|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit is trouwens echt zeldzaam kut. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nieuwstad heeft een nieuw nummer op haar site staan: http://www.nieuw-stad.nl/1000%20dagen.mp3 prachtig weer Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
signature |
|
Zeg dat maar eens tegen hermien. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
zalig nummer! signature |
|
quote: Ik vind die new kids filmpjes eigenlijk best (kei) grappig. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Nederlands maar dan in dialect |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Lichtelijk pretentieus en behoorlijk klef en dramatisch, maar toch vind ik het vet. Jaren 80 muziek met waterige gitaren en zeurende bastonen doet het altijd goed hier Nieuwe cd gratis te downloaden op: http://www.zwartepoezie.nl/ |
|
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 08-01-2010 22:33] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hé vet wel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Meindert Talma schreef/schrijft ook altijd kolumns in de Leeuwarder Courant. Regelmatig dubbel gelegen van het lachen. |
|
''Neem twee van de meest Avant-Garde, Multifunctionele, Staatsgevaarlijke Metro-Mannen uit Groningen (Antartica) en geef ze een computer met vette beats van Paris T. Lana plus een fikse dosis inspiratie en ze komen tot een meesterwerk. Is God geëvenaard? Ja, amen ja..'' |
|
quote: Is ook zo. Jonguh! Ik vind het echt geweldig! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
quote: |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Wat slecht zeg. |
|
Er is maar 1 band, EMOTIE! Boeiender |
|
|
|
|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |