|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Word je vader? |
|
Ben ik al een tijdje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zak Bijdehandjes voor Cryptje. =) |
|
Ik word altijd een beetje kriegel van die dingen, vooral omdat bij ons in de wijk ze vooral worden gebruikt om een hond in te vervoeren. |
|
quote:jongens plagen kusjes vragen. Evil Dick |
|
quote: Gefeliciteerd! |
|
Een hond kan toch godverdomme wel zelf lopen? |
|
quote: Ik heb er ook zo een en ik gebruik hem om tree'en bier mee te vervoeren |
|
quote: Precies, daar heb je een auto voor. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Als je flink wat kilometers wilt fietsen dan gaat voor die hond op een gegeven moment de lol van het lopen er wel af hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Boeken + cd + film The Raven Edgar Allen Poe Great Horror Stories Edgar Allen Poe Dubliners James Joyce Ulysses James Joyce The Myth Of Sisyphus Albert Camus Into The.. - (speciale uitgave) Dead Can Dance Requiem For A Dream |
|
quote:Ja, ok hmpf, maar toch. Ik vind ze stom! Edit: Net zoals een wijf dat met 7 honden loopt, waarvan er 3 in een buggy zitten. Toen ik vroeg of ze niet konden lopen antwoordde ze "Ja, natuurlijk wel, maar als ze geen zin meer hebben kunnen ze even lekker uitrusten." [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 03-05-2010 19:03] |
|
quote: Maar waarom dan? quote: Daar is toch helemaal niets mis mee? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Aye, mijn ouders hebben er ook één gekocht |
|
quote: Je kan er ook meisjes in vervoeren! Sorry |
|
quote: Mijn ouders hebben al jaren zo'n oudere vrij lompe bak, maar zijn inmiddels ook aan het kijken voor zo'n buggy omdat die kar nogal lastig 'trekt' tijdens het fietsen. Mijn ouders hebben een boxer, die loopt elke dag kilometers door het bos en is prima mobiel maar als ze bijvoorbeeld op vakantie zijn dan willen ze ook wel eens een heel stuk samen fietsen en dat is voor de hond gewoon te ver om te lopen. Dan gaat 'ie dus mee in de kar. Het alternatief is namelijk om hem uren op te sluiten in de caravan en dat is gemeen, met name als het heel warm is. Wat onze huidige boxer er van vindt weet ik niet maar de vorige was er stapelgek op, die sprong er al in als mijn pa alleen maar naar dat ding keek. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Je gaat toch geen hond in een buggy meenemen omdat het beest te lui is om te lopen? Het zijn twee van die dikke balletjes op poten, omdat ze wel veel vreten en bijna niet bewegen, omdat mevrouw ze in de buggy zet. Ik vind het echt belachelijk, zo'n beestje heeft beweging nodig, en als de hond niet meer lopen wilt, dan ga je toch naar huis? |
|
quote: Dan moet je je ergeren aan het feit dat de honden slecht opgevoed worden, niet aan het feit dat mensen soms honden vervoeren in een buggy. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Op de vrij markt gescoord afgelopen Vrijdag: Vinyl: Yes - Tormato ZZ Top - Eliminator Rainbow - On Stage Van Halen - 1984 CD: V.A. - Alle 666 Goed (Displeased Records) Contraband - Contraband Scorpions - Virgin Killer John Norum - Face The Truth Gun's N' Roses - Paradise City 3" Motorhead - No Remorse Iron Maiden - The Clairvoyant Mahler - Symphonie Nr. 4 Gary Moore - After The War Megadeth - Countdown To Extinction Flotsam And Jetsam - When The Storm Comes Down Europe - Europe Op je knie en pijp voor genade! |
|
Geslaagde verjaardag van de moeder des vaderland: Soundgarden - Badmotorfinger Soundgarden - Flower 10" The Smiths - Hatful Of Hollow UK - Danger Money Nick Cave & The Bad Seeds - Your Funeral… My Trial Europe - Prisoners In Paradise The Sound - From the Lions Mouth Alles op vinyl. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik denk dat ik ook een buggy aan ga schaffen. Om illegale chinezen in te vervoeren. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 03-05-2010 19:51] |
|
quote: Hehe, succes. |
|
quote: +1 Een wolf doet niet moeilijk over 5 km maar voor een gewone huishond is dat best een prestatie als die dat niet van jongs af aan elke dag getrained heeft. En het normale looptempo van een hond is meestal wat lager dan fietsen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
De volgende cd's Incantation - Mortal throne of nazarene Incantation - The forsaken mourning of angelic anguish Incinerate - Anatomize Demigod - Let chaos prevail Adramelech - Terror of thousand faces Adramelch - Psychostasia Deeds of Flesh - Path of the weakening Unleashed - Warrior Torture Squad - Hellbound Monstrosity - Enslaving the masses T-shirt van Demigod Never have so many sacrificed so much for so few |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |