![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh komt ze langs ja? ^^ ![]() |
|
Het is een wat ouder 'gekocht'-lijstje, dit was van zaterdag. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Aaah.. ![]() ![]() |
|
Zo'n etentje was het niet. ![]() Het zal je verbazen, maar ik heb ook wel eens platonische etentjes. ![]() Oeh! En hopelijk vanavond in dit topic: WOA 2010-kaartje. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Wacken is kut. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Wacken is een uitstekende korte vakantie waarin ik m'n verjaardag kan vieren in de zon met een biertje voor de tent. On-topic: Peuken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Kan je beter naar Hellfest gaan, veel betere line-up en aangezien het in Frankrijk is is de kans op zon nog groter ook ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
@Burzum: Hmmm. Fijn. Dank je. Nu twijfel ik. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 07-06-2010 14:53] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Blij dat ik een erg selectief geheugen heb.. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Maar gezellig, kom ff biertje doen bij de Goddess kraam dan. ![]() ![]() |
|
Een flitsplu van 1,5 meter doorsnee ![]() Binnenkort maar eens testen ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
op zn kop in de zon zetten met je vleespakket aan de stok gespiest? ![]() |
|
quote: lol, terecht Slayer is echt hét bandje waarmee dat soort lui cred proberen te halen / excentriciteit proberen te benadrukken ![]() ![]() Als je echt tof bent ga je natuurlijk gewoon keihard Nargaroth* lopen pluggen daar. * ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ![]() Ben bang dat het dan half gaar wordt ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote: Jij snapt het! ![]() ![]() |
|
quote: oja haha, en keren (het vlees hehe). als'k ooit zo'n ding heb.. ![]() ![]() |
|
![]() Ik hou het denk maar op belichten van foto's met die plu... anders kijken ze me raar aan als ik tijdens een shoot de paraplu openklap en de marainadevlekken pijn doen aan je ogen en de hele set gelijk naar barbeque ruikt ![]() Wel cool concept voor een zomerse vrijmarkt: de Groene Kebabkoning: dankzij zonne-energie CO2-neutraal. En de volgende dag haal je de krant, omdat al je klanten er zelf ook groen van werden ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
lol gat in de markt ![]() oja vandaag gekocht; frikandel turkey stick broodje eiersalade kaiserbroodje filet americain stokbroodje kaas + ei ![]() |
|
De soundstrack van mijn all time favorite film.... De originele elpee release had ik al en de nieuwere geremasterde cd release heb ik ook al in mijn bezit. Recentelijk is de nieuwe versie ook op LP verschenen in een oplage van 500 stuks op geel vinyl in een prachtige uitklapbare hoes....en vandaag erbij in mijn collectie ![]() bub ![]() |
|
iK ZECH OE..... bOEK OVER NORMAAL, ERG LEUK OM EENS TE LEZEN OVER ALLE INS EN UUTS OVER DEZE TOCH WEL LEGENDARISCHE BAND ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Met extra grote letters? ![]() |
|
Normaal ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Even normaal doen tegen Normaal. Bareuh... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |