IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Horrorfilms deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-10-2009 10:48 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 24 oktober 2009 22:25 schreef De Tegenpartij het volgende:
Romero is natuurlijk een held, maar ik vind diary 1 van zijn zwakkere.


Hij kon me al binnen een half uur niet meer boeien.

Now Downloading:

Paranormal Activity. Eens kijken waarom dat nou zo'n hype schijnt te moeten zijn.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 25-10-2009 11:10 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 24 oktober 2009 22:25 schreef De Tegenpartij het volgende:
Romero is natuurlijk een held, maar ik vind diary 1 van zijn zwakkere.


Ik heb die film nu een paar keer gezien en ik moet bekennen, hoe vaker ik deze film zie, hoe leuker hij wordt.
Nee, het is geen DOTD maar zeker wel ok.
Daarnaast vind ik hem sowieso beter dan Land Of The Dead.


bub


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-10-2009 12:15 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 oktober 2009 10:42 schreef invictis het volgende:
ja of jij snapt het gewoon niet, en had je een hele blonde zondag


Eh, of jij hebt gewoon een andere smaak qua films, en kan er niet over uit dat andere mensen een andere mening hebben.

Gewoon een matige film, . uit.


Boeiender


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-10-2009 14:08 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 oktober 2009 11:10 schreef Bub het volgende:


Daarnaast vind ik hem sowieso beter dan Land Of The Dead.


Mwoah, ik niet. Net andersom, maar dat kan natuurlijk ook met smaak te maken hebben. Ik hoop echt dat die nieuwe (survival of the dead) beter is, maar ik vrees het ergste. Ik weet het niet, het lijkt er gewoon een beetje op dat romero " het" kwijt is.

Het is een schande, maar ik ben wat dat betreft haast blij dat fulci geen kans heeft om een nieuwe film te maken, kan hij tenminste niks meer verkloten.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 25-10-2009 19:22 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 25 oktober 2009 10:48 schreef XXL het volgende:

Now Downloading:

Paranormal Activity. Eens kijken waarom dat nou zo'n hype schijnt te moeten zijn.


Dat kan ik je sterk afraden. De versie van Paranormal Activity die online staat is een zogenaamde workprint en bevat naast een slechte geluidsmix een alternatief (minder goed) einde en de film is anders gemonteerd en daardoor wat trager. Je kan beter even wachten dus. Als je wil weten waaorom er zo'n hype rond die film is moet je wel de goede versie zien

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 25-10-2009 19:23]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 9:53 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 25 oktober 2009 14:08 schreef De Tegenpartij het volgende:
Mwoah, ik niet. Net andersom, maar dat kan natuurlijk ook met smaak te maken hebben. Ik hoop echt dat die nieuwe (survival of the dead) beter is, maar ik vrees het ergste. Ik weet het niet, het lijkt er gewoon een beetje op dat romero " het" kwijt is.

Het is een schande, maar ik ben wat dat betreft haast blij dat fulci geen kans heeft om een nieuwe film te maken, kan hij tenminste niks meer verkloten.


nah, kom op man!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 10:11 by invictis Profiel van invictis

WOOOOOOOOOOOOOOOOOH HOERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
old school WoT taferelen yes!

De majestueuze Amsterdamse bioscoop Tuschinski krijgt weer een horrorfilmfestival. Op de avond van Halloween, komende zaterdag 31 oktober, vindt in het theater de eerste Halloween Horror Show plaats, een marathon van vier horrorfilms die nog niet in Nederland te zien zijn geweest.

De geestelijk vader van het project is Jan Doense, voormalig directeur van het Imagine/Amsterdam Fantastic Film Festival.

"Zo'n prachtige grote zaal als Tuschinski leent zich uitstekend voor een samenzijn van horrorfanaten", stelt Doense. In de jaren tachtig en negentig was de bioscoop aan de Reguliersbreestraat het decor voor de roemruchte Weekends of Terror. De steevast uitverkochte marathon werden landelijk bekend vanwege de extreme luidruchtigheid van het publiek, die elke vrouw of bloedspetter in beeld met een enthousiast gejoel en gekrijs begroette.

Doense zag in het in Nederland steeds populairdere Halloween-feest een prima aanleiding om de oude traditie nieuw leven in te blazen.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2009 10:17 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 oktober 2009 10:11 schreef invictis het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOH HOERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
old school WoT taferelen yes!



Denk dat er geen kaarten te leen zullen zijn.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-10-2009 10:18 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 26 oktober 2009 10:17 schreef MMayo het volgende:
Denk dat er geen kaarten te leen zullen zijn.


:proest:


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 10:46 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 26 oktober 2009 10:17 schreef MMayo het volgende:
Denk dat er geen kaarten te leen zullen zijn.


joh houd toch je muil gore sloerie


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 10:46 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 26 oktober 2009 10:18 schreef Staalman het volgende:
:proest:


heksenjacht leuk he?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2009 10:48 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 oktober 2009 10:46 schreef invictis het volgende:
joh houd toch je muil gore sloerie


Mehhh, Inktvisje is boohoooos! Teh horror.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 10:54 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 26 oktober 2009 10:48 schreef MMayo het volgende:
Mehhh, Inktvisje is boohoooos! Teh horror.


mwah nee hoor, ik vind gewoon jullie rolinvulling als redactie erg sneu.
en ik weet zeker als ik bepaalde mensen hier op dit forum in het echie tegenkom, echt even flink zal afrossen.
zullen we eens zien of jullie dan nog zo gebekt zijn.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 26-10-2009 11:00 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Kerel, maak je niet zo druk man, het is een internetforum.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 11:02 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 26 oktober 2009 11:00 schreef Sjaakie het volgende:
Kerel, maak je niet zo druk man, het is een internetforum.


oh absoluut, alleen sommige mensen hier jagen me al op de kast sinds dag 1.
en sommige dingen pik ik simpelweg niet.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2009 11:03 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 oktober 2009 10:54 schreef invictis het volgende:
mwah nee hoor, ik vind gewoon jullie rolinvulling als redactie erg sneu.
en ik weet zeker als ik bepaalde mensen hier op dit forum in het echie tegenkom, echt even flink zal afrossen.
zullen we eens zien of jullie dan nog zo gebekt zijn.


Dat is dan mooi, ik vind jouw rolinvulling als user namelijk erg sneu. Zelf zitten uitdagen en als je dan eens een reactie krijgt, direct gaan zitten janken en dreigen. Nou boehoeee meneer inktvis.



[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-10-2009 11:04]


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 11:04 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 26 oktober 2009 11:03 schreef MMayo het volgende:
Dat is dan mooi, ik vind jouw rolindeling als user namelijk erg sneu. Zelf zitten uitdagen en als je dan eens een reactie krijgt, direct gaan zitten janken en dreigen. Nou boehoeee meneer inktvis.




zeik niet, zeker Jenje en jij hebben een handje tot uitlokken 1e klas.
en wat nou dreigen, als je een grote bek tegen me opzet moet je ook bereid zijn om de consequenties te nemen, klaar.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2009 11:07 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 oktober 2009 11:04 schreef invictis het volgende:
zeik niet, zeker Jenje en jij hebben een handje tot uitlokken 1e klas.
en wat nou dreigen, als je een grote bek tegen me opzet moet je ook bereid zijn om de consequenties te nemen, klaar.


Klopt, maar je hoeft niet te reageren..

Jij bent de laatste tijd alleen maar bezig met overal uitlokken/reageren etc. Geeft niks, maar actie - reactie weetsjewel. Met je consequenties.. triest figuur.

Overigens is dit hier niet het juiste topic voor deze discussie en mot wark'n, dus mail maar of vreet je vingers op terwijl je wacht op een nieuwe reactie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 11:09 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 26 oktober 2009 11:07 schreef MMayo het volgende:
Klopt, maar je hoeft niet te reageren..

Jij bent de laatste tijd alleen maar bezig met overal uitlokken/reageren etc. Geeft niks, maar actie - reactie weetsjewel. Met je consequenties.. triest figuur.

Overigens is dit hier niet het juiste topic voor deze discussie en mot wark'n, dus mail maar of vreet je vingers op terwijl je wacht op een nieuwe reactie.


ik mail helemaal niks, voor mij is de zaak helder.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2009 11:10 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 oktober 2009 11:09 schreef invictis het volgende:
ik mail helemaal niks, voor mij is de zaak helder.


Goed zo jochie


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 26-10-2009 11:13 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Sjonge. En jonge, ook. Gaat weer lekker nergens over met jullie.

On topic heb ik laatste Let the Right One In gezien. Maar dat was niet echt horror.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2009 11:14 by MMayo Profiel van MMayo

Trick 'r Treat ook nog liggen, nieuwsgierig naar


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 26-10-2009 11:16 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Ik vond trick r treat wel geinig, maar niks bijzonders.

Invictus had m aangeraden, daarom gehuurd, maar vond het niet het meesterwerk zoals hij het beschreef.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2009 11:17 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 oktober 2009 11:16 schreef Sjaakie het volgende:
Ik vond trick r treat wel geinig, maar niks bijzonders.



Hmmzz, nog wat andere aanraders dan die in de videotheek te verkrijgen zijn momenteel en uitgekomen in 2009? Wil nog een keer weer een horrormiddagje houden.

Heb er het laatste jaar maar weinig mee bezig gehouden, jammer eigenlijk wel. Voorheen keek ik erg veel horrorfilms.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-10-2009 11:20]


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 26-10-2009 11:29 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Pfoeh, ik vind dat er de laatste tijd vrij veel bagger is uitgekomen, hehe.

Deadsnow schijnt wel ok te zijn, die moet ik nog een keer gaan kijken. Trick r treat is niet slecht hoor, had m alleen anders/meer van verwacht.

Meestal als ik horror wil kijken trek ik mn dawn of the dead collectie oid uit de kast, hehe, de laatste paar horrors die ik gehuurd had, of mn vriendin voor me meegenomen had vond ik niet zo. Misschien is drag me to hell iets voor je, ik vond het niet echt wat, maar volgens meer mensen die ik sprak die m gezien hebben ben ik daar de enige in.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen