|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Eind volgend jaar ben ik van plan een paar maanden te backpacken in Zuid-Oost Azie (Laos, Cambodja, Vietnam, etc). [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 13-11-2009 14:30] |
|
quote: Wauw, wat een goede grap. Hij's ook écht grappig hè? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ach, voor sommigen kan dat een wereldreis zijn... |
|
quote: Hij is anders dik ontopic Boeiender |
|
quote: Langkawi is echt heel erg gaaf, en ook nog eens heel erg mooi. |
|
quote: Dat is zelfs voor een vrijdag niet grappig. Dacht dat jouw reisjes niet verder gingen dan Rhodos |
|
quote: Wil wel foto's zien hoor! |
|
quote: Hehe, waarom zou je nou weer helemaal daarheen reizen? If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
Wat leuk. Een vriendinnetje. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: quote: Leuk, zo'n Ralph fetish. |
|
Nee hoor, geen fetish Hij is alleen de enige van dit forum die ik ken If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
Ik ken je ook nog niet. Stel je eens voor. Hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3135903?hl=nieuwkomers |
|
quote: Ah, die zocht ik al, maar kon hem niet vinden ^_^ If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
quote: He M. |
|
Morgen richting Athene Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja actuariaat he. Ik doe het nu al vijf jaar in deeltijd naast mijn werk. Ik hoop in te kunnen stromen in de laatste fase van de opleiding, herfst 2010. Moet mijn werkgever het wel goed vinden allemaal, die laatste fase kost nog eens 20.000 pleuro extra. Ik geloof dat het vanaf die laatste fase nog drie jaar duurt. Alpen ben ik afgelopen zomer geweest, erg mooi. Vond het wel te druk en Frankrijk is luilekkerland, ik heb behoefte aan meer afgelegen gebieden en ook vond ik door dat luilekkerland-aspect het niet echt een bijzondere vakantie. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 20-11-2009 22:33] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Dicht bij huis... maaruhm... Luxemburg? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Aha, vroeg me al wat je nou precies deed. quote: Oostenrijk en Zwitserland dan? Geloof dat je grotendeels in Frankrijk bent geweest. De gebieden die ik opsomde zijn dan denk ik wel iets dat je zoekt. Voorlopig houdt ik het op de Alpen, voor alpien klimmen/tochten en skieën, wandelen/wandeltrektochten durf ik daar buiten nog wel aan. Als je naar die andere gebieden gaat wordt het toch wel erg hard opeens. Al zou ik nog wel graag naar Noord-Amerika gaan om te skieën. Stiekeme plannen die ik voorlopig heb zijn vooral wandelen en met name in Engeland (lake/peakdistrict), Schotland, Ierland en geinspireerd door een mooie Top Gear aflevering; The Isle of Man. Wat me ook erg tof lijkt is zeekajakken, trektochten over de zee met al je spul in een kajak, maar daar gaat de nodige tijd inzitten voordat je dat kunt, dus dat is nog wel heel ver weg. Nog een wild plan; trektocht door Patagonia. |
|
quote: IJsland is ook echt supergaaf. Daar kan –als je het over weirde landschapjes hebt - bijna niks aan tippen. Je moet wel een beetje van een frisse neus houden, haha, tering wat kan het daar waaien. Eens kijken of ik nog een fotootje kan posten.. quote: Heb je nog behoefte aan contactpersonen terplekke? quote: Vind je? Ik vind die Noren wel relaxte lui eigenlijk, beetje rustig, maar wel (dreuge) humor quote: Kom op zeg! Retourtje Zweden / Noorwegen heb je al voor 50 piek (inclusief ja) en als je je nu al door angsten laat leiden dan kun je het beste maar helemaal in bed blijven liggen. De leukste mensen, zijn meestal de mensen die je tegen komt op zo’n trip. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
als je je niet door je angsten laat leiden blijf je ook al snel op je rug liggen hoor Maar zeker waar, angsten moet je tegen vechten als ze niet reeel zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Niet echt, slaapplekken/informatiebronnen e.d. heb ik al voldoende, verder ben ik toch vooral met onderzoek bezig samen met locals dus ik vermoed dat ik het allemaal wel ga redden. Toch bedankt! come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Het schiet gewoon niet op. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ok, succes dan. Zal vast gave tijd worden. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |