|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bareuh... |
|
quote: Ik ben niet bevooroordeeld. Mensen in mijn studentenhuis waren nederpop-fans. Jarenlang ben ik doodgegooid met die ellende. Droomkoningin, Bloedend hart, Dansen op de vulkaan, ik kan het dromen. Afgrijselijk. En nu wil ik dood, dankjewel . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
*veegt zweet van voorhoofd* Poeh hé. Ik was even bang dat dit over piratenmuziek zou gaan... Zet dan ook popmuziek in die titel erbij. edit: Normaal Toontje lager [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-09-2009 21:39] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
vaarwel! @ wimbawab: wel goed idee jah. MODS@#$ [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-09-2009 21:39] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vooral die laatste is echt één van de meest huiveringwekkendste teksten ooit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Boudewijn de Groot Rubberen Robbie Fratsen Bareuh... |
|
Fratsen ja! Mooi was dat altijd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En in de categorie fout, maar toch mooi: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat laatste couplet altijd! Wat moet dat blaag ontiegelijk bijdehand zijn geweest, om al zo wijsneuzerig uit de hoek te komen. Ook mooi: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben groot fan van Boudewijn de Groot en Bram Vermeulen. Schitterend werk heeft die laatste uitgebracht, vooral Oorlog Aan Den Oorlog vind ik ronduit fantastisch en draai ik vrij regelmatig. Ook Klein Orkest mag ik graag horen. [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 27-09-2009 22:11] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Mogen The Nits hier ook genoemd worden? |
|
quote: The Nits zongen toch in het Engels? Tenminste, wat ik me kan herinneren. Bareuh... |
|
Ja, da's waar ... Maar een uitzondering daar op is hun samenwerking met Freek de Jonge. |
|
De Dijk Wat een geniale band.. en zeker live is dit helemaal geweldig. 16 okt ook weer fijn naar de dijk toe in Weert! Als je ze nog nooit live hebt gezien dan moet je zeker eens gaan kijken. Live is het echt stukken beter dan op cd. |
|
Stef Bos jarenlang aan moeten horen. Was niet compleet kut. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Doe mij maar De zingende buschauffeur |
|
Ik luister graag naar: Toontje Lager Het Goede Doel Frank Boeijen Groep Boudewijn de Groot Hans de Booij Doe Maar Kadanz Nog een gave Nederlandstalige band die ik onlangs heb ontdekt is Nieuwstad: http://www.nieuw-stad.nl/weekenddienst.mp3 Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Osdorp Posse, jawel. Een van de weinige Nederlandstalige muziek die ik zeer oke vind. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
De dikke lul band vind ik wel gaaf. En bepaalde nummers van Boudewijn de Groot en Spinvis kan ik ook wel aanhoren. Oja en Armand - Ben ik te min [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-09-2009 15:57] |
|
KECKS en THE SCENE, zijn hier favoriet, Janse Bagge Bend komt al vlug op nummero 3. Check ook even bands uit Belgie: Noordkaap Monza Gorki De Mens De beste Nederlandstalige muziek komt uit Bels. |
|
.. en Armand niet te vergeten! |
|
Piter Wilkens is ook wel een aanrader en alles waar Daniel Lohues aan meedoet zit meestal ook wel goed. |
|
Vergeet ik toch De Raggende Manne... Bareuh... |
|
KUTSCHURFT |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |