![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Bij Phantasm draait het ook niet om gore. Misschien is het dan ook wel geen horror ![]() |
|
Met een goed verhaal, interessante karakters en wat spanning kom je al een heel eind. Het deed het gewoon niet voor mij. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het wel een jaar of tien geleden is dat ik ze gezien heb. Ik kijk tegenwoordig wel anders naar films dan toen. Welk deel zou ik eens moeten herkijken? Wie weet moet ik mijn woorden terugnemen. Meningen zijn er tenslotte om herzien te worden ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Tja, alles gaat in elkaar over dus eigenlijk kun je er niet 1 bekijken. Maar aangezien je ze allemaal al eens gezien hebt kan het wel denk ik. Ikzelf vind deel 4 het beste ![]() |
|
Gisteren de remake van Dawn of the Dead gezien, stukken beter dan verwacht! ![]() Edit: Iemand enig idee waar ik À l'intérieur, Begotten en Salò o le 120 giornate di Sodoma kan vinden? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-01-2010 4:20] ![]() |
|
![]() altijd lachen signature ![]() |
|
All fear the Yeti!!! Fragmentje uit Abominable? Teveel gezicht-bijt-scenes gezien... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Die kun je op internet downloaden. Google is your friend. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Ah, had half gedacht dat het wellicht Critters was. Die films zou ik graag nog eens zien ![]() ![]() |
|
Critters? ![]() Daar zul je echt niet zulke scenes in vinden, is meer Gremlins niveau met een beetje meer bloed. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Iemand bekend met de film Gruesome? Trailer zag er wel ok uit, maar is nergens te vinden op internet. Mmz. ![]() |
|
Deze? http://www.imdb.com/title/tt0492754/ Also Known As: Gruesome Australia (DVD title) / France / International (English title) / Italy / UK Ciclo Mortal Brazil La mort sans fin France (TV title) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Zeer smakelijke trailer voor de Thaise horrorfilm Meatgrinder; http://www.joblo.com/video/arrow/player.php?video=meat-grinder-trl Releasedatum onbekend. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Die wil ik wel zien. ![]() |
|
Misschien in April tijdens Imagine in Amsterdam. Dit jaar wordt het festival gehouden in Kriterion wat de filmfestival-sfeer goed zal doen. Kriterion heeft ook een goede kroeg, geen Pathe prijzen iig ![]() Hou deze site in de gaten zou ik zeggen; http://www.imaginefilmfestival.nl/ Het programma zal ergens in Maart wel online staan. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Die ligt geregeld bij van die boekenvoordeel winkels voor enkele euro's. Ik meen dat ik 'm laatst zag liggen voor 3 euro. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Net via torrentz 30 willekeurige horrorfilms gedownload waarvan de naam ons aansprak, benieuwd of er wat leuks tussen zit. ![]() ![]() |
|
Vannacht halloween II kijken, die van rob zombie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Die heb ik al gezien. Vond hem wel ok. ![]() |
|
Hehehe, smakelijk eten. Ik moest een beetje aan die goulash (ofzo) met mensenvlees denken uit texas chainsaw massacre 2 of 3? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Is Season of the witch trouwens de remake van Halloween 3? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Is dat niet de ondertitel van deel 3? Vond dat trouwens niet zo'n sterk deel. Is ook zonder Myers. quote: Deel 2 geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 29-01-2010 22:49] ![]() |
|
quote:Zal aan je naam liggen, hehe. Hier staat-ie ook in de download. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |