IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Horrorfilms deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2011 20:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



schitterend


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-06-2011 20:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Katalepsy en Mortician


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-06-2011 20:19 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Ondertussen Dario Argento's Inferno gezien (tijdje terug alweer). Al met al (stiekem) een betere film dan Suspiria, maar een stuk minder gaaf. De sfeer is minder nachtmerrie zegmaar.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2011 20:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



vette film!


signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2011 20:36 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 17 mei 2011 22:35 schreef Dirge for november het volgende:
Een schaamteloze sefquote. Ik heb Heartless nu gezien. Wat een verrassende film! Enorm verfrissend verhaal, prima acteerwerk (onbekende Britten overtreffen altijd onbekenden uit andere landen blijkt maar weer). Het geheel balanceert ergens tussen drama en horror, wordt nergens echt eng maar sleept je mee in een soort droomwereld. Aanrader dus!


Ik was al aan het Googlen naar de term sefquote. :')


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 14-06-2011 20:50 by jelmer2 Profiel van jelmer2

quote:
Op 14 juni 2011 20:13 schreef Hypnos het volgende:


schitterend


Die trailer is inderdaad geniaal, de film zelf is iets minder vermakelijk, maar toch ook wel het kijken waard.


Wil je muilperen?


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-06-2011 0:42 by bazzio Profiel van bazzio

Niet echt horror maar gisteren Tucker & Dale vs Evil...hahaha toch wel een aanrader.


Bazzio Attacks!!!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 17-06-2011 22:37 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 14 juni 2011 20:32 schreef Hypnos het volgende:


vette film!


Dude! Aan de hand van deze 'tip' heb ik m net gekeken. Wat een achtbaanrit Het deed me denken aan de eerste twee hellraisers, alleen vind ik m misschien zelfs beter! En bijzonder appetijtelijk vrouwtje in de hoofdrol. Heb wel de director's cut gezien overigens. Schijnt een minuut ofzo meer aan materiaal in te zitten, ik vermoed onder andere de blote babylons van mevrouw. (of zaten die ook in de gewone versie?)



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-06-2011 22:59 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Kijk. Mooi spul, dat internet.

*gaat op zoek*

edit:

Misschien heb ik hem wel gezien, maar dat zou ik dan niet meer weten. Iig zie ik op imdb.com dat ken foree er in zit. Zit ook in de originele dawn of the dead. Zeker even checken dus.



[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-06-2011 23:03]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 17-06-2011 23:55 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 17 juni 2011 22:37 schreef Dirge for november het volgende:
Heb wel de director's cut gezien overigens. Schijnt een minuut ofzo meer aan materiaal in te zitten, ik vermoed onder andere de blote babylons van mevrouw. (of zaten die ook in de gewone versie?)


Die director's cut bevat onder meer de hersenen via het oog eruit zuigen scene en meer bloot inderdaad. Deze film wordt door velen gezien als het echte vervolg op Re-Animator; zelfde cast en regisseur (Stuart Gordon. Is hier al jaren favoriet, tien jaar geleden (ofzo) nog een Russische filmposter van weten te scoren in Amsterdam voor een paar gulden


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 18-06-2011 0:04 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Re-Animator staat vanaf heden op mn lijstje van films die ik nog moet zien.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-08-2011 22:39 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Net Session 9 gekeken. Damn wat een goeie onderhuidse spanning weet die film op te roepen. Helpt dat ik m alleen in bijna donker keek natuurlijk. Verrassend sterk acteerwerk ook overigens. Echte aanrader.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-08-2011 22:59 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Iemand nog tips voor westerse films in deze stijl? Tot nu toe (bijna) alleen Aziatische films met dit soort subtiele psychologische horror gevonden.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-08-2011 23:03 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik ken de film niet, maar zie dat die gast van CSI de hoofdrol speelt. Is dat te vergeten als je die film kijkt?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-08-2011 23:06 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Ik kijk geen CSI, maar ik vond alle karakters enorm geloofwaardig en sterk geacteerd...

edit: niet echt de hoofdrol overigens

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 29-08-2011 23:06]



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-08-2011 23:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 augustus 2011 22:59 schreef Dirge for november het volgende:
Iemand nog tips voor westerse films in deze stijl? Tot nu toe (bijna) alleen Aziatische films met dit soort subtiele psychologische horror gevonden.

[REC] gezien? Wordt ook redelijk wat asubtiel in geslacht, maar zit ook veel subtiele spanning in. edit: wel de Spaanse versie kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-08-2011 23:09]


I wish I was a butterfly


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-08-2011 23:11 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Jups, die vond ik ook vrij geniaal! Deeltje 2 nog niet gezien daarentegen.

De Amerikaanse heet quarantine toch?



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-08-2011 23:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Deel 2 is ook goed, verrassend genoeg voor een sequel

Yup.


I wish I was a butterfly


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 29-08-2011 23:13 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 29 augustus 2011 23:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Deel 2 is ook goed, verrassend genoeg voor een sequel

Yup.


+1. Lekker hysterisch Spaans!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-08-2011 23:14 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Ok, dan gaat ik die ook zien op den duur! Wel eerst de eerste weer even kijken om mijn geheugen op te frissen.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-08-2011 23:15 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik ben 1 van de weinig die [REC] niet zo veel aan vond, geloof ik.

Maar ik kan ook echt niet zo goed tegen dat gedoe met die bewegende camera.


[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 29-08-2011 23:16]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-08-2011 23:16 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 18 juni 2011 0:04 schreef Dirge for november het volgende:
Re-Animator staat vanaf heden op mn lijstje van films die ik nog moet zien.


Deze ondertussen gezien. Hilarisch! Een hijgend afgehakt hoofd Deel twee ondertussen voor de helft gezien, maar toen stond mijn hoofd er niet zo naar.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-08-2011 23:17 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 29 augustus 2011 23:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik ben 1 van de weinig die [REC] niet zo veel aan vond, geloof ik.

Maar ik kan ook echt niet zo goed tegen dat gedoe met die bewegende camera.



Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Zelf vond ik t in REC. niet ongepast.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-08-2011 23:19 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 augustus 2011 23:17 schreef Dirge for november het volgende:
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Zelf vond ik t in REC. niet ongepast.


Dat is het ook zeker niet. Ik trek het gewoon qua kijken niet zo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-08-2011 23:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Een tijdje geleden The human centipede gezien, omdat South park een aflevering had gedaan over The human centIpad. Gemaakt door vrnl. Nederlanders.

...geweldige film; ik kan niet wachten op de second sequence..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen