|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou. Kut muziek is kut muziek, wie het ook maakt. Of je het nou expres doet of niet, dat maakt niet uit. Imo. Van mij mag de schaamfluit wel terug in het openbaar. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 31-07-2016 21:26] VIESPEUK!!! |
|
quote: quote: Dit zal niemand verrassen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hoe is dat nou om een soort van Topper te zijn? When your people matter, menstrual health matters |
|
ARDIO! Ow ow ow... VIESPEUK!!! |
|
|
|
Het is nog lekker weer! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
signature |
|
Tekstueel, metrisch en qua rijm klopt er van dit nummer net zo weinig als bij alle nummers van haar vader. Maar net als bij André vind ik het toch iets hebben, door het gevoel en de echtheid die het nummer heeft. Mooi om te horen dat zoiets blijkbaar toch in de familie zit. Het is geen trucje bij Roxeanne, terwijl Dré jr. toch vooral een imitatie van pa blijft qua zang, vind ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Geweldig clip ook. Op de karremis. Vriendje met snor en trainingspak en flink wat goud. Ik mis alleen wel de knakworsten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Krijg een stapel schreeuwerige folders in mn (NEE NEE bestickerde) brievenbus met handtekening van Mr Kees himself, en post it briefjes met hand geschreven facebooklinks, etc! Dus ik helemaal verheugd op de nieuwe Rinus maar het valt allemaal wel mee Tijd dat ik toch de juridische aspecten opzoek over automatische inschrijving kattenbakinhoudabbonementen na het bezorgen van ongewenste post in mijn brievenbus. Edit: ohja het komt van deze meneer: http://www.kmpromotion.nl/ met als pareltje: http://www.waarzegstermaryjane.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-05-2017 13:03] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Waarom zoek je dan ook op die rommel? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik zoek het niet op, het komt naar me toe! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Mee eens. Mooi nummer. Zit echtheid in. Mooi gezongen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Nou, doe me dan maar een Brigade M of een Landstorm. Is muzikaal ook kut maar dan toch nog wat ruiger dan dit gezeik TUFKAM |
|
quote: Tering, gast Dat is dan wel weer het andere uiterste https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
klopt TUFKAM |
|
Goede bandnaam ook! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou. Hier zit alles wel in. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
"Alles heeft een einde, maar een worst die heeft er twee." Stukje refrein van een nieuwe "hit" op RadioNL. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-07-2018 13:53] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |