|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Lekker rustig en ik woon goedkoop I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Tja..dezelfde argumenten waarom ik in Assen woon. Zij het dat we hier geen last hebben van streng gereformeerden... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Wat denk jij dat er zich precies afspeelt in Rijssen waardoor ik last zou hebben van gelovige mensen alhier? Want je maakt me nieuwsgierig. Ik schijn iets te hebben gemist in de dikke 3 jaar dat ik hier intussen woon. Maar breng me even op de hoogte, misschien is het niet te laat om nog te verhuizen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Beperkte openstelling van allerlei voorzieningen, uitgaansgelegenheden en winkels vanwege de zondagsrust. Een relatief grote minderheid die met alle soorten van genoegen hun normen en waarden willen opleggen aan andersdenkenden/gelovigen die minder streng in de leer zijn. Het verbieden van evenementen zoals Elsrock op puur religieuze argumenten die juridisch gezien geen enkele waarden hebben... Maar als je daar met plezier woont, ben ik de laatste die zegt dat je moet verhuizen. Ik geef alleen aan dat ik liever niet in een streng gereformeerde gemeente wil wonen. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Zijn de winkels in Assen wel alle zondagen open? Want volgens mij is dat in bijna alle plaatsen het geval. Wij hebben hier geen koopzondag. Wat wil zeggen dat ik mijn boodschappen op die andere 6(!) dagen moet zien te doen. Ik zie dat niet als een minpunt. En ik kan hier rustig een pizza of shoarma halen op zondag hoor. En er zijn hier ook een stuk of 3 cafe's open op zondag. Maar ik heb er geen belang bij om op zondag aan de bar te hangen. (sowieso nooit...maar dat terzijde. quote: D'r hangen hier af en toe flyers voor speciale diensten in de stad. Maar de flyers voor feesten in bijv. Lucky zijn talrijker. Verder heeft nog nooit iemand zijn strenge leer aan mij op proberen te leggen. quote: Elsrock is eigenlijk het enige waar hier echt een ophef over gemaakt wordt. Tenminste, dit wordt groot opgeblazen in de media. En ik gok dat de organisatie van Elsrock daar zelf een grote bijdrage aan levert (en gelijk hebben ze). Verder is er hier eigenlijk nooit gezeur. Deze week speelden The Monolith Deathcult en The Lucifer principle nog in Lucky. Zonder problemen. quote: Omdat je blijkbaar nogal wat vooroordelen hebt die je grotendeels uit je duim lijkt te zuigen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Vooroordelen wellicht, maar als je dit topic leest, ben ik niet bepaald de enige die daar kennelijk last van lijkt te hebben. En nu je er toch over Lucky begint, waarom wordt daar geen ophef over gemaakt, maar wel over een outdoor evenement als Elsrock? Gevalletje selectieve verantwaardiging lijkt me. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Vooroordelen zijn blijkbaar rijkelijk aanwezig in beide kampen. Mooi he? En wat betreft Lucky, geen idee. Nogmaals, Elsrock is het enige feest/optreden waar hier zo omvangrijk een probleem van wordt gemaakt. Waarom dat is weet ik niet. Ik denk zelf dat beide kampen elkaar aan het opstoken zijn. Vergeet niet, voor de organisatoren van Elsrock is dit allemaal gratis publiciteit. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Tja, publiciteit is het wel, maar of je daar als festival op zit te wachten, zet ik zo mijn vraagtekens bij. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Waar maak je je toch druk om? |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |