|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ontzettend kut, ongepast en mislukt, dat geef ik toe. Maar naar die vrouw rechts met die jetsers kan ik dan wel weer uren kijken... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 22-02-2019 10:15] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik vond haar vorige nummer ook al zo gaaf: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ongepast snap ik even niet. Met Karnaval kan toch alles? |
|
quote:Hm. Een platte versie maken van een Koot en Bie-nummer vind ik wel heel ver gaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Godver wat slecht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
zelfs voor rubberen robbie, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Jezus. En toch voelt het stiekem alsof er iets heel belangrijks is gebeurt wat we nu nog niet kunnen bevatten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Froukje - Onbezonnen. Klinkt best lekker. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Is het Nederlandstalig? Ik weet het niet, misschien straattaal? Het werd hier op het werk in een bepaalde ruimte gedraaid op een Nederlandstalige radiozender. Kelere, wat slecht... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
The Rolling Stones kunnen met een gerust hart stoppen nu. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Stralend zie ik dan jouw lach. Je haar speelt met de wind. Zomaar een twee stukjes tekst wat ik mee pak van radio NL "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Dat moeten ze sowieso al heel lang den When your people matter, menstrual health matters |
|
Van de drummer is het hart blijkbaar niet meer zo gerust. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Afgelopen weekend kennis gemaakt met Fokko, een bandje uit Amsterdam dat zich het beste laat beschrijven als Weezer in het Nederlands, of The Kik op xtc. Vrolijk, scherp, tof. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
O nee... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En nu een Nederlandstalig briefje van... O nee, daar is een ander topic voor. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
signature |
|
Normaal niet zo'n fan van deze band, maar dit vind ik een heel mooi nummer. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Jij, ja. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |