|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Check het zombiefilm topic zou ik zeggen. Boeiender |
|
quote: Zijn het ook, zeker night and dawn, doch day is ook niet te versmaden. Verder wat mr. N zegt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik vermoed eerlijk gezegd dat het voornl. als grote in-joke voor de Nieuw Zeelanders was bedoeld, die doorgaans door de rest van de wereld (en dan met name de Australiërs) als een stel schapenneukers wordt gezien. Ik vond hem nl. wel bijzonder amusant, hoewel hij wel bij Bad Taste of Brain Dead in het niet valt. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: WTF, hebben wij dezelfde remake gezien? In de remake die ik zag was Freddy een euh... Grotere viezerik als in het origineel. Laten we het daarop houden zonder spoilers weg te geven. Ik zou de film inderdaad overslaan, maar niet vanwege die reden. Freddy werd juist in de originele delen als een soort anti-held neergezet, met sterke one-liners en meer van die zaken. Die misten allemaal in deze film... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik was 'em dan ook echt niet van plan te gaan kijken. Beetje jeugdsentiment kapot laten maken, nou nee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heb die remake nog niet eens gezien, maar dat was wat ik erover heb gelezen...@ E |
|
Ik vrees dat ik al problemen ga hebben met het feit dat Freddy niet wordt gespeeld door Robert Englund. Sommige acteurs en personages horen bij mij nou eenmaal bij elkaar om één of andere reden. Bij James Cromwell denk ik bijvoorbeeld, ondanks zijn niet onverdienstelijke staat van dienst, stiekem altijd even aan de boer uit Babe. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
[quote]Op 3 november 2010 20:56 schreef Ethereal het volgende: WTF, hebben wij dezelfde remake gezien? In de remake die ik zag was Freddy een euh... Grotere viezerik als in het origineel. Laten we het daarop houden zonder spoilers weg te geven. quote] Waarheid! Misschien hebben we met een viespeuk te maken hier... als je dit sympathiek vindt Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: |
|
signature |
|
http://www.weekendofhorrors.com/en/index.html Woei! Romero, bava, haig. Gaafheid. Volgend jaar maar weer een keer naar duitsland scheuren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vannacht of morgennacht train kijken, een collega had hem gekocht en hij vond 'em lekker bruut, lijkt wel wat op hostel. Nou vond ik die maar zozo. De bruutheid was wel gaaf, maar de rest van de film vond ik niet zo sterk. Ben toch wel benieuwd. http://www.imdb.com/title/tt1015474/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hostel is wel cool, gore en tieten. mental |
|
Mja. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen tieten, natuurlijk. Maar de film ook ook zonder gekund. Sterker nog, dan had ik het wat meer horror gevonden. Juist dat bloot vond ik nogal misplaatst. Blijkbaar wilden ze wat meer publiek "trekken", hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vond het zelf wel een geslaagde film.Vannacht beginnen aan Children of the Corn. mental |
|
Euh. Nooit eerder gezien? Ik ben nogal een stephen king fan. Maar ik vind het korte verhaal al niet zo, laats staan de verfilming. Maar hey, misschien vind jij de film juist wel erg goed. Meningen en shit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jawel,ooit.Lang geleden.Maar heb nu alle delen eindelijk in de collectie,vandaar. En aangezien er toch helemaal niets op tv komt dacht ik van,cool om die vannacht weer eens te gaan kijken. mental |
|
Alle delen. Hehehe. Dat stond me juist in het verleden zo enorm tegen. Hoe kan iemand van een kort verhaal meerdere films maken... Maar goed. Enjoy. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geen idee of ze allemaal zo slecht zijn.Maar ach,het is vermaak,toch?. [Dit bericht is gewijzigd door Eschaton op 29-01-2011 0:20] mental |
|
Welke film is dit? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Roodkapje. |
|
Doodkapje; volgens mij ging het verhaal anders The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
@ roodkapje [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 20-03-2011 23:23] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Hatchet II http://www.imdb.com/title/tt1270835/ Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |