|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Hailz.. Ik heb een Arcturus website in elkaar gezet, maar mis nog steeds veel informatie / pictures.. .. dus mocht iemand iets hebben wat nog NIET op de site staat dan hoor ik het graag.. Verder zou ik het ok vinden als mensen het guestbook signen of iets in de messageboard zetten.. De site is best-viewed in 1024 x 768 pixels , en door mijn gebrek aan webdesignkennis zou het best kunnen dat hij er op een andere res heel brak uitziet.. Anyway... komt zien op http://www.arcturus.tk O ja, hier wat dingen die ik nog zoek voor op mijn site: - The lyrics of the three remaining songs on 'Aspera Hiems Symfonia': I doubt I'll ever get those, unless Garm hands them over to me personally.. 3. Whence & Wither Goest The Wind 5. The Bodkin & The Quietus 7. Fall Of Man - The lyrics of the 'Morax' song from the My Angel 7" - Information on the 'Promo 90' tape - Information on Marius, what happened to him after the My Angel 7" ep was brought out.. - Pictures of Valle, Gravem, Skoll and Marius - Scans van het Reconstellation hoesje (beide versies) - betere foto van achterkant Constellation LP - scans van rode en groene myangel ep THX in advance, [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 02-04-2002 15:09] |
|
zijn er ook al 2 van http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3185 http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2277 Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hmm, maar nu gaat het over meneer zijn website. Dus eigenlijk staat ie in de verkeerde rubriek. |
|
quote: Hehehe... ach, moet toch iets.. Vind nog steeds de oude Arcturus het best , en alles wat er na Aspera is gekomen een teleurstelling t.o.v. het oude werk.. deze site is dan ook half ontstaan omdat ik de oude Arcturus zo gaaf vind, maar ook half omdat ik gewoon webdesign wil leren en het daarbij handig is als je een doel voor ogen hebt he.. |
|
ok zo ken ik ook nog wel 1, ik stel voor om 1 gezamelijke arcturus topic te maken... jezus wat ben je weer een zeikerd h.!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Begrijpelijk; mijn eerste indruk is dat afgezien van de traagheid het een goeie site is; overzichtelijk (lees: lekker simpel) en zo op het eerste gezicht vrij uitgebreid. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Die andere twee arcturus-topics gaan , titeltechnisch gezien, over enkele aparte releases.. dit kan gewoon een algemeen arcturus topic zijn, dan kun je beter die andere meuk dichtgooien ALS er iets dichtmoet.. dunkt mij EDIT: Van mij mag je kiezen, ik vind het best als er maar EEN arcturus topic over blijft, maar noem die dan wel gewoon ARCTURUS als titel, en dan plaats ik deze post er wel opnieuw ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 02-04-2002 15:19] |
|
valorian, haal die frame balken eens weg, dat is vreselijk, oja fixeer effe je achtergrond plaatje, zodat ie blijft staan als je gaat scrollen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Framebalken?? Leek me juist overzichtelijker.. hmm.. zal het eens zonder proberen.. achtergrondpic fixeren.. kun je even de code daarvan geven? |
|
quote: Traagheid.. ja.. kut is dat.. metalprovider.com lijkt toch niet echt snel te zijn.. ik zal eens zoeken naar een andere gratis provider zonder reclame.. ik heb maar een paar mb nodig dus.. en met die .tk redirect maakt het ook niet meer uit of ik een omslachtig adres krijg (de reden dat ik destijds voor metalpr.com heb gekozen) |
|
bgproperties="fixed" in de <body zetten Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
en dan natuurlijk dat plaatje halveren natuurlijk, dat scheelt heel veel in de laad-tijd, van die 90 kb die het nu telt kunnen er minstens 60 vanaf [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 02-04-2002 15:26] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik denk ook dat het komt dat die plaatjes zo groot zijn. De regel is volgens mij dat een pagina binnen 2 (of 7) seconden geladen moet zijn, anders verliest de kijker zijn interesse. |
|
quote: Daar zit iets in.. maar de plaatjes staan pas op specifieke pagina's, die bezocht zouden moeten worden door mensen die DAAR interesse in hebben, en dan ook wel even willen wachten .. uitzondering is de discography, daar zou ik idd beter thumbnails, of in iedergeval kleinere plaatjes kunnen gebruiken.. meer luiheid tot nu toe dat ik dat nog niet gedaan heb.. Maar de plaatjes op de aparte pagina's, zoals de pagina's met plaatjes van release xxx, die hou ik dan toch liever groot.. Degene die daar heen surft doet dat immers voor die plaatjes, dan mag hij ze ook wel groot zien.. hhmm.. de backgroundpic zou bij nader inzien ook wel kleiner kunnen, als ik hem fixeer.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 02-04-2002 16:00] |
|
Wat een trage bende ... ik heb niet eens het eerste plaatje afgewacht. |
|
Hmm.. zo zou het al beter moeten zijn.. (startpagina-plaatje minder groot gemaakt (17kb) achtergrondpics moet ik nog veranderen.. die zijn erg groot.. Toch lijkt de traagheid vooral voort te komen uit die provider.. dat eerste plaatje, waar Paul over klaagde was ook maar 57 kb, dat moet toch wel te laden zijn? Ja.. met een modemconnectie (zoals ik heb) duurt het natuurlijk zowiezo langer dan.. maar toch.. WIJZIG: Argh.. ok .. de twee verschillende achtergrondjes zijn nu erg brak maar nog maar 13kb en 35kb , dus moet te doen zijn.. startplaatje is nog maar 18 kb.. Als het nou nog te sloom is ga ik maar op zoek naar een snellere provider.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 02-04-2002 22:03] |
|
Paul, jij had toch dat Reconstellation cdtje? Zou je daar misschien scans van kunnen maken?? |
|
Ok dan.. ik heb mijn site verplaatst.. Metalprov was te traag naar mijn idee.. als het goed is is dit een stuk sneller, hij staat nu op studenten.net . Adres blijft gewoon www.arcturus.tk aangezien dit alleen de redirect is en die dus niet verandert.. Ik hoop dat er een paar snelheidsmaniakken kunnen replyen hier of de snelheid nu beter is, ik zit hier met een modemverbinding en de helft van de pagina's staat in mijn cache, dus zelf kan ik het niet goed zien.. De oude site: http://www.metalprovider.com/chaos/arcturus-website/arcturus/startpage/html/startpage.html |
|
De nieuwe is sneller, maar ik weet niet of modemers er veel mee kunnen beginnen. |
|
Thx @ Dwaallicht Modemers... bluh... (heb vanaf nu ook kabel (in Zwolle) .. |
|
Ik heb de nieuwe van Arcturus gisteren helemaal gehoord en hij is fantastisch!! Het is terug een meesterwerk! En wat de site betreft, traag of niet traag, ik vind het een heel goed initiatief en de mensen die het willen zien hebben wel een minuutje geduld. Deze band verdient het om wat meer aandacht te krijgen dus: Keep going!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Nieuwe cd is naar mijn inziens een beetje een mix tussen Aspera en La Masq. .. het gaat weer een beetje terug naar de Aspera riffs en solo's e.d. (voor zover ik het heb kunnen horen op wat mp3's) maar houdt de elektronica en cleanvocals enzo van La Masq.. Site... Ja... zo dacht ik er ook over, maar toch ga ik hem sneller maken ... |
|
By the way, ik heb iets gepost over Arcturus op "onvindbare lyrics" dat je wel kan interesseren... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik zal wel ff een scan maken van reconstellation. |
|
quote: Thx.. Neem de tijd, ik heb het voorlopig toch vrij druk.. Wat vind je trouwens van die 'official arcturus site' @ arcturus.cjb.net ? Hij staat overal bekend als official site en in vrij veel linklijsten en searches.. maar echt iets te vinden is er niet.. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |