|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Drag me to Hell vond ik niet slecht. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Trick 'r Treat is goed te pruimen hoor. End of the Line. Reli-killers in de metro Them (Ils). Superspannend! Last House on the Left. Eindelijk een gelsaagde remake. Eden Lake. Yuppenstel wordt geterorriseerd door asokinderen. Inside (A L'interieur). Niet verkrijgbaar in Nederland maar als je er tegen kan (het is een behoorlijk botte film) absoluut het opzoeken waard. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: goed dat ik dit lees. Heb em namelijk online gezien en het einde was teleurstellend te noemen. Wel leuk alleen traag idd. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Met de films Orphan, Trick 'r Treat, Triangle en The Tripper. Ik ben er niet bij, heb alle films muv Triangle al gezien maar die ligt medio November in de videotheek. Ik wacht nog even tot April... AFFF! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Wel cool dat deze film afgelopen weekend Saw 6 heeft vermorzeld aan de box office. Saw trok nog geen 15 miljoen binnen in haar openingsweekend terwijl PA ruim 22 miljoen in haar tweede week, op aanzienlijk minder schermen, binnenhaalde. Paranormal Activity is gemaakt met een budget van 15.000 dollar dus dat gaat lekker! [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 26-10-2009 18:59] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
15.000 dollar, ja. Mooi dat dat nog kan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Probleem opgelost. Hij draait hier in de bios dus ik denk dat ik hem komend weekend daar even ga kijken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Lol het bioscoop einde stelt ook geen drol voor, dus bespaar je de moeite... staat wel ergens op youtube.. voor mensen die Paranormal Boredom leuk/eng vonden; This one hits the spot! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 29-10-2009 0:36] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Net de blu-ray versie voor vannacht gehuurd, ben benieuwd! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wim! Raad jij mij is iets leuks aan dat ik met Chris kan kijken van 't weekend? |
|
quote: Laat maar ff weten of het wat was. Heb al wel een HD rip liggen maar moet hem nog kijken. |
|
Hebben jullie inside al gezien. Imo één van de beste van de afgelopen tijd, lekker gruwelijk. Dead snow kan ook, maar is meer om te lachen, duitse zombies. Ein! Zwei! Die! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: U leest het morgen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Tnx voor de tip. Die ga ik ngo wel proberen dan. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 30-10-2009 23:25] |
|
Edit: inside is niet te huur ofzo, ik wil 'em wel voor je branden en opsturen? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-10-2009 23:26] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Inside is ook goed te vinden op t net..zeker goeie film! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ow ja, daar had ik nog niet eens bij stil gestaan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ga hem morgen wel ff zoeken, maar bedankt voor het aanbod wim! |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heb deze vorige week gezien, erg goed vond ik. Against God and Government |
|
quote: Ja, wel te vinden (geen seeds, avi, geen ondertitels of Zweedse ondertitels), maar ik zoek een fatsoenlijke dvd versie met Engelse of het liefst Nederlandse ondertitels. Waar heeft u hem gevonden? |
|
Waarom niet zonder ondertitels? Engels is doorgaans prima te verstaan, toch? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Imdb zegt: Language: French Of klopt dat niet? [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 31-10-2009 12:44] |
|
misschien geen echte horror maar "Alien" blijft voor mij onovertroffen wat betreft een enge/naargeestige atmosfeer. (jammer dat horror tegenwoordig alleen maar "gore" betekent) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |