![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Walking Dead wordt behoorlijk bloederig. Tegenwoordig kan dat gewoon op tv. De serie gaat in meer dan dertig landen vertoond worden dus hopelijk zit Nederland daar ook bij. Geruchten gaan dat het tweede seizoen geregiseerd gaat worden door Geroge A Romero!!!! Suck on that!!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Ok dan, extreem gaaf dan. Kom maar op. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
The Walking Dead Meer en beter videomateriaal is er momenteel niet. Dit is wel aangepast materiaal zodat het publiekelijk vertoond kon worden op Comic Con. De headshots zijn er helaas uitgeknipt dus. Verder wel te gekke special effects van KNB ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Ik ben benieuwd! Lijkt me natuurlijk wel totaal anders dan The Green Mile en The Shawshank Redemption, maar van die makers mogen we wel wat verwachten. ![]() ![]() |
|
Braindead ![]() american psycho ![]() |
|
Wat is er met Braindead? ![]() |
|
Iemand enig idee welke mindfuck film dit is? quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Iemand nog tips voor een leuke vermakelijker horror/thriller? ![]() ![]() |
|
quote: Gewoon vanaf oktober de HDTV versies downloaden. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: http://www.imdb.com/title/tt0861350/ Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
![]() Kam Lee (ex - Mantas / Death, ex - MASSACRE, ex - DENIAL FIEND), currently involved in BONE GNAWER, THE GROTESQUERY, BROKEN GRAVESTONES, GRAVE WAX and CRYPTIDZ will be staring in the upcoming horror ultra gore film "Deep Seeded". The movie is written and directed by Brian Troxell and produced by Caisson Films. Kam will be playing a psycho serial killer named Brad. The casting has already been completed and the film is scheduled to go into production this late fall. It will also include music from BONE GNAWER. A teaser trailer is already online at this location: More about the film you'll find at www.myspace.com/deepseededthemovie or www.myspace.com/caissonfilms [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-08-2010 20:24] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ben een beetje te lui om terug te lezen, maar iemand the human centipede al gezien? Lijkt me ernstig flauw maar het schijnt dat het een soort saw achtige reeks wordt uiteindelijk? (dus, net zo lang doorgaan tot niemand het meer leuk vind) Maar ben dus toch wel benieuwd. Oh en moet binnenkort die halloween remakes eens kijken, ken alleen de originele.. ![]() |
|
Net zo lang doorgaan tot het niet meer leuk was? Dan blijft het denk ik dus bij deze ene. ![]() ![]() |
|
Het idee was goed, de uiteindelijke film wat minder, maar best geinig om te kijken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Vanavond Friday the 13th, de 2009 versie, ben benieuwd. Evil Dick ![]() |
|
quote: Ben je zelf ook benieuwd? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ow? Ik zag net in de tv gids dat de versie uit 1980 op is. Maar die kijk je dus niet? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dat is raar, in het AD stond toch echt dat het om de 2009 versie ging... [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 13-08-2010 23:06] Evil Dick ![]() |
|
Even naar beneden gelopen en gechecked, maar in de veronica gids staat toch echt 1980. Weird. ps. Heb jij serbian film al gezien? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 13-08-2010 23:08] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja, tvgids.nl zegt ook dat het de versie is waar jij het over hebt,jammer. Evil Dick ![]() |
|
quote:Nee, die heb ik nog niet gezien.Is dat wat? Evil Dick ![]() |
|
quote: B.R.U.U.T.!!! Heftigste film die ik gezien heb. Jij als mede horrorgek moet 'em zeker kijken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Vroeger hadden ze hier in de videotheek van die zogenaamde waargebeurde horrorfilms. Er waren zeven delen. Ik moest er laatst ineens aan denken, maar ik kan me maar niet herinneren hoe het heet. Er stond op de voorkant altijd een grote waarschuwing dat het schokkende beelden kon bevatten enzo. Ik kan me nog herinneren dat in 1 film een man door vier paarden en touwen in 5 werd gedeeld. Hij werd uit elkaar getrokken. Vet wazig.. american psycho ![]() |
|
Faces of death ik betwijfel wel de echthijd vandie filmpjes btw Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |