IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Horrorfilms deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-05-2010 22:54 by Bub Profiel van Bub

Duivelse films...ik lust er wel pap van!

Of hij zo goed word als The Exorcism Of Emily Rose (welke een meesterwerk is) of een beetje in de schaduw mag staan van The Exorcist moeten wij nog afwachten...De poster is in ieder geval zeer gaaf!

Info gejat van het Cinema Extrem forum.



quote:
Plot Summary: When he arrives on the rural Louisiana farm of Louis Sweetzer, the Reverend Cotton Marcus expects to perform just another routine "exorcism" on a disturbed religious fanatic. An earnest fundamentalist, Sweetzer has contacted the charismatic preacher as a last resort, certain his teenage daughter Nell is possessed by a demon who must be exorcized before their terrifying ordeal ends in unimaginable tragedy.

Buckling under the weight of his conscience after years of parting desperate believers with their money, Cotton and his crew plan to film a confessionary documentary of this, his last exorcism. But upon arriving at the already blood drenched family farm, it is soon clear that nothing could have prepared him for the true evil he encounters there. Now, too late to turn back, Reverend Marcus' own beliefs are shaken to the core when he and his crew must find a way to save Nell – and themselves – before it is too late.

Lionsgate has picked up the U.S. distribution rights for the Eli Roth-produced horror thriller THE LAST EXORCISM.

Helmed by German director Daniel Stamm, the cinema-verite style pic stars Patrick Fabian as a troubled evangelical minister who allows his final exorcism to be filmed by a documentary crew. (It's the "found footage" formula with an exorcism.)

"It's always great to work with our friend Eli, who has played a key role in establishing Lionsgate in the vanguard of the horror genre," said Jason Constantine, Lionsgate's president of acquisitions and co-productions. "'THE LAST EXORCISM' feels as close to a real exorcism as anyone would ever want to get -- audiences are going to find this movie scary as, well, hell."





bub


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-05-2010 2:27 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

The human centipede - Boeiend gegeven. Maar dan. Op zich was dit dik 30 jaar geleden verworden tot regelrechte cult. Het doet namelijk geen seconde onder voor de legendarische meuk als Nekromantik en andere ellende. Aan de andere kant is hij veel te soft om echt te scoren. Dat er ergens een verhaal omheen geworsteld moest worden is ook volledig duidelijk. Alleen had dit anders ingepakt kunnen worden want nu zitten we met een zee aan slechte scenes die nergens over gaan. Op zich zitten er ook een aantal zeer memorabele beelden in die niets anders doen als een hoop beloven. Dat er een uberzuur eind aan zit en nog wat verrassingen neemt allemaal niet weg dat het vooral een showcase is voor de full sequence. I love Dries was een meesterwerk vergeleken bij dit werkje. Ondanks het net iets briljantere gegeven.


Evil Dick


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-05-2010 9:10 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 15 mei 2010 2:27 schreef Crypt_666 het volgende:
The human centipede - Boeiend gegeven. Maar dan. Op zich was dit dik 30 jaar geleden verworden tot regelrechte cult. Het doet namelijk geen seconde onder voor de legendarische meuk als Nekromantik en andere ellende. Aan de andere kant is hij veel te soft om echt te scoren. Dat er ergens een verhaal omheen geworsteld moest worden is ook volledig duidelijk. Alleen had dit anders ingepakt kunnen worden want nu zitten we met een zee aan slechte scenes die nergens over gaan. Op zich zitten er ook een aantal zeer memorabele beelden in die niets anders doen als een hoop beloven. Dat er een uberzuur eind aan zit en nog wat verrassingen neemt allemaal niet weg dat het vooral een showcase is voor de full sequence. I love Dries was een meesterwerk vergeleken bij dit werkje. Ondanks het net iets briljantere gegeven.



Lullig voor jouw dat je geen eigen mening hebt. Op het asice.net forum copy en paste je andere berichten van anderen en je kopieert ze dus ook naar hier.

Van het Asice forum:
quote:
Originally posted by Deadpool

The human centipede - Boeiend gegeven. Maar dan. Op zich was dit dik 30 jaar geleden verworden tot regelrechte cult. Het doet namelijk geen seconde onder voor de legendarische meuk als Nekromantik en andere ellende. Aan de andere kant is hij veel te soft om echt te scoren. Dat er ergens een verhaal omheen geworsteld moest worden is ook volledig duidelijk. Alleen had dit anders ingepakt kunnen worden want nu zitten we met een zee aan slechte scenes die nergens over gaan. Op zich zitten er ook een aantal zeer memorabele beelden in die niets anders doen als een hoop beloven. Dat er een uberzuur eind aan zit en nog wat verrassingen neemt allemaal niet weg dat het vooral een showcase is voor de full sequence. I love Dries was een meesterwerk vergeleken bij dit werkje. Ondanks het net iets briljantere gegeven.


Jouw verzinsels en gekopieerde berichten zijn niet serieus te nemen.
Mochten anderen op dit forum dit wel doen...dan weten ze bij deze nu beter.

Voor anderen, zie ook hier:
Zie ook hier : http://www.asice.net/board/index.php?page=replylist&board=1&topic=59960&sortorder=&index=0
Je moet blijkbaar wel geregistreerd zijn op het topic op Asice.net te lezen.


bub


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 15-05-2010 12:18 by peer Profiel van peer

quote:
Op 15 mei 2010 9:10 schreef Bub het volgende:
Lullig voor jouw dat je geen eigen mening hebt. Op het asice.net forum copy en paste je andere berichten van anderen en je kopieert ze dus ook naar hier.

Van het Asice forum:


Jouw verzinsels en gekopieerde berichten zijn niet serieus te nemen.
Mochten anderen op dit forum dit wel doen...dan weten ze bij deze nu beter.

Voor anderen, zie ook hier:
Zie ook hier : http://www.asice.net/board/index.php?page=replylist&board=1&topic=59960&sortorder=&index=0
Je moet blijkbaar wel geregistreerd zijn op het topic op Asice.net te lezen.




Je had zeker ook niks beters te doen


american psycho


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-05-2010 13:08 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

misschien ben ik deadpool wel joh, he? lullig dat dat niet in je op kwam, joh...


Evil Dick


Olc32
Usericon van Olc32
Posted 15-05-2010 13:11 by Olc32 Profiel van Olc32

Asice, zucht...

Het gaat over Horror in dit topic, dus dan is Asice noemen wel toepasselijk eigenlijk.


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 15-05-2010 13:30 by peer Profiel van peer

marianne weber is ook horror


american psycho


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-05-2010 13:55 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 15 mei 2010 2:27 schreef Crypt_666 het volgende:
The human centipede - Boeiend gegeven. Maar dan. Op zich was dit dik 30 jaar geleden verworden tot regelrechte cult. Het doet namelijk geen seconde onder voor de legendarische meuk als Nekromantik en andere ellende. Aan de andere kant is hij veel te soft om echt te scoren. Dat er ergens een verhaal omheen geworsteld moest worden is ook volledig duidelijk. Alleen had dit anders ingepakt kunnen worden want nu zitten we met een zee aan slechte scenes die nergens over gaan. Op zich zitten er ook een aantal zeer memorabele beelden in die niets anders doen als een hoop beloven. Dat er een uberzuur eind aan zit en nog wat verrassingen neemt allemaal niet weg dat het vooral een showcase is voor de full sequence.



+1.

Eerder in dit topic las ik dat hij te goor voor woorden zou zijn. Mijn interesse zwaar geprikkeld en dat kreng van het web gesleurd.
Persoonlijk vond ik dat gore ver te zoeken.

Vermakelijke film voor een keer maar daar blijft het voor mij wel bij. Leuk concept maar matig uitgewerkt. Redelijk geacteerd.


Wel lekkere wijven trouwens.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-05-2010 14:00 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

Zeker, daarmee staat of valt een horror film, met de vrouwen! en de manier waarop ze afgeslacht worden natuurlijk. een horror film kan nog zo slecht zijn, als ik de kills hard en ziek genoeg vind kijk ik hem echt wel af.

Wat dat betreft ben ik meer een fan van slashers, dan zombie films.


Evil Dick


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 15-05-2010 17:24 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 15 mei 2010 13:08 schreef Crypt_666 het volgende:
misschien ben ik deadpool wel joh, he? lullig dat dat niet in je op kwam, joh...


Ben/was je ook Kaaskop dan?


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-05-2010 21:29 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 15 mei 2010 13:08 schreef Crypt_666 het volgende:
misschien ben ik deadpool wel joh, he? lullig dat dat niet in je op kwam, joh...


Gezien je posts lijkt mij dat zeer onwaarschijnlijk.
Helemaal gezien de reacties op Asice...ook de reacties van deadpool.

Het is wel goed met je.



Ontopic....vanavond The Evil Dead bij Rtl 7.

Ik heb de dvd's wel...maar voor niet ingewijden.
verplicht kijken!

[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 15-05-2010 21:35]


bub


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-05-2010 22:41 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik wilde het net posten, ja. Klassieker.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 15-05-2010 23:01 by peer Profiel van peer

Vette shizzle


american psycho


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 15-05-2010 23:13 by FlappieDeClown Profiel van FlappieDeClown



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-05-2010 23:17 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dat muziekje alleen al doet het voor mij.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-05-2010 23:36 by bazzio Profiel van bazzio

Da's gvd wel een erg korte teaser...


Bazzio Attacks!!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-05-2010 23:37 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ja, ik heb ze ook het liefst van een minuut of 90.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-05-2010 23:38 by bazzio Profiel van bazzio

LOL!


Bazzio Attacks!!!


Deadpool
Usericon van Deadpool
Posted 16-05-2010 10:08 by Deadpool Profiel van Deadpool

Duidelijke zaak dat Crypt eindelijk mij vereerd met plagiaat. Ik ben vereerd.


Deadpool
Usericon van Deadpool
Posted 16-05-2010 10:13 by Deadpool Profiel van Deadpool

quote:
Op 15 mei 2010 12:18 schreef peer het volgende:
Je had zeker ook niks beters te doen


Naar aanleiding van Crypt zijn kunsten op Asice.net schreef ik een topic. Ik ga hier niet al te veel verkloten maar wil best wel een topic hier maken over zijn schrijfselen. Misschien vind je op Asice wel stukken die van jou afkomen. Een ding is zeker, iemand die met veel bravoure Burzum als fake black metal afdoet verdiend warme aandacht! Ook hier.


Sater
Usericon van Sater
Posted 16-05-2010 10:53 by Sater Profiel van Sater

Amer is inderdaad heel vet, eng en zinnenprikkelend.
Al die trage, ingezoomde shots van net niet ver genoeg opwaaiende rokjes!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 16-05-2010 13:19 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 mei 2010 18:47 schreef Argh het volgende:
Hellraiser 5 is gewoon vet.. niet als horror maar wel als psychologische thriller


+1. Dat is dan ook gewoon een nice thriller waar ze maar effe een label van Hellraiser op geplakt hebben.
Dit in tegenstelling tot deel 6-8 waarbij ze een kutfilm hebben genomen om het label op te plakken



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 16-05-2010 19:38 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 16 mei 2010 10:13 schreef Deadpool het volgende:
Naar aanleiding van Crypt zijn kunsten op Asice.net schreef ik een topic. Ik ga hier niet al te veel verkloten maar wil best wel een topic hier maken over zijn schrijfselen.


Bring it on!!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 16-05-2010 19:51 by Vinnie BBQ Profiel van Vinnie BBQhttp://zombie-reviews.blogspot.com/

Kon het niet laten. (b)
quote:
Op 9 mei 2010 11:57 schreef Crypt_666 het volgende:
Special Dead 2006/USA

Deze een hele poos links laten liggen, omdat ik hier helemaal niets van verwachte. I was wrong. Retards + Zombies = one funny movie.

Redelijk goed gefilmd, zombies zijn redelijk, acteer prestaties is moeilijk wat over te zeggen met een film zoals deze. Van begin tot het eind prima vermaak!

Deze niet kijken of je niet tegen grappen kunt over mensen die ze alle 1 niet op een rijtje hebben. Ik ben blij dat ik t wel gedaan heb.




quote:
Originally posted by Vinnie BBQ

Special Dead 2006/USA

Deze een hele poos links laten liggen, omdat ik hier helemaal niets van verwachte. I was wrong. Retards + Zombies = one funny movie.

Redelijk goed gefilmd, zombies zijn redelijk, acteer prestaties is moeilijk wat over te zeggen met een film zoals deze. Vab begin tot het eind prima vermaak!

Deze niet kijken of je niet tegen grappen kunt over mensen die ze alle 1 niet op een rijtje hebben. Ik ben blij dat ik t wel gedaan heb. En nu op zoek naar "Retardead"


[Dit bericht is gewijzigd door Vinnie BBQ op 16-05-2010 19:52]



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 16-05-2010 20:00 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Het zou verklaren waarom hij wel dit soort verhalen plaatste maar verder niet inhoudelijk kon reageren.

Waarom zou iemand dit doen?


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen