|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[Dit bericht is gewijzigd door nark op 19-04-2013 14:37] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
Gaat dit over de nieuwe koning of over iemand's grootmoeder? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Geen idee, maar vermakelijk is het we. Dit stond er bijvoorbeeld onder in het comentaar gedeelte.... Rugdopey 1 minuut geleden waarom vinden veel mensen dit slecht? er is met bloed zweet en tranen aan dit meesterwerk gewerkt en het wordt filiaal kapotgemaakt! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik ben nog steeds aan het braken. |
|
filiaal Zit overigens een grammatica-fout in de derde zin al: "De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier" She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Sterkte dan......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Reon Boeringa @RHB_17 Ik ben wakker. Net anderhalve kilo andijviestamppot gegeten, zo meteen een dijk met mijn handen maken. Zo doen we dat in NL. #Koningslied She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Drie vingers in de keel. |
|
Mischien is dit een verklaring. bastiaan Geelen 49 seconden geleden Ik begrijp echt de commotie niet dat iedereen over het koningslied loopt te zeiken.... het zijn wel de zinnen die door het volk zijn ingestuurd en de zeikerds die het koninglied nu afkraken en nu reageren hadden ook er wel een aandeel in gehad om zelf wat in te sturen voor het lied wat jullie blijkbaar niet hebben gedaan en nu beetje zielig lopen te doen ik vind het zelf echt een leuk nummer en goed gecomponeerd en kijk er naar uit om het live te horen En Nark die over spelling zijkt..... ironiesch ja...... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Wat een heerlijk nummer. Naast dit fantastische stukje muziek is Nederland ook weer een uitdrukking rijker: "Wakker stampot eten" zal de geschiedenis ingaan als het hoogtepunt van de vaderlandse dichtkunst. |
|
quote: Het is al meer mensen opgevallen blijkbaar.. Willem Alexander 1 minuut geleden Het massale karaoke-vee met zijn pavlov-meezingfetisj, krijgt wat het verdient. Infantiele rijmelarij, barstensvol (voor het vee overigens onopmerkbare) taalfouten. Oer-Hollands gezellig(!!) opgeboerd door de 'crème-de-la-crème' uit het Nederlandse-artiestenriool. Leve deze 'stijlvolle ode' aan onze sociale cohesie! En leve de 'W' van wansmaak, wanprestatie, waardeloos en weerzinwekkend! Ik houd 't verder bij één vinger in de lucht. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zeker bij de "rap" gedeeltes schieten de tranen uit je reet. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Heb dit figuur in de reacties bij Steen zien staan; ben nog steeds onder de indruk van wat hij daar allemaal zegt.. [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 19-04-2013 17:25] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Als ik het goed begrijp gaan ze dit live opvoeren 30 april. Live... Ow, wat gaat dat erg worden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ligt eraan. Als ze de hele bijbehorende musical opvoeren, en je uiteraard van musicals houdt... |
|
Deze is dan leuker hahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Godver. Zojuist het Koningslied gehoord. Jezus Tering Christus, wat is dat allemachtig slecht zeg. Een ode aan de wansmaak. Perfect passend bij zoiets wanstaltigs als een koningshuis, dat dan weer wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Guantanamo Bay heeft Metallica, Nederlandse gevangenissen (mits ze niet gesloten worden door pseudocrimefighter Teeven) hebben nu dit koningslied. Ik voorzie veel, heel veel al dan valse bekentenissen om maar aan deze marteling te ontsnappen. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 20-04-2013 0:19] |
|
quote: W..... signature |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |