|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
|
|
|
Hehe, vette shit. BOOOOB DE ZUIPKING!!!1 Je moeder. |
|
Deze is veel gaver, check zanger Rinus los gaan in het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=NRrUrBiOW_I |
|
Godverrr... Sjeezzz... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Godverdomme wat een draak dat wijf echt niet te doen |
|
|
|
|
|
jemig |
|
de pemig. Wat een ellende. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Is dat nou die gast van toppertje of niet? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hard, dat is de oliebollenkraam in Kollum, daar heb ik destijds nog een fijn oliebolletje naar binnen geklapt.. lekker hoor! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Er zijn nogal wat speculaties rond dit nummer. Sommigen zeggen idd dat het Guillermo is, anderen hebben het over een reclamestunt voor Bavaria, weer anderen hebben het over vier gasten uit Brabant. Ik heb geen flauw idee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Waarom dat filmpje erbij? Dit is toch het origineel? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Gelukt dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat is die clip toch geweldig!!! Even een vraagje voor de kenners van het genre. Er is een nederlandstalige versie van hotel california in omloop, weet iemand van wie dat is en evt een youtube linkje? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Volgens mij is het van Jan Rot. edit: pak aan. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 10-03-2010 22:44] |
|
quote:Rare gast, maar zijn stem heeft echt wel iets. Goeie vertaling ook. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 10-03-2010 22:47] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nee, dit is hem niet. De versie die ik hoorde had een spaans ritme eronder, denk gypsy kings oid. En was een stuk sneller. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-03-2010 22:47] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |