IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Horrorfilms deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 14-05-2010 15:09 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Op het moment bezig met de Phantasm en de Puppet Master serie binnen te halen. Lekker fout en lekker fun



jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 14-05-2010 15:12 by jelmer2 Profiel van jelmer2

De puppet master reeks wordt na deel wel heel slecht hoor.


Wil je muilperen?


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 14-05-2010 15:19 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Welk deel?

En ach, dat is met elke (horror) serie zo.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-05-2010 15:19 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 13 mei 2010 2:35 schreef xX-C-Xx het volgende:
Maargoed, ik zoek een film, in de richting van Paranormal Activity en Orphan, iemand aanraders?


Noroi: The Curse

Denk blair witch/paranormal activity maar dan beter in mijn ogen (dan blair witch tenminste want p.a. heb ik nog niet gezien). Geen scares, maar je wordt puur schichtig van deze film. Vooral alleen kijken, in het donker met een open deur achter je! .

Tip: Zoek een versie met subs, het is een Japanse film..



Iemand Colour from the dark gezien? Is een Italiaanse film gebaseerd op The colour out of space van H.P. Lovecraft (vrij kort verhaaltje). Ik ben wel nieuwschierig of het wat is.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2010 15:20 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 14 mei 2010 15:19 schreef Morridin het volgende:
Welk deel?

En ach, dat is met elke (horror) serie zo.


Nee hoor, Hellraiser 2 is beter dan 1. Daarna daalt het niveau inderdaad wel snel


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-05-2010 15:31 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Is dat even toeval . Ik ga over precies 22m en 16sec. Hellraiser 1 kijken. Ik heb nog geen enkel deel uit de serie gezien, maar er zullen vast meer volgen.



Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 14-05-2010 16:16 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 mei 2010 15:20 schreef Mark het volgende:
Nee hoor, Hellraiser 2 is beter dan 1. Daarna daalt het niveau inderdaad wel snel


Hmm, ik vind ze zelf redelijk gelijkwaardig, al zijn ze ook flink anders qua stijl.

Daarna gaat het inderdaad wel erg downhill ja



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 14-05-2010 17:31 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 14 mei 2010 15:31 schreef Dirge for november het volgende:
Is dat even toeval . Ik ga over precies 22m en 16sec. Hellraiser 1 kijken. Ik heb nog geen enkel deel uit de serie gezien, maar er zullen vast meer volgen.


Deel 1 & 2 zijn dikke vette klassiekers. Het beste wat het horror genre te bieden heeft!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 14-05-2010 17:37 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 14 mei 2010 15:20 schreef Mark het volgende:
Nee hoor, Hellraiser 2 is beter dan 1. Daarna daalt het niveau inderdaad wel snel


Get them off me!!!!

Dat moet toch wel een van de smerigste film momenten ooit zijn.



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 14-05-2010 17:38 by jelmer2 Profiel van jelmer2

Hellraiser drie vind ik ook wel gaaf, maar daarna wordt het wel heel slecht ja.

[Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 14-05-2010 17:40]


Wil je muilperen?


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-05-2010 17:39 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Hellraiser was gaaf! Behoorlijk anders dan ik verwacht had, maar in positieve zin. Binnekort 2 maar eens op gaan zoeken.



jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 14-05-2010 17:39 by jelmer2 Profiel van jelmer2

quote:
Op 14 mei 2010 15:19 schreef Morridin het volgende:
Welk deel?

En ach, dat is met elke (horror) serie zo.


Na deel 2 dus


Wil je muilperen?


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 14-05-2010 17:43 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 14 mei 2010 17:39 schreef Dirge for november het volgende:
Hellraiser was gaaf! Behoorlijk anders dan ik verwacht had, maar in positieve zin. Binnekort 2 maar eens op gaan zoeken.


Die is nog beter. Ik kom de dvd regelmatig bij de grotere FRS tegen voor enkele euro's. Gewoon kopen die hap!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 14-05-2010 17:47 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 14 mei 2010 17:37 schreef Mortis Rex het volgende:
Get them off me!!!!

Dat moet toch wel een van de smerigste film momenten ooit zijn.




Dat vond ik dus ook altijd totdat ik na de 100ste keer kijken opmerkte dat er een klein foutje in zit. Hij snijdt zich flink met het scheermes maar een shot later is die snee foetsie. Het is een beetje mierenneuken en dit soort foutjes komen in elke film voor maar toch kan ik er op één of andere niet meer zo naar kijken als voorheen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 14-05-2010 17:49 by Verval Profiel van Verval





Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2010 17:51 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 14 mei 2010 17:39 schreef Dirge for november het volgende:
Hellraiser was gaaf! Behoorlijk anders dan ik verwacht had, maar in positieve zin. Binnekort 2 maar eens op gaan zoeken.


Meest quote-waardige horror-serie ooit Daar loop ik nog bijna dagelijks wel een Pinhead quote uit te spuien Vooral van mijn "I...remember..." elke keer als mijn vriendin "Did you remember to do such and such" wordt ze echt helemaal schijtziek ondertussen, geloof ik. Of de "You opened the box. We came" (nooit tijdens of na sex, trouwens). Of "Jesus wept." En de altijd klassieke "No tears, please. Such a waste of good suffering" en de ultieme "We will tear your soul apart."

En dan hebben we het nog niet eens over Doctor Channard Met zijn "And to think I hesitated" en "What's on today's agenda? Ah yes, evisceration!"

Man man wat een wellust aan quotes


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 14-05-2010 17:57 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 14 mei 2010 17:51 schreef Mark het volgende:
Meest quote-waardige horror-serie ooit Daar loop ik nog bijna dagelijks wel een Pinhead quote uit te spuien Vooral van mijn "I...remember..." elke keer als mijn vriendin "Did you remember to do such and such" wordt ze echt helemaal schijtziek ondertussen, geloof ik. Of de "You opened the box. We came" (nooit tijdens of na sex, trouwens). Of "Jesus wept." En de altijd klassieke "No tears, please. Such a waste of good suffering" en de ultieme "We will tear your soul apart."

En dan hebben we het nog niet eens over Doctor Channard Met zijn "And to think I hesitated" en "What's on today's agenda? Ah yes, evisceration!"

Man man wat een wellust aan quotes


Je vergeet de mooiste van Doctor Channard!

I recommend... amputation!

Trouwens die acteur (Kenneth Cranham) is echt een super aardige vent i.t.t. Doug Bradley die een beetje een zuurpruim is.

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 14-05-2010 17:58]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-05-2010 18:47 by Argh Profiel van Argh

Hellraiser 5 is gewoon vet.. niet als horror maar wel als psychologische thriller


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 14-05-2010 19:23 by FlappieDeClown Profiel van FlappieDeClown

AMER is fucking geniaal. Iedere zichzelf respecterende horrorfanaat moet dat gaan zien. Waals/Franse productie.


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 14-05-2010 19:23 by peer Profiel van peer

evil dead, army of darkness, braindead, black sheep dat zijn echt my all time favo's

Vooral die scene uit braindead dat het oor in de vla valt.

[Dit bericht is gewijzigd door peer op 14-05-2010 19:24]


american psycho


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 14-05-2010 19:58 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 14 mei 2010 19:23 schreef FlappieDeClown het volgende:
AMER is fucking geniaal. Iedere zichzelf respecterende horrorfanaat moet dat gaan zien. Waals/Franse productie.


Ik zou niet weten waar ik die vandaan zou moeten halen. Nog niet uit op DVD toch?


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 14-05-2010 20:07 by FlappieDeClown Profiel van FlappieDeClown

quote:
Op 14 mei 2010 19:58 schreef Mortis Rex het volgende:
Ik zou niet weten waar ik die vandaan zou moeten halen. Nog niet uit op DVD toch?

Nee, moet nog een biosrelease krijgen denk ik. Zag hem enkele maanden geleden op het Filmfestival Rotterdam.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-05-2010 20:46 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Black sheep vond ik een enorme tegenvaller. Gegeven is wel aardig gevonden, maar verder...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2010 20:47 by Mark Profiel van Mark

+1, zware teleurstelling. Blij dat ik hem gratis gekregen heb, anders had ik mezelf een stevige schop verkocht voor geldverkwisting.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-05-2010 21:10 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 14 mei 2010 20:46 schreef De Tegenpartij het volgende:
Black sheep vond ik een enorme tegenvaller. Gegeven is wel aardig gevonden, maar verder...
Paar keer gegrinnekt en het idee was best leuk, maar voor de rest.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen