Deadpool |
|
|
|
|
Posted 17-05-2010 9:26 by Deadpool |
|
|
quote: Op 16 mei 2010 20:25 schreef Mortis Rex het volgende:
Het mooiste zou zijn als hij het zelf even komt uitleggen. Hij leest ongetwijfeld mee...
Die Brain Dead film zuigt enorm trouwens, mocht je hem nog niet gezien hebben. Heeft idd niks te maken met Braindead.
Van collega Asicer Pussywhipped:
Ik heb me nooit fanatiek in dit topic beroerd, al kon ik t wel waarderen,....maar nu kan ik niet anders,.....meneertje crypt666 kopieert mijn uitspraken mbt bepaalde metal topics,...en gebruikt ze letterlijk!! zelfs met leestekens, als zijnde zijn uitspraken en mening op een ander forum !, namelijk zwaremetalen!
Even wat bewijs:
Een uitspraak van mij kort nadat Asphyx - Death the brutal way uitkwam,
Originally posted by Pussywhipped
quote:
man man, ik stopte de nieuwe cd vandaag in de stereo,...wàt een begin, wat een bulldozer plaat,..van drunen klinkt beter dan bij HOB, en beter dan ooit eigenlijk.....death the brutal way, death metal plaat van t jaar !!! Beter dan HOB, naar mijn smaak wel,...het is catchier en lomper,...productie is perfect!! tering, wat een gevoel in mn lichaam na t luisteren van deze plaat, dit lukt bijna geen enkele DM plaat, het gevoel wat je kreeg begin jaren 90 in je opwekken.
KNALLER !
En wat lees ik vandaag op zware metalen, gepost door crypt666
Posted 16-03-2010 18:02 by Crypt_666
--------------------------------------------------------------------------------
[quote]Op 15 March 2010 22:44 schreef Silence het volgende:
Wat formuleer jij keurig netjes zeg, kom es een beetje los!
Loskomen....ok,will do...
man man, ik stopte de laatste cd vandaag in de stereo,...wàt een begin, wat een bulldozer plaat,..van Drunen klinkt beter dan bij HOB, en beter dan ooit eigenlijk.....Death the brutal way!!! Beter dan HOB, naar mijn smaak wel,...het is catchier en lomper,...productie is perfect!! tering, wat een gevoel in mn lichaam na t luisteren van deze plaat, dit lukt bijna geen enkele DM plaat, het gevoel wat je kreeg begin jaren 90 in je opwekken.
KNALLER !
Verder nog een voorbeeld, mijn mening in t Tryptikon topic
[quote]Originally posted by Pussywhipped
Frost is dead, lang leve Tryptikon, mijn god wat een plaat !!!! en t artwork, mooier wordt t niet.....samen met Burzum de beste 2 platen van 2010 !,.... monotheist is tof, maar deze plaat,...nòg beter !!
[quote]
En nu meneer zn post op zwaremetalenosted 20-03-2010 10:29 by Crypt_666
--------------------------------------------------------------------------------
Frost is dead, lang leve Tryptikon, mijn god wat een plaat !!!! en t artwork, mooier wordt t niet.....samen met Burzum de beste 2 platen van 2010 !,.... monotheist is tof, maar deze plaat,...nòg beter !!
[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 20-03-2010 10:29]
Posted 20-03-2010 10:29 by Crypt_666
[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 20-03-2010 10:29]
[quote]
Ik heb veel op internet meegemaakt, maar debieler dan dit wordt t toch niet,....ik had vroeger ook helden, maar compleet hun uitsrpaken na- apen is wat anders
Verder vielen mij nog een aantal zaken op (let wel er zit het nodige sarcasme in aangezien ik Dynamo bijvoorbeeld een geniaal festival vond):
quote: Ik leerde onder andere dit van hem;
1. Dynamo was een kutfestival. Dat ik het er prima naar mijn zin altijd heb gehad en met weemoed en zelfs knikkende knieën aan terugdenk doet daar niets aan af. Zelfs als je ontdekt dat dit ubercommerciele festival een stapel favoriete bands van onze Crypt heeft laten spelen. Op zijn myspace pagina haalt hij zowat de hele roadrunner stal aan als goede bands maar het mocht niet baten. Er speelden namelijk geen black metal bands (dat ik er toch een paar op het festival heb gezien doet ook daar weer niets aan af). Verbazender was deze bijzondere quote die toch wel heel rap duidelijk maakt dat onze vriend Crypt een goed zicht heeft als het op underground bands aankomt en doorheeft wanneer een band duidelijk niet aangeduid kan worden als commerciële troep:
Ja super gezellig en ik maar sparen om Limp Bizkit op te kunnen zien treden die vervolgens niet op kwamen dagen. Commercieel en kut maar wel gezellig.
2. Rap is alleen goed als het door blanken gemaakt wordt. Duidelijke zaak. En wel opletten, Crypt houdt ook passant van negerbands, maar je moet niet denken dat het ras dat het genre uitvond iets van hun eigen uitvinding snapt. Nee, voor goede rap moet je zijn bij Neuk!, Cypress hill en fransen.
3. Covers zijn van alle tijden maar het origineel moet je toeschrijven aan punkbands uit Yoegoslavië. Tevens het bewijs dat Mental Theo diep van binnen een punk is.
4. SS Decontrol, DYS en Poison Idea vallen onder hippe genres als trashcore, fastcore en powerviolence.
5. Zijn nieuwe definitie van het hedonisme kent een paar verrassende regels en nieuwigheden die mij vreemd zijn. Ik ben dan ook geen hedonist. Gelukkig wordt er passant ook het satanisme aan gekoppeld en weet de beste man elders haarfijn uit te leggen hoe religie tot stand kwam.
Ik zou ook 2 xjes naast mijn naam kunnen zetten maar naast het feit dat ik geen drugs gebruik neem ik toch liever mijn toevlucht tot satanisch hedonisme
De echte hedo zou tot slot ook nooit drugs tot zich nemen want daar voel je je alleen maar slechter van.
6. Emperor en Burzum zijn geen black metalbands.
7. Angel Crew beinvloedde Backfire!
Grote kans dat hier dus ook opmerkingen en posts van hier tussenstaan en verwerkt zijn.
|