|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Hopelijk in september een paar weken China doen, spannend Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat ga ik later ook doen . Maar wij hebben veel familie in Nieuw-Zeeland en zijn daar vier keer geweest in de loop van mijn levensjaren. We zijn echter nog nooit naar Australie geweest. Heb er echt superveel zin in! Gaat een drukke zomer worden Wat staat er nog allemaal op je lijstje? Ik wil nog een keer naar Scandinavie en dan in een besneeuwd bos naar post-rock en black metal luisteren. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Vakantie of voor studie/werk? Tof in ieder geval, al een idee welke kant je op wil? You have time. You are doing fine. |
|
quote: In de eerste plaats voor werk, maar da's maar een paar dagen. Dan ben ik in Beijing en een vriend van me werkt/woont al enkele jaren in Shanghai; een mooie reis, zeg ik! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Te veel om op te noemen. Schotland en Ierland stonden hoog, eerstgenoemde vorig jaar aangedaan, dit jaar naar Ierland. We willen proberen om volgend jaar Scandinavië te bezoeken. Qua verder weg staat vooral Nieuw Zeeland hoog, maar ook Australië, Canada, Japan, Indonesië en tig andere landen. @AG: Tof! Voor hoe lang ga je er heen? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 01-02-2011 13:44] |
|
quote: Nieuw-Zeeland is een erg mooi land, veel te zien. Ik wil ook nog een keer naar Schotland. Beviel dat? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Als ik ga, plak ik er minstens 2 weken eraan vast voor niet-werkdingen. Maar langere tijd (3-4 weken) lijkt me fijner, even kijken hoe het valt qua planning. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Oeh! Hopelijk kan ik Ulcerate dan zien met mn pa als we in NZ of Australie zijn Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Ik zou er zo willen wonen. Schotland is super. Wij zijn in Oban geweest (en in Edinburgh), en vanaf Oban naar eiland Mull, en dat was vooral erg mooi! Mull: Oban: Uitzicht vanaf ons plekje op de camping: |
|
Schotland toegevoegd aan het lijstje Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Enige nadeel was wel het vette eten. Goedkoop en gezond voedsel doen ze daar niet aan, blijkbaar. Dus eigen kookgelegenheid is wel erg aan te raden. Wel allemaal super vriendelijke mensen en geweldig sfeertje. @ AG: Ja, zou ik zeker doen. Zonde om er maar zo kort te zijn, als je toch op en neer moet... Wat voor werk zou je er gaan doen dan? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 01-02-2011 13:57] |
|
quote: Om eerlijk te zijn overheerst de bittere nasmaak nog. :/ Veel plezier in het noorden, maart is vaak de mooiste wintermaand. |
|
quote: Conferentie bezoeken; presentatie houden of poster ophangen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Yep, september conferentiemaand! Voor mij wordt het dit jaar Hongarije (ook een conferentie). |
|
Waar in Hongarije? Vorig jaar was Duitsland, Braunschweig. Ook leuk (daar ga ik overigens ook experimenten doen), maar dit is wel wat spectaculairder. Volgend jaar mogelijk naar Costa Rica Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Sopron, vlak onder Wenen. Dagje werken, weekje fiets/hiken. |
|
Waar precies, adres? Dan weet ik waar ik op vakantie moet gaan O wacht... |
|
quote:Leest Nomad hier ook? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Spelbreker |
|
Niks mis met een beetje spanning, integendeel. Sopron, 14 sep; baard + bruine leren broek, je pikt me der wel uit. |
|
quote: Lekker Ken het niet, alleen een keer in Budapest en Visegrad (aan de Danube) rondgehangen; allebei relaxed Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ok, gewoon je sokken 2 dagen niet verwisselen ik heb een goed reukvermogen, tot dan |
|
quote: Dat . En nog naar zweden, finland, rusland, nieuw zeeland, canada, ijsland |
|
quote: Oh dat was ik nog vergeten te melden; ik draag meestal geitenwollen sokken icm. sandalen, dat waait lekker door en stinkt niet zo snel! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |