karnivoor vast niet of dat zo is of niet
quote:
Op 19 mei 2009 16:02 schreef karnivoor het volgende:
ook een optie

Maar goed. Ik weet niet of metalheads meer op christenen zeiken dan andersom.

Zelf zeik ik amper op/over christenen, behalve als ze mij lastig vallen (zoals gister met hun slechte zang en geklap onder mijn raam) of met debiele dingen in het nieuws komen.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-05-2009 16:12 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 15:49 schreef karnivoor het volgende:
+1

-666

Maar het kan komen doordat ik geen blackies spreek

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-05-2009 16:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 mei 2009 16:10 schreef ZelThoR het volgende:
Dat weet karnivoor vast niet of dat zo is of niet

Maar goed. Ik weet niet of metalheads meer op christenen zeiken dan andersom.

Zelf zeik ik amper op/over christenen, behalve als ze mij lastig vallen (zoals gister met hun slechte zang en geklap onder mijn raam) of met debiele dingen in het nieuws komen.

ze zijn iig wel bereid 3500 handtekeningen te verzamelen, dat zie ik dat ongeorganiseerd zooitje schreeuwerds met weinig wol in de metalscene nog niet voor elkaar krijgen

Je moeder.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-05-2009 16:26 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 15:35 schreef underkoffer het volgende:
ik ben wel benieuwd hoe de reacties zijn, en het verweer als er vanuit de hoek van liefhebbers ook mensen het woord mogen voeren, kunnen bijzonder interessante discussies worden !

Yeah right, 2 bekrompen kampen.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-05-2009 17:16 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 mei 2009 15:27 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Hmmm 3500 bezwaarschriften is toch niet iets om zo luchthartig over te doen...
Absoluut niet. Dat betekent dus dat 3500 mensen de moeite hebben genomen al hun bezwaren tegen Elsrock op schrift te zetten en deze 1 voor 1 per post naar de gemeente te sturen.. Of zijn er 3500 handtekeningen onder 1 bezwaarschrift gezet. Minor details maar desondanks nog steeds een flink aantal.

Ik vraag me dan alleen wel af op welke gronden men tot dat aantal gekomen is. De kerken en scholen hebben flink hun best gedaan maar hoe is dat gebeurd? "Ja klein kindje van 4, jij moet dit ook ondertekenen anders brandt jouw teddybeer in de hel!" om maar een voorbeeld te noemen, is het kuddegedrag of hebben de mensen het uit eigen beweging gedaan.

Zou er iemand die naar die vergadering gaat audio- en/of videoopnames kunnen maken? Ik ben toch wel verdraaid benieuwd ten eerste met wat voor argumenten men komt aanzetten en ten tweede of alle partijen wel goed gehoord worden.. En uiteraard naar de uitspraak van de commissie maar dat duurt dan nog even.

Misschien dat er nog wel een tegenklacht wegens laster inzit

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-05-2009 17:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

laster van een ongedefinieerde groep mensen? eerder discriminatie dan. ben benieuwd of iemand de tijd en het geld er voor over heeft om zo'n kostbare procedure te starten...

Je moeder.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 19-05-2009 17:23 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Tja..ik snap ook niet waarom heel gereformeerd Rijssen niet in het geweer komt wanneer er metalavonden in de Lucky geboekt worden. Met enige regelmaat spelen daar ook metalbands.

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-05-2009 17:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 12:35 schreef krisiunizer het volgende:
Daar gaat ie weer... 3500 is best veel trouwens.

Gereformeerd Rijssen protesteert tegen heavymetal

RIJSSEN/HOLTEN (ANP) - Het gereformeerde bolwerk uit Rijssen/Holten
protesteert massaal tegen het heavymetal-festival Elsrock, dat op
29 augustus in de gemeente wordt gehouden. Circa 3500
bezwaarschriften zijn bij de gemeente binnengekomen, zei een
woordvoerder dinsdag. Veel mensen zijn bang dat er op het festival
godslasterlijke teksten worden gebruikt.
Woensdagavond vindt in het stadhuis een openbare hoorzitting van
de bezwarencommissie plaats. Daar wordt gerekend op zevenhonderd
belangstellenden en tien insprekers. Meer mensen kunnen de zaal
niet in. De gemeente heeft extra menskracht vrijgemaakt om alle
bezwaren te behandelen.
Burgemeester Bort Koelewijn zal zich tegenover de commissie
verweren over de afgegeven vergunning voor het festival. Over
enkele weken komt de bezwarencommissie met een advies naar de
gemeente.
Vooral de gereformeerde kerkgemeenten en scholen lopen en masse
te hoop tegen de afgegeven vergunning voor het festival. De kerk
heeft duizenden handtekeningen verzameld in een petitie.

Ik denk dat ze het principe van "heb uw naasten lief gelijk uzelf" nog niet helemaal snappen.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-05-2009 17:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 mei 2009 17:28 schreef ghoulliette het volgende:
Ik denk dat ze het principe van "heb uw naasten lief gelijk uzelf" nog niet helemaal snappen.
En kijken of ze het 9de gebod ook niet gaan zondigen (geen valse getuigenis over anderen afleggen)

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-05-2009 17:30 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 17:23 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Tja..ik snap ook niet waarom heel gereformeerd Rijssen niet in het geweer komt wanneer er metalavonden in de Lucky geboekt worden. Met enige regelmaat spelen daar ook metalbands.

In Rijssen heten veel vrouwen Els...

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 19-05-2009 17:32 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Dat is goddomme wel een echte dijenkletser.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-05-2009 17:34 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Niet zo vloeken bastaard-jong.

Snark
Usericon van Snark
Posted 19-05-2009 17:38 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

net even de gemeente een aantal teksten van liedjes doorgemailed, om de twijfel weg te nemen...

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 19-05-2009 18:28 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Je blijft ook lachen met die gasten hè...

Goed; als dit serieus genomen wordt kunnen wij
A - meer dan 3500 handtekeningen (digitaal) ophalen tegen het luiden van kerkklokken, ook gezien de gewelddadige aard van de kerstening
B - Dan naar een randgemeente in de toekomst en een actie dat alle inwoners van Rijssen niet meer buiten de grenze van hun eigen gemeente komen
C - Alle televisiezenders op zondag laten uitzetten
D - Berechting volgens een christelijke wet (lijkt me leuk bij echtbrekers en kinderen van ongehuwde ouders)

EN dan serieus: je zou bijna denken dat de organisatie van Elsrock er zelf achter zit, want dit is geweldige publiciteit

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 19-05-2009 18:42 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ik denk dat ik 3501 handtekeningen ga verzamelen van mensen die vinden dat Elsrock wél door moet gaan.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 19-05-2009 18:43 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ik denk dat ik niks ga doen, behalve 29 augustus naar Elsrock gaan.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-05-2009 18:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 18:43 schreef 6sic6 het volgende:

Ik denk zelfs dat ik dat niet ga doen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 19-05-2009 18:45 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 12:38 schreef ZelThoR het volgende:
Waarom elk jaar blijven proberen ook? Mafketels.

Als je er ieder jaar weer enorm veel heisa over maakt, is de burgemeester het gezeik uiteindelijk misschien een keer zat en geeft hij geen vergunning meer af?

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 19-05-2009 18:47 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 18:45 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik denk zelfs dat ik dat niet ga doen.

Uit protest?

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-05-2009 19:27 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 17:23 schreef Taets van Avezaete het volgende:

Ik heb ooit ergens gelezen dat wanneer er binnen een metalband staat te spelen de teksten 'binnen' blijven en dus niet worden opgevangen door het christelijke volk buiten. Echt waar

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 19-05-2009 19:30 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 19:27 schreef MetalJan het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen dat wanneer er binnen een metalband staat te spelen de teksten 'binnen' blijven en dus niet worden opgevangen door het christelijke volk buiten. Echt waar

Je maakt toch een grapje hoop ik?

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-05-2009 19:30 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 18:43 schreef 6sic6 het volgende:

+1.
Uiteraard wel met godslasterend shirt aan.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-05-2009 19:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Mocht je echt kinderachtig willen doen als het daadwerkelijk afgelast zou worden door dit gebeuren zou je met een hele troep naar bier stinkende en schreeuwende metalheads die dag alsnog in Rijssen moeten gaan hangen of de zondag erna met z'n allen voor de kerk gaan staan.

Dan hebben ze wel door dat je die mensen beter op een festivalterrein kunt hebben voor één dag

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-05-2009 19:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 19:30 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Je maakt toch een grapje hoop ik?

Nee geen grapje.
Bij open air waaiert het geluid natuurlijk alle kanten op, over alle grefo huisjes en andere ketsketens. Indoor niet, daar blijft het tussen de muurtjes en worden de grefo's niet bruut gestoord tijdens hun theekransjes door de tonen van bijvoorbeeld een Suffocation.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-05-2009 19:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 18:47 schreef 6sic6 het volgende:
Uit protest?

ja!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com