|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook mooi: |
|
|
|
Tol Hansse, ook nog niet genoemd volgens mij. Bareuh... |
|
quote: Bwehehehe, ook mooi werk geleverd. |
|
Ow.. Naar mijn bescheiden mening het topstuk uit de Nederlandse muziek. |
|
mooi topic,, [Dit bericht is gewijzigd door sander@dynamo op 01-10-2009 17:29] |
|
Een van de mooiste Nederlandstalige nummers ooit: Die mag op mijn uitvaart gedraaid worden |
|
Laten we vooral deze twee monumenten uit de vaderlandse muziekhistorie niet vergeten: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
mooi.... Geef het maar toe, jij vind het ook mooi [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 01-10-2009 22:26] Herman van de bakker |
|
quote: Nee sorry. Ik vind Herman van Veen helemaal niks, vooral dit nummer niet omdat zijn stem en de tekst het niet halen bij het origineel van Leonard Cohen. Ik vind hem te. Te grappig, te serieus, het ligt er altijd te dik bovenop bij hem. En die zouteloze stem, die veroorzaakt jeuk op onbereikbare plaatsen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ook een klassieker: Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Mooi he, de tijd dat Adriaan nog geen kanker had, en Bassie geen kinderen mishandelende geldwolf was. Against God and Government |
|
quote: Nou ja zeg... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik loop al de hele dag met muziek van Braak in mijn kop. Oud bandje van mijn oom, vooral nummers van ´Suite voor een Hypochonder´ spoken rond. Iemand toevallig bekend mee? Zou grappig zijn. |
|
quote: smoel! jij fokhoofd! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: dnak u wel ! REEDS! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
En die tekst... Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets Soms net echt, maar meestal kitsch, want wie speelt er nog zichzelf Weet je nog wanneer dat was, toen je nog geen ander was Niet in harnas achter glas, maar je eigenlijke zelf Zoek jezelf broeders, vind jezelf, wees en blijf alleen jezelf Dikkerdoenerij genoeg, op kantoor en in de kroeg Als je nou 'ns geen masker droeg, zou je dat niet beter staan Wat moet je met die Januskop, daar schiet niemand iets mee op 't Is een kwestie van een knop, die moet enkel even om Zoek jezelf zusters, vind jezelf, wees en blijf alleen jezelf De man die op z'n tenen loopt en alleen zichzelf verkoopt En nooit iets in z'n oren knoopt, die gaat nog eens lelijk dood En met make-up van oor tot oor stelt z'n vrouw een ander voor Dus hebben ze nog steeds niet door dat een glimlach beter staat Zoek jezelf broeders, vind jezelf, wees en blijf alleen jezelf Zoek jezelf broeders, vind jezelf, wees en blijf alleen jezelf Zoek jezelf broeders, vind jezelf, wees en blijf alleen jezelf [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-10-2009 17:50] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zalig gewoon Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik vind het eigenlijk een heel goede tekst, niet eens grappig ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Meer schijnheil van koot&bie http://www.kootenbie.nl/index.asp?http://www.kootenbie.nl/teksten/mooiemensen.asp Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Nu maar hopen dat je snel dood gaat dan... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
En die tekst [Dit bericht is gewijzigd door sneeuwwatje op 03-10-2009 1:26] |
|
Bareuh... |
|
quote:Kijk.. dat horen we gaarne! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |