|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Het Goede Doel blijft bij mij favoriet, een nummer als "De Plaat Sloeg Af En Het Gesprek Viel Stil" getuigt van klasse. |
|
De Karaoke Kings doen het hier altijd wel goed. |
|
dries roelvink. slotje |
|
Ronnie en de Ronnies, Ruud Knolraap and the Sweet Vegetable. ´nuff said. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Hoe kan ik die nou vergeten... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hazes blijft ook gaaf. Die schreef ook teksten die niet klopten in de stijl van "Je liep op het station, ik wou dat ik je kon", maar die had ook niet te pretentie om kloppende teksten te schrijven. Ze kwamen wel uit zijn hart, het gevoel klopte, zoals dat vroeger met de teksten van Normaal ook was. Blof en Borsato komen dan met gedrochten als "ik voel de pijn van jou hier bij me missen" of "waar de mensen onbewust zin in mosselfeesten krijgen". Dat is dan nog serieus en pretentieus bedoeld ook waarschijnlijk, en daarom krijg ik er kromme tenen en plaatsvervangende schaamte van. De Dijk heeft dan wel weer teksten die kloppen, qua stijl maar ook qua gevoel, net als Het Goede Doel. Maar dat serieuze van veel "Nederpop" en die uitgestreken smoelen waarmee al die artiesten het brengen, terwijl hun teksten het niveau lagere school-gedicht nauwelijks ontstijgen, dat maakt het allemaal zo erg in mijn ogen. Ook mooi: Dikke Leo, Slome Japie of Pietje Potent. Schuine humor, maar dan niet meteen zo plat als iets als de Dikke Lul-band. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Al veel goed spul genoemd hier, maar deze wil ik absoluut noemen: een vrij onbekende troubadour, maar god was is dit een geweldig nummer! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
wat een cynische ouwe lul, prachtig!! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Silvia anyone??? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik blijf het een rare manier van hokjesdenken, dat Nederlandstalig. Alsof de muziek op elkaar lijkt. |
|
quote: Mooi gesproken, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Band Zonder Banaan heeft ook een leuk aantal rake nummers gemaakt. |
|
|
|
Jan Boezeroen! Fratsen inderdaad, ook manuel's solo spul is goed te pruimen. De kift is ook erg vetjes. ( vooral live) En het Klein orkest. ( en stiekem Doemaar.) |
|
De DVD staat in bestelling, juh! Bareuh... |
|
quote: Is dat in de Stadsgeengehoorzaal? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: dit kende ik helemaal niet, maar is echt prachtig Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Gaaf In datzelfde genre wil ik ook graag Bjorn van Rozen noemen. Treedt veel op in de regio Utrecht. |
|
Love it or hate it. I love it. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Ja! En ook: Mooie clip ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
goed nummer ja Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Nu weij het toch oven een Neerlands tallige muziek hbben, wij hebben een nollandse avond, kom dr bej Against God and Government |
|
|
|
signature |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |