|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Juist! quote: Juist! Idd niet grappig ofzo, maar de spijker op zijn kop! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
lol wat de fok man?! pleurt op met je dik hout, jezus! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
van dik hout is echt zum kotzen ja, net als blof, kemper & veldhuis, acda & de munnik de dijk trek ik op de 1 of andere manier ook niet echt Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ja, van dik hout, ja. Best wel goede nummers, maar die zang, hè. Hij haalt de hogere noten net. Maar dan ook net. Op plaat. Live weet ik niet. Acda en de munnik hebben toch wel fijne liedjes, maar je moet wel van die dubbele zanglijnen houden, ik doe dat wel. Laat me slapen bijvoorbeeld, machtig mooi nummer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik ben allergisch voor dat pseudo poëtische gewauwel Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Och ja, ik luister zo goed als nooit naar de betekenis van teksten, ik hoor het geheel als een geheel, zeg maar. Voor echt verrotte teksten kan ik nederlandse piratenmuziek aanraden, die zijn pas echt slecht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zingen die Acda en De Munnik nou altijd zo zeikerig, of ligt dat aan mij? More Evil0r Than Skelet0r |
|
Wof, van dik hout vind ik absoluut niet het nietszeggend metaforisch gezeik van een Bl*f. En zingen kan die gast net niet nee, maar dat heeft juist z'n charme imho. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
@ Rottend-Vleesch: Nee, dat is hun stijl, hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 03-10-2009 14:05] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Tijd om planken te gaan zagen. Meer Fosko: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Poep in je hoofd is een regelrechte klassieker en daarom dan ook cultuur van de bovenste plank. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: ja maar die pretenderen verder ook niets, dat metaforisch gezeik van Blof, van Dik Hout etc. wel Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Daar heb je een. Vooral die van blof... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Speciaal voor vandaag: Bareuh... |
|
Ik vind Henk Westbroek wel een toffe knul, die stem van die gast is best vet man. |
|
K2-3 alhoewel mama sé, ola lele ayayayaya ye Nederlands? signature |
|
quote: Loods me door de storm, prachtnummer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: K-1 |
|
JOOOOSSSJJJEEEE!!!!! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
LOL!! nu zijn ook jullie verantwoordelijk voor die K3 muziek signature |
|
quote: Zeker. Toch is Henk Temming net even een slagje beter. Temming was ook de motor achter het Goede Doel. Veel mensen weten dat niet omdat Westbroek een veel grotere bek had. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Band zonder banaan Heideroosjes en dat friese liedje ''wer bisto'' is ook leuk [Dit bericht is gewijzigd door master-rens op 04-10-2009 19:02] |
|
quote: Zeker niet. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |