IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Reizen (algemeen reizen topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 01-02-2011 13:31 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Zelfs met mijn ouders ben ik nooit verder dan Griekenland gekomen, en dat was toen ik 4 was. Daarna bleven we mooi veilig in Nederland, helaas. Nu dus maar inhalen, en proberen elk jaar een land van mijn verlanglijstje te strepen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-02-2011 13:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hopelijk in september een paar weken China doen, spannend


Quis moderabat ipsos moderatores?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-02-2011 13:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 13:31 schreef Silence het volgende:
Zelfs met mijn ouders ben ik nooit verder dan Griekenland gekomen, en dat was toen ik 4 was. Daarna bleven we mooi veilig in Nederland, helaas. Nu dus maar inhalen, en proberen elk jaar een land van mijn verlanglijstje te strepen.


Dat ga ik later ook doen . Maar wij hebben veel familie in Nieuw-Zeeland en zijn daar vier keer geweest in de loop van mijn levensjaren. We zijn echter nog nooit naar Australie geweest. Heb er echt superveel zin in!

Gaat een drukke zomer worden

Wat staat er nog allemaal op je lijstje? Ik wil nog een keer naar Scandinavie en dan in een besneeuwd bos naar post-rock en black metal luisteren.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 01-02-2011 13:37 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 13:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hopelijk in september een paar weken China doen, spannend

Vakantie of voor studie/werk? Tof in ieder geval, al een idee welke kant je op wil?


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-02-2011 13:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 13:37 schreef intothevoid het volgende:
Vakantie of voor studie/werk? Tof in ieder geval, al een idee welke kant je op wil?

In de eerste plaats voor werk, maar da's maar een paar dagen. Dan ben ik in Beijing en een vriend van me werkt/woont al enkele jaren in Shanghai; een mooie reis, zeg ik!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-02-2011 13:43 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 13:35 schreef iPim het volgende:
Wat staat er nog allemaal op je lijstje? Ik wil nog een keer naar Scandinavie en dan in een besneeuwd bos naar post-rock en black metal luisteren.


Te veel om op te noemen. Schotland en Ierland stonden hoog, eerstgenoemde vorig jaar aangedaan, dit jaar naar Ierland. We willen proberen om volgend jaar Scandinavië te bezoeken. Qua verder weg staat vooral Nieuw Zeeland hoog, maar ook Australië, Canada, Japan, Indonesië en tig andere landen.

@AG: Tof! Voor hoe lang ga je er heen?

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 01-02-2011 13:44]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-02-2011 13:46 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 13:43 schreef Silence het volgende:
Te veel om op te noemen. Schotland en Ierland stonden hoog, eerstgenoemde vorig jaar aangedaan, dit jaar naar Ierland. We willen proberen om volgend jaar Scandinavië te bezoeken. Qua verder weg staat vooral Nieuw Zeeland hoog, maar ook Australië, Canada, Japan, Indonesië en tig andere landen.


Nieuw-Zeeland is een erg mooi land, veel te zien. Ik wil ook nog een keer naar Schotland. Beviel dat?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-02-2011 13:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 13:43 schreef Silence het volgende:
@AG: Tof! Voor hoe lang ga je er heen?

Als ik ga, plak ik er minstens 2 weken eraan vast voor niet-werkdingen. Maar langere tijd (3-4 weken) lijkt me fijner, even kijken hoe het valt qua planning.


Quis moderabat ipsos moderatores?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-02-2011 13:48 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Oeh! Hopelijk kan ik Ulcerate dan zien met mn pa als we in NZ of Australie zijn


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-02-2011 13:50 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 13:46 schreef iPim het volgende:
Ik wil ook nog een keer naar Schotland. Beviel dat?
Ik zou er zo willen wonen. Schotland is super.
Wij zijn in Oban geweest (en in Edinburgh), en vanaf Oban naar eiland Mull, en dat was vooral erg mooi!

Mull:



Oban:


Uitzicht vanaf ons plekje op de camping:



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-02-2011 13:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Schotland toegevoegd aan het lijstje


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-02-2011 13:57 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Enige nadeel was wel het vette eten. Goedkoop en gezond voedsel doen ze daar niet aan, blijkbaar. Dus eigen kookgelegenheid is wel erg aan te raden. Wel allemaal super vriendelijke mensen en geweldig sfeertje.

@ AG: Ja, zou ik zeker doen. Zonde om er maar zo kort te zijn, als je toch op en neer moet... Wat voor werk zou je er gaan doen dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 01-02-2011 13:57]


rotor
Usericon van rotor
Posted 01-02-2011 14:00 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 13:25 schreef intothevoid het volgende:
Als alles doorgaat dan gaat het Zweden worden, Finland moet helaas nog even wachten. Zeer bedankt voor het aanbod in ieder geval, wordt gewaardeerd!
Als jij ooit heimwee krijgt naar Droef...

Om eerlijk te zijn overheerst de bittere nasmaak nog. :/
Veel plezier in het noorden, maart is vaak de mooiste wintermaand.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-02-2011 14:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 13:57 schreef Silence het volgende:
@ AG: Ja, zou ik zeker doen. Zonde om er maar zo kort te zijn, als je toch op en neer moet... Wat voor werk zou je er gaan doen dan?

Conferentie bezoeken; presentatie houden of poster ophangen


Quis moderabat ipsos moderatores?


rotor
Usericon van rotor
Posted 01-02-2011 14:09 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Yep, september conferentiemaand! Voor mij wordt het dit jaar Hongarije (ook een conferentie).


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-02-2011 14:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Waar in Hongarije?

Vorig jaar was Duitsland, Braunschweig. Ook leuk (daar ga ik overigens ook experimenten doen), maar dit is wel wat spectaculairder. Volgend jaar mogelijk naar Costa Rica


Quis moderabat ipsos moderatores?


rotor
Usericon van rotor
Posted 01-02-2011 14:26 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Sopron, vlak onder Wenen.
Dagje werken, weekje fiets/hiken.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 01-02-2011 14:51 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Waar precies, adres? Dan weet ik waar ik op vakantie moet gaan

O wacht...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2011 15:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 14:51 schreef BerserkerWoman het volgende:
Waar precies, adres? Dan weet ik waar ik op vakantie moet gaan

O wacht...
Leest Nomad hier ook?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 01-02-2011 15:04 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Spelbreker


rotor
Usericon van rotor
Posted 01-02-2011 15:27 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Niks mis met een beetje spanning, integendeel.
Sopron, 14 sep; baard + bruine leren broek, je pikt me der wel uit.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-02-2011 15:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 14:26 schreef rotor het volgende:
Sopron, vlak onder Wenen.
Dagje werken, weekje fiets/hiken.

Lekker

Ken het niet, alleen een keer in Budapest en Visegrad (aan de Danube) rondgehangen; allebei relaxed


Quis moderabat ipsos moderatores?


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 01-02-2011 16:03 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 1 februari 2011 15:27 schreef rotor het volgende:
Niks mis met een beetje spanning, integendeel.
Sopron, 14 sep; baard + bruine leren broek, je pikt me der wel uit.

Ok, gewoon je sokken 2 dagen niet verwisselen ik heb een goed reukvermogen, tot dan


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 01-02-2011 16:26 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 13:35 schreef iPim het volgende:Wat staat er nog allemaal op je lijstje? Ik wil nog een keer naar Scandinavie en dan in een besneeuwd bos naar post-rock en black metal luisteren.


Dat . En nog naar zweden, finland, rusland, nieuw zeeland, canada, ijsland



rotor
Usericon van rotor
Posted 01-02-2011 16:52 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 16:03 schreef BerserkerWoman het volgende:
Ok, gewoon je sokken 2 dagen niet verwisselen ik heb een goed reukvermogen, tot dan

Oh dat was ik nog vergeten te melden; ik draag meestal geitenwollen sokken icm. sandalen, dat waait lekker door en stinkt niet zo snel!


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen