|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: -666 Maar het kan komen doordat ik geen blackies spreek Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: ze zijn iig wel bereid 3500 handtekeningen te verzamelen, dat zie ik dat ongeorganiseerd zooitje schreeuwerds met weinig wol in de metalscene nog niet voor elkaar krijgen Je moeder. |
|
quote: Yeah right, 2 bekrompen kampen. |
|
quote:Absoluut niet. Dat betekent dus dat 3500 mensen de moeite hebben genomen al hun bezwaren tegen Elsrock op schrift te zetten en deze 1 voor 1 per post naar de gemeente te sturen.. Of zijn er 3500 handtekeningen onder 1 bezwaarschrift gezet. Minor details maar desondanks nog steeds een flink aantal. Ik vraag me dan alleen wel af op welke gronden men tot dat aantal gekomen is. De kerken en scholen hebben flink hun best gedaan maar hoe is dat gebeurd? "Ja klein kindje van 4, jij moet dit ook ondertekenen anders brandt jouw teddybeer in de hel!" om maar een voorbeeld te noemen, is het kuddegedrag of hebben de mensen het uit eigen beweging gedaan. Zou er iemand die naar die vergadering gaat audio- en/of videoopnames kunnen maken? Ik ben toch wel verdraaid benieuwd ten eerste met wat voor argumenten men komt aanzetten en ten tweede of alle partijen wel goed gehoord worden.. En uiteraard naar de uitspraak van de commissie maar dat duurt dan nog even. Misschien dat er nog wel een tegenklacht wegens laster inzit |
|
laster van een ongedefinieerde groep mensen? eerder discriminatie dan. ben benieuwd of iemand de tijd en het geld er voor over heeft om zo'n kostbare procedure te starten... Je moeder. |
|
Tja..ik snap ook niet waarom heel gereformeerd Rijssen niet in het geweer komt wanneer er metalavonden in de Lucky geboekt worden. Met enige regelmaat spelen daar ook metalbands. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Ik denk dat ze het principe van "heb uw naasten lief gelijk uzelf" nog niet helemaal snappen. |
|
quote:En kijken of ze het 9de gebod ook niet gaan zondigen (geen valse getuigenis over anderen afleggen) |
|
quote: In Rijssen heten veel vrouwen Els... |
|
Dat is goddomme wel een echte dijenkletser. |
|
Niet zo vloeken bastaard-jong. |
|
net even de gemeente een aantal teksten van liedjes doorgemailed, om de twijfel weg te nemen... |
|
Je blijft ook lachen met die gasten hè... Goed; als dit serieus genomen wordt kunnen wij A - meer dan 3500 handtekeningen (digitaal) ophalen tegen het luiden van kerkklokken, ook gezien de gewelddadige aard van de kerstening B - Dan naar een randgemeente in de toekomst en een actie dat alle inwoners van Rijssen niet meer buiten de grenze van hun eigen gemeente komen C - Alle televisiezenders op zondag laten uitzetten D - Berechting volgens een christelijke wet (lijkt me leuk bij echtbrekers en kinderen van ongehuwde ouders) EN dan serieus: je zou bijna denken dat de organisatie van Elsrock er zelf achter zit, want dit is geweldige publiciteit Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik denk dat ik 3501 handtekeningen ga verzamelen van mensen die vinden dat Elsrock wél door moet gaan. |
|
Ik denk dat ik niks ga doen, behalve 29 augustus naar Elsrock gaan. |
|
quote: Ik denk zelfs dat ik dat niet ga doen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Als je er ieder jaar weer enorm veel heisa over maakt, is de burgemeester het gezeik uiteindelijk misschien een keer zat en geeft hij geen vergunning meer af? |
|
quote: Uit protest? |
|
quote: Ik heb ooit ergens gelezen dat wanneer er binnen een metalband staat te spelen de teksten 'binnen' blijven en dus niet worden opgevangen door het christelijke volk buiten. Echt waar |
|
quote: Je maakt toch een grapje hoop ik? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: +1. Uiteraard wel met godslasterend shirt aan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Mocht je echt kinderachtig willen doen als het daadwerkelijk afgelast zou worden door dit gebeuren zou je met een hele troep naar bier stinkende en schreeuwende metalheads die dag alsnog in Rijssen moeten gaan hangen of de zondag erna met z'n allen voor de kerk gaan staan. Dan hebben ze wel door dat je die mensen beter op een festivalterrein kunt hebben voor één dag Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee geen grapje. Bij open air waaiert het geluid natuurlijk alle kanten op, over alle grefo huisjes en andere ketsketens. Indoor niet, daar blijft het tussen de muurtjes en worden de grefo's niet bruut gestoord tijdens hun theekransjes door de tonen van bijvoorbeeld een Suffocation. |
|
quote: ja! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |