IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Reizen (algemeen reizen topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Lalena
Usericon van Lalena
Posted 25-01-2011 15:34 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ik ga lekker een maandje naar Zweden En eind dit jaar wil ik nog een paar dagen naar Praag, en als het lukt ook weer even naar Parijs/London.


rotor
Usericon van rotor
Posted 25-01-2011 15:44 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Waar in Zweden?


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 25-01-2011 15:47 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Eerst 3 weken naar Borntorpet, Västmanland. En daarna nog een paar dagen Stockholm.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-01-2011 15:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Cool, pak je de muggenspree in lalena?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 25-01-2011 15:52 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Wel een goed idee, want we zitten daar wel aan een meer.



Silence
Usericon van Silence
Posted 25-01-2011 15:54 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Mooi!


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 25-01-2011 15:54 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

in dit huisje ga ik dus slapen:


Zin in!!!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-01-2011 15:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

vet! viel spass!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 25-01-2011 16:51 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

Na mijn examens naar Egypte met mijn ouders. Als het daar niet gekalmeerd is ga ik naar daar met enkele vrienden om verslag uit te brengen.



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-01-2011 17:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

voor dit jaar staan alvast reisjes naar Engeland, Noorwegen, Finland, USA en Canada in de planning... ook nog ff heen en weer naar Belgie en Duitsland voor wat shows!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 25-01-2011 17:15 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-01-2011 17:18 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Als het kan zoals we willen gaan we een lang weekendje Zweden onveilig maken met kabaal.


Boeiender


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-01-2011 20:13 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Wil dit jaar eigenlijk naar Vietnam, eens even kijken of dat haalbaar is..

Afgelopen anderhalf jaar naar Zuid-Afrika, Maleisië, Borneo en Polen geweest. Waan-fucking-zinnig! Zuid-Afrika was mijn eerste "verre" reis, en die heeft een ongelofelijke indruk gemaakt. Niet het meest relaxte land, maar kwa natuur en wildlife niet te geloven zo mooi.
Maleisië en Borneo waren ook prachtig. Zéér relaxte sfeer, prachtige natuur en een zéér diverse cultuur.
In Polen hebben we eigenlijk alleen Krakow gezien, plus wat trips buiten de stad, zoals Auschwitz. Alleen dat al maakt de trip de moeite waard, maar ook de rest van de stad is zéér de moeite waard. Je vliegt er voor een scheet en 3 knikkers heen, aanrader voor een leuke en goedkope stedentrip!

Paar fotootjes (beetje veel, maar het is lastig om er maar een paar uit te zoeken ):

Zuid-Afrika:


Lesotho


Lesotho


Kruger Park


Kruger Park


Kruger Park


Kruger Park


Sabie


Swaziland


Swaziland


God's Window


Drakensbergen

Maleisië & Borneo:


Mulu


Mulu National Park


Deer Cave


Kuching


Kuching


Bako National Park


Bako National Park


Kuala Lumpur

Polen:


Krakow


Krakow


Zoutmijnen (Álles gemaakt van zout!)


Auschwitz


Auschwitz


Auschwitz


Auschwitz

Sorry voor de foto-overload, hehe.. Zoals ik al zei, érg lastig om maar een paar foto's uit te zoeken..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 26-01-2011 5:42 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ziet er goed uit man!
Ik ben nog niet terug in Nederland en ben alweer de volgende reizen aan het plannen. Waarschijnlijk in Maart voor een weekje naar Lapland, kerel opzoeken die ik hier heb ontmoet. Rare Noor die reisleider is in het hoge noorden en mij wel gratis een weekje op sneeuwscooters e.d. wilde laten rijden.

Verder plannen voor een jaarlange reis aan het maken, maar het gaat sowieso nog wel een poos duren voordat ik dat financieel kan trekken.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 26-01-2011 5:58]


You have time. You are doing fine.


valfar
Usericon van valfar
Posted 26-01-2011 12:33 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

@ Sonic Titan: Bedankt voor die tip over Koh Tao Beste plek waar ik ooit geweest ben. Ik ben al aan het denken wanneer de eerst volgende keer is dat ik daar weer heen kan! Echt geweldig, wat een stranden, wat een sfeer! Misschien zelfs na m'n studie erheen voor langere tijd. Ik heb wat Nederlanders leren kennen die hun tentjes daar hebben en die misschien wel iets voor me kunnen regelen als ik daar terug kom. Die 4 dagen waren echt geweldig. Oja, en dan kom je op 1 of ander raar feest de rapper Sef (Me Nikies, Stuk, Flinke Namen) tegen



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-01-2011 21:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 16:51 schreef Bastet het volgende:
Na mijn examens naar Egypte met mijn ouders. Als het daar niet gekalmeerd is ga ik naar daar met enkele vrienden om verslag uit te brengen.


Misschien wat nieuws gemist hoor, maar is er gedoe in Egypte dan? Viel wel mee toch?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-01-2011 21:28]


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 26-01-2011 21:20 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 26 januari 2011 12:33 schreef valfar het volgende:
@ Sonic Titan: Bedankt voor die tip over Koh Tao Beste plek waar ik ooit geweest ben. Ik ben al aan het denken wanneer de eerst volgende keer is dat ik daar weer heen kan! Echt geweldig, wat een stranden, wat een sfeer! Misschien zelfs na m'n studie erheen voor langere tijd. Ik heb wat Nederlanders leren kennen die hun tentjes daar hebben en die misschien wel iets voor me kunnen regelen als ik daar terug kom. Die 4 dagen waren echt geweldig. Oja, en dan kom je op 1 of ander raar feest de rapper Sef (Me Nikies, Stuk, Flinke Namen) tegen


Hehe, mooi man!

Ik wil er zelf ook nog weleens naar terug. Ik denk eraan om na het behalen van mijn bachelordiploma voor een écht lange tijd de plaat te poetsen, d.w.z. acht maanden ofzo, en dan ook weer een maand of drie ZO-Azië. Kijken of dat haalbaar is, voor vier maanden heb ik wel kunnen sparen destijds (woonde voordat ik die kant op ging nog in het ouderlijk huis, had dus zeer lage lasten), maar nu wordt dat stukken moeilijker..


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


valfar
Usericon van valfar
Posted 01-02-2011 12:09 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Waarschijnlijk ga ik nog 2 weken aan m'n reis vastplakken als Cheaptickets niet te moeilijk gaat doen met het omboeken van m'n ticket. Na het congres in India ga ik nog een weekje reizen. Tips voor India iemand? Ik heb tot nu toe namelijk alleen slechte verhalen gehoord, behalve over Goa.
En dan van India naar Nepal, een maat opzoeken die daar aan z'n co-schappen begint maar eerst nog een weekje met mij gaat reizen. Into the Void, tips? Is er ook iemand die toevallig weet hoe je een beetje cheap van Mumbai naar Kathmandu kunt gaan? Vliegtickets zijn namelijk nog best duur voor zo'n korte afstand. En ik vind wel iets over reizen met trein en bus, maar waarschijnlijk wordt dat uiteindelijk bijna net zo duur als vliegen...



valfar
Usericon van valfar
Posted 01-02-2011 12:17 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Oja, foto's (weet niet zeker of het werkt vanaf Facebook maar ik ben lui):





Onze campusgenoten, Varanus zou het hier wel naar z'n zin hebben









Party



Tempels enzo moet ik nog gaan bezoeken. Binnenkort naar Ayuthaya.

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 01-02-2011 12:19]



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 01-02-2011 12:37 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 12:09 schreef valfar het volgende:
En dan van India naar Nepal, een maat opzoeken die daar aan z'n co-schappen begint maar eerst nog een weekje met mij gaat reizen. Into the Void, tips?

Allereerst: als je vanuit India Nepal ingaat, is het fucking moeilijk om weer terug te gaan. India doet sinds een jaartje of wat bijzonder moeilijk met visa begrijp ik. Heb al verschillende mensen gesproken die nu hier zijn en moeite hebben om terug India in te gaan om hun terugvlucht te halen. Is vast wel een mouw aan te passen, maar zoek het goed uit..

Als je een weekje hebt voor Nepal dan zou ik Kathmandu overslaan. Thamel (toeristische wijk) is wel in orde met veel barretjes, oneindig veel winkels met hippiekleding en honderden mensen die je opium en hasj proberen te verkopen. Voor mij echter wegen alle hassle, smog en herrie echt niet op tegen het backpackerssfeertje dat er hangt. Beter ga je linea recta naar Pokhara, dat is de chilled-out versie van Kathmandu. Geen idee wanneer je van plan bent om naar Nepal te komen, maar alleen in Oktober/November is het hier druk met toeristen. Pokhara is leuk, met goed eten en drinken, weinig toeterende auto's en een fijn klimaat. Als je niet in de moesson zit (juli-september) is het helemaal ideaal met kraakheldere uitzichten op het Annapurna massief, die ook mooi weerspiegelen in het meer.

Verder wel aardig zijn Chitwan aan de Indiase grens (op olifanten zitten en neushoorns kijken), traditionele dorpjes als Bandipur en Khamakamana (oid), beiden op de weg tussen Kathmandu - Pokhara, en, als je een zwever bent, Lumbini: de geboorteplek van Buddha. Als je wat wil doen dan kun je makkelijk een korte (vijfdaagse) trekking maken vanuit Pokhara. Via Poon Hill (dikke heersch, geniale uitzichten met zonsopkomst) langs Ghandruk (mooi dorp) terug. Dat zou ik doen, denk ik, direct naar Pokhara, dag bier drinken, vijf dagen hiken, dag bier drinken in Pokhara, wegwezen. Met een beetje geluk is het volle maan en kun je nog een goafeestje op het 'strand' meepakken.

Visum voor Nepal kun je gewoon krijgen bij aankomst trouwens, 30 USD voor een maand.

Laat maar horen of ik nog ergens mee kan helpen, ken het land inmiddels wel redelijk.


You have time. You are doing fine.


rotor
Usericon van rotor
Posted 01-02-2011 13:14 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Als jij Finland wilt aandoen als je naar Lapland gaat hoor ik het wel, intothevoid!
I'm your host +


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-02-2011 13:16 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

In de zomer 6 weken naar Australie


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-02-2011 13:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Jezus, doe maar luxe.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 01-02-2011 13:25 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 13:14 schreef rotor het volgende:
Als jij Finland wilt aandoen als je naar Lapland gaat hoor ik het wel, intothevoid!
I'm your host +

Als alles doorgaat dan gaat het Zweden worden, Finland moet helaas nog even wachten. Zeer bedankt voor het aanbod in ieder geval, wordt gewaardeerd!
Als jij ooit heimwee krijgt naar Droef...


You have time. You are doing fine.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-02-2011 13:26 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 13:23 schreef Silence het volgende:
Jezus, doe maar luxe.


Ouders he... Ook nog weekje Nieuw-Zeeland erbij omdat we daar familie hebben.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen