|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Owja, dat was het. Ik denk ook dat die filmpjes nep zijn. american psycho |
|
quote: Russische belastinginners, als ik het me goed herinner. Boel was nep, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Eigenlijk was dat iemand anders. |
|
Heb zelf ook de traces of death reeks. Zelfde als faces of death maar dan wel met een vette death metal soundtrack, oa gorefest stond daarop... En ja, humorkanon Onweerwolf, die reeks heb ik echt zelf in mijn bezit en met mijn eigen ogen gekeken... Evil Dick |
|
Wel op je eigen tv? |
|
quote:Spuit 11. Evil Dick |
|
Wat is er, CopyPaste_666? |
|
quote:Spuit 11. Evil Dick |
|
quote: |
|
Alsof die grap niet al eerder was gemaakt zeg, come on....Als WIMP nou nog origineel was... Evil Dick |
|
quote: Je begint jezelf nu al te kopiêren. Ga toch met je fluit spelen, al je posts zijn totaal niet meer serieus te nemen. quote: Komend van jou... [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 15-08-2010 0:18] |
|
Het boeit me echt geen kut wat jij van mijn posts vind, WIMP.Kun je ook nog ontopic wezen, en het over horror hebben? Evil Dick |
|
Ik zal even kijken wat ik kan kopiêren. |
|
Fijn! Evil Dick |
|
prachtig! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Wederom OT: Martyrs, vond de hele hype (voor zover die er was) behoorlijk onterecht. De hele film is vrij saai te noemen met wat ranzige stukjes erin maar da's ook alles. Geen aanrader wat mij betreft. [Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 15-08-2010 0:27] |
|
quote:John Carpenter's "The Thing" is gewoonweg geniaal. Remake van "Dawn of the dead" was ook beter dan ik verwacht had. "The Crazies" remake ook erg vet. |
|
Ok, the thing van carpenter is idd vrij geniaal. De remake van dawn, mja. Zeker niet slecht, maar ik heb het origineel wel zo ontzettend hoog zitten, mijn all time fav horrorfilm. Remake van the crazies was idd ook gaaf, ja. Verdomme, daar gaat m'n stelling. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Sorry. |
|
quote:Je moet ook geen echte horror film verwachten, het was veel meer een thriller in mijn ogen. Nu A Serbian Film kijken. Ben benieuwd. |
|
Nou, succes! Ben benieuwd wat je er van vind. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Na een lange tijd weer is Day of the Dead (1985) gekeken. Ik was blijkbaar vergeten wat een gigantisch vette gore er aan te pas komt. Een pluim voor Tom Savini!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Ik snapte eerst het gewenste succes niet, nu wel. Mijn god, wat een extreme film. Beelden waren 'mooi', acteer werk, zeker in dat soort scène's soms verbluffend. Maar, echt. De (echte) ouders van dat jongetje, mogen ze van mij morgen nog ophangen. Er is in ieder geval niet overdreven over de 'extreemheid' van deze film. Of dat hem goed maakt, weet ik nu nog niet. Ieder geval een die ik niet zal vergeten. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 15-08-2010 23:02] |
|
Dan moet ik hem toch eens kijken. Op mijn eigen tv en met mijn eigen ogen en in mijn eigen huis, en op mijn eigen bank. Evil Dick |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |