|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
weet iemand waarvan mijn avatar komt? signature |
|
van Bad Taste? oei signature |
|
Nee, da's niet van Bad Taste Die avatar van je is uit Feast 3. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 16-02-2010 1:09] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Peter Jackson toch wel? signature |
|
quote: Ja, Bad Taste is van Peter Jackson. Jouw avatar is uit Feast 3. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
O. signature |
|
Blontt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: God ja, hehehe, hele foute films, maar wel zo vermakelijk. Boeiender |
|
Vanavond Cube/C.u.b.e kijken. Ben benieuwd. |
|
quote: Deel 1? Vond die serie wel geslaagd. Boeiender |
|
Deel 1 ja, is er een 2 dan? |
|
quote: Ja, Hypercube... en volgens mij nog meer. Boeiender |
|
Volgens mij 3 delen. Maar ik vond het 2e deel zo slecht dat ik de 3e al niet meer geprobeerd heb. Eerste deel was wel erg goed She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Stond me ook iets van bij qua 3e deel, die vond ik volgens mij beter dan deel 2. Boeiender |
|
Cube, Hypercube en Cube Zero, heb de andere 2 ook maar in de download gegooid. |
|
Tsk, door jou draait Alice in Wonderland in een groot deel van de bioscopen niet! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wat mij betreft echt de koning van slechte (maar toch geweldige) horrorfilms: Overigens moet je deze niet nuchter kijken [Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 19-02-2010 16:57] |
|
quote:Die had ik nou wél in de bios willen zien. |
|
Hiero toch wel. Net even een stukje dawn of the dead 1978 op blu-ray gekeken, net gekocht. Damn, voor zo'n oude film ziet het er echt een stuk strakker uit. Blij! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
echt? valt het slechte acteren dan niet net meer op? ik ga straks Feast 3 toch es kijken, al heb ik 1 en 2 nooit gezien signature |
|
quote: Feast 1 is erg sterk, 2 en 3 gewoon leuk. Imo. Slechte acteren? Grrrr! Je hebt het wel over mijn fav. zombie film aller tijden, hè. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
die Zombies zijn erg naturel die acteurs.. ja, das iets anders maar het camerawerk wompenseert ik heb alleen met bluray het gevoel dat je het meer live meemaakt. Het is net echt, qua manier van bewegen e.D. signature |
|
Blu-ray is echt geweldig. Ik kan alleen al naar het intro beeld van de filmmaatschappij een kwartier kijken, zo mooi. Ken foree (die neger) acteert erg goed, net als zijn compagnon. Flyboy en zijn vrouw een stuk minder, ja. Maar het is gewoon geweldig gefilmd. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-02-2010 23:02] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
maar dat mag heb jij die persiflage op Scary Movie gezien? very scary movie of zo hoedaanook, Scary Movie was grappig Dawson die door het raam komt kijken Amerikaans grappig, hoe ze denken dat het lollig is, daar lach ik net om hilarisch signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |