![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
In Vlaanderen spreekt men trouwens van Meester Frituristen. Dat heeft toch wel de schijn van een opleiding. ![]() |
|
quote: Zeker, ik heb vorige week nog chilipeper-zaden en 0,7 liter Tabasco gekocht, verslavend! ![]() quote: Dus dat, en ik heb altijd geleerd dat ik naar de juffrouw moet luisteren. Vandaag werd ik geholpen door haar mannelijke collega, en die noemde het ook shoarmasaus. ![]() |
|
quote: Fascinerend. Bestaat het in zulke grote flessen? Zo ja, dan moet ik het ook zien te bemachtigen. ![]() |
|
quote: Het waren twee flessen van 350 milliliter, te verkrijgen bij de groothandel. ![]() Edit: Eén daarvan is wel voor Black Jew, moet ik er eerlijk bij zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-05-2010 22:51] ![]() |
|
quote: Waarom moet je per se zo'n (hypothetische) grote fles bemachtigen? Kleine flesjes volstaan vast ook wel. Drink je het per liter? ![]() |
|
quote:Vaak hebben ze bij de Chinese/Aziatische supermarkt ofzo ook wel grote flessen. Was volgens mij niet zo lang geleden zelfs een liter in de aanbieding? Even als extra scherpe varianten e.d. ![]() |
|
quote: Koning. ![]() quote: Om het esthetische aspect, en omdat die kleintjes altijd op onhandige momenten ineens leeg zijn, zo heeft jarenlang empirisch onderzoek mij geleerd. quote: Zal er eens op letten, bezoekje aan de toko stond sowieso in de planning ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 18-05-2010 22:58] ![]() |
|
"De saus is in verschillende formaten van flessen (60 ml tot 1 gallon) en in verschillende varianten beschikbaar. De varianten zijn: gewoon (2500-5000 op de Scovilleschaal), groen (600-1200 Sc), chipotle (met rookaroma, 1500-2500 Sc), habanero (dubbel heet, 7000-8000 Sc), knoflook (1200-1800 Sc)." Ik moet die habanero zien te vinden. ![]() ![]() Dit is ook wel een eindbaas! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-05-2010 22:59] ![]() |
|
Zal ik kijken of hij in 'mijn' toko te vinden is? ![]() Edit: Daar ga ik donderdag maar even heen. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-05-2010 23:01] ![]() |
|
Haha, een gallon is weer de overtreffende trap. ![]() Heb ooit in het buitenland een flesje habanerotabasco gekocht, was wel goed te doen, had een beetje een zoetige bijsmaak. ![]() |
|
Zo eentje. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 18-05-2010 23:03] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Jaaaaaa! ![]() ![]() |
|
Raven - Crash Bang Wallop 12". Clear Green Vinyl. Mint condition. Op de markt voor 7 euros.... ![]() Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
Bezwering - Kelley Armstrong. ![]() |
|
Mme Jeanette pepers Mango Sweet Chilisaus verschillende soorten Noodles Groene thee met groene appel drankje De habanero tabasco hadden ze niet, Schaep! ![]() Maar mocht ik 'm ooit tegen komen, doe ik hem jou cadeau! ![]() |
|
Hmm pittig eten liefhebbers! Ik heb t laatst op een indonesische markt 3 soorten sambal gekocht. Redelijk pittig, maar ik ga vooral voor smaak. Persoonlijk vind ik gewone sambal en tabasco en dergelijke niet bepaald lekker.. Alleen maar zuur/heet. Dit is meer met kruiden en specerijen + knoflook. Meestal gebruik ik tijdens het koken dit: http://www.scottrobertsweb.com/images/sriracha-hot-sauce-1.jpg Niet zo heet, maar heeft wel een lekkere smaak. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Nieuw speelgoed: ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote:Die hadden wij vroeger ook wel eens. Verder hebben wij 4 soorten sambal, de gewone standaard, een met rawitjes gemaakt, een zoetige ketjap-sambal en sambal met citroen. Die laatste is duidelijk favoriet. Die rawit is trouwens ook goed heet met een excentriek smaakje. Binnenkort de knoflook en gember variant eens proberen. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 19-05-2010 21:12] ![]() |
|
Oh en gekocht: 2 kaarten voor Wolves in the Throne Room de 29ste. ![]() |
|
elpees. ![]() ![]() bub ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Mezelf op getrakteerd ![]() Lang leve belastingteruggave. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Die is zo lekker hè ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Oeh, goede lijst! Dankjewel voor het kijken, en het wordt gewaardeerd! ![]() ![]() ![]() |
|
XASTHUR: Portal of Sorrow ('kKon geen Myspace vinden. Toch maar proberen na de positieve reacties) NEIGE ET NOIRCEUT - LAbime Des Jours, LEcume Des Nuits VITSAUS: Sielunmessu (Woei. Eindelijk het/een debuut) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |