|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Zou ie daarom ook Vara's Vuurwerk gepresenteerd hebben? Westbroek bedoel ik dan... |
|
quote: Maar natuurlijk, je dacht toch niet dat ze hem lieten presenteren vanwege zijn enorme kennis van zaken over metal. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Nee, idd. 9 van de 10 keer had de man geen idee waar hij het over had. Toch deed hij het wel erg goed, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
+1 En hoe ie die namen van bands af en toe uitsprak... |
|
hilarisch ja, ik herinner me nog sepultura > supultjura (klemtoon op pul) zou toch wel tof zijn die shit weer us terug te horen Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Aaarco (snark) heeft ze in mp3 vorm, erg leuk om terug te beluisteren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zo heb ik het ook heel lang uitgesproken. De invloed van Westbroek. Ook legendarisch: "Wat een geweldige teksten, dat Cannibal Corpse. Moe moe moe moe moe moe moe. Moe moe moe moe moe moe moeh." [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 05-10-2009 22:47] Bareuh... |
|
En natuurlijk het gezeik op Dennis Boesman (live uit Anna Paulowna) en de interviews met Angel. En de tien minuten Mantovani voor Marcel van Dam, en hoe Marcel deed alsof hij fan was van Slayers War Ensemble. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 06-10-2009 10:36] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
bijna alleen maar ouwe zakken hier! Er wordt ook nog leuke nederlandstalige muziek gemaakt, wat dacht je van Kinderen Tegen Kinderen uit Leiden? kinderen voor kinderen covers met rammstein en RATM: www.myspace.com/kinderentegenkinderen |
|
quote: Kinderen Voor Kinderen okee, maar Rammstein en RATM trek ik écht niet... Bareuh... |
|
Een heel oud singeltje dat ze altijd in café de Wacht in Arnhem draaiden. Geen origineel Nederlands nummer, maar wel een geniale vertaling: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Is Jantje Smit al genoemd? Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief |
|
Mia is al gepost van Gorki, maar toch ook graag even aandacht voor het volgende meesterwerkje: Gorki - Beste Bill Zo mooi! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
"wie zal je troosten als je vruchteloos verlangt?" Subliem ja! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Laten we die maffe Joost Belinfante niet vergeten, de stille kracht achter Doe Maar. Vooral zijn eerste soloplaat "Fante" is zwaar koekwaus Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: hij reageert helaas niet op mijn meel Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Misschien oemand anders? Ik heb ze niet meer na een re-install van windows. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb ze nog wel. |
|
Nou! Kijk eens aan! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
wil je ze ergens uploaden? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Dat wil ik wel doen ja, zal de links in dit topic plaatsen als jullie het goed vinden? |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |