|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Devil Eyes swingt anders behoorlijk. Mercyful Fate goes disco. Bareuh... |
|
quote: Ja, vooral het drumwerk, ja, heb je best gelijk in. En toch een te gek nummer. Ach, die hele mini is gewoon briljant. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klopt, wel een gaaf nummer en die mini is absoluut briljant. Net als (bijna) al het andere werk van MF. Bareuh... |
|
Gaaf dat ik eindelijk s iets mee heb op dit forum ik word er helemaal week van snif heb er trouwens 65 euro voor neergelecht kan iemand mij zeggen of ik nou genaait ben of is dit een beetje normaal bedrag voor die ep Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zolang je er maar niet krom voor gaat liggen met die rug van jou Toon. Boeiender |
|
quote: Hoe is de voorkant van de hoes? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Komt wel goed hoor maar ik was als een kind zo blij toen ik er mee in die winkel stond terug zetten weer pakken zal ik wel zal ik niet is wel veel geld winkel uit lopen op straat tegen je zelf zegge aaaah fuck it mensen die dat horen en je raar aan kijke en dan tog maar afrekenen en voldaan naar buiten lopen........ Heerlijk gevoel Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Voorkant is een zwart wit tekening van wat monnik achtigge tiepes die een toples vrouw met een pentagram op haar slipje aan een kruis gepijkert hebben Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Maar heeft hij witte randen of niet? Er zijn meerdere persingen nml. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
65 euro vind ik erg veel, hoor. Bareuh... |
|
Er zit idd een witte rand omheen en zelfs een vergeeld tekst velletje heb ik dan eeb bootleg of is het de real deal? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Psies "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: 1ste persing. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dat verzamelen van zeldzame platen/cd's/tapes begrijp ik nog steeds niet. |
|
quote: Houden zo! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dat hoeft ook niet, als je ons maar ons geluk gunt. @nark: voor die met de witte rand is 65 euro zeker niet te duur. Maar ik blijf het veel geld vinden. Edit: check dit... http://www.popsike.com/php/quicksearch.php?searchtext=mercyful+fate+1st+ep&x=27&y=11 [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 30-05-2010 22:52] Bareuh... |
|
quote: Mijn stage-outfit voor de volgende gig! Bruce Banner |
|
Tof eerste persing ben ik igv niet genaaid door die gast hahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Zelfs daar heb ik soms wat moeite mee. Hoe mooi je iets vindt is toch veel belangrijker dan hoe zeldzaam het is? |
|
quote: Ik koop platen ook niet omdat ze zeldzaam zijn, ik koop ze omdat ze imo goed zijn... voor mij zijn het gebruiksvoorwerpen (die ik echter wel zorgvuldig behandel). "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Record Collectors Are Pretentious Assholes IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ging mij dan ook meer om Nark in dit geval. |
|
quote: Vooral als ze van jazz houden... want goed jazz is alleen op vinyl verschenen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
@Hellvete ik vind sommige bands erg gaaf en dan is het gewoon leuk om dit soort dingen te kunnen kopen omdat je als jochie van 12 dat geld niet had vroeger dat is alles hoor maar ieder zijn ding natuurlijk heh Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |