|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
al ingeënt? signature |
|
Woensdag naar Ierland! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Netjes, tof! Al een idee waar je allemaal naartoe gaat? You have time. You are doing fine. |
|
En dan enkele dagen / een dag per plek. Mogelijkheid tot excursies, maar in principe ben je dus vrij Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wow! Via welke organistie ga je dan? Er is er hier een heel jaloers! Subtiel kamerolifantje |
|
http://shoestring.nl/ Geen singlereis Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja. Subtiel kamerolifantje |
|
Die vakantie is samen met 'een vriendin' Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Veel plezier AG! Zoals je al kon lezen ben ik ook wel groot fan van de meeste plaatsen waar je heen gaat! Ik hoop voor je dat die fuckers in Nepal niet weer constant gaan staken En ga voor Airtel in India! Data bundeltje (3G netwerk, 1,25 G voor een 10tje! Bellen is echt spotgoedkoop, dus haal niet te veel beltegoed. Voor andere adviezen kun je m'n vorige posts lezen! |
|
quote: Wel even naar Karim's in Delhi, knul! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Jullie (ST, itv en valfar) adviezen/ervaringen had ik vantevoren ook zeker even doorgelezen, mede daardoor had ik er wel vertrouwen in dat het een mooie reis zou worden Alleen dat van die Nepalezen van valfar deed me enigszins zorgen baren Moet maar een keer jullie tips even op een rijtje zetten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ze is 8? |
|
quote: Nee, ik ga niet eerst even langs Thailand Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Oh ombouw. Kan ook natuurlijk. Ieder zijn meug. |
|
quote: Goddammit Oh, nee! Zoals ik al zei: ik ga NIET eerst even langs Thailand Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Uiteindelijk toch naar Japan in oktober. Tokyo en Fukuoka Tussendoor wellicht nog naar Turkije. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dinsdag teruggekomen uit Sofia, Bulgarije. Een supervette typisch oostblok/slavische stad I am the 1%. |
|
Nu vraag ik me toch af wat een typisch Slavische stad is. Een stop met Cyrillische verkeersborden? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Bij gebrek aan beter maar om mijn enorme drank om te reizen toch maar te bevredigen: 5 dagen Geneve geboekt, een vriendin daar opzoeken! Jammer dat het zo fokking duur moet zijn daar... |
|
Ik ga in September met vrouwtjelief naar Sicilie, maken een rondreis(je) met haltes in Palermo, Catania en Siracusa. Nou heb ik behoorlijk rondgezocht over Sicilie, maar heb eigenlijk geen goeie documentatie gevonden waar je bv een leuk strand hebt (kun je beter aan de noordkant zoeken of toch echt aan de zuidkant). Iemand enig idee? Alles welkom. Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! |
|
quote: Lees hier maar ff rond, soort reis-wikipedia, érg handig! Bij 'Other Destinations' staan een aantal stranden. http://wikitravel.org/en/Sicily Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Thanks, is een heel nuttige tip! Waar dat wiki-gedoe allemaal niet goed voor is! Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! |
|
Vandaag de trip naar China geannuleerd. Half Peking staat onder water, hoop treinrails zijn verzakt, sommige plaatsen compleet weggevaagd, 175 doden en vermisten, en dat alles in de buurt van onze reisroute... Jammer. Krijgen in ieder geval alles vergoed. Nu maar eens kijken wat we nu gaan doen. Vietnam, Indonesië.. In ieder geval Azië! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |