|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik wilde net hetzelfde typen. :') Flauw. |
|
Deze toch? Hmja, ik weet het niet... De eerste tien jaar van de band zijn al geweldig beschreven in het boek Wat Is Normaal, wat daarna kwam vind ik eerlijk gezegd minder interessant. Bareuh... |
|
Hm. Nou ga ik twijfelen welke ik gelezen heb. Ik dacht dat op de voorkant van het boek alleen bennie stond. Heel veel vette oude foto's. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jij bedoelt deze: Inderdaad een prima boek, maar is toch vooral de bio van Bennie. Maar wel met veel Normaal-verhalen en -foto's. Bareuh... |
|
quote: Ah, die ja. En klopt, ja. Maar ik vond het wel gaaf om te lezen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ontopic dan maar weer: Kaartje voor Roger Waters op 9 april 2011 in Arnhem. Bareuh... |
|
quote:Smaak verloren? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat The Wall gaat toch over een vreetmuur? Bareuh... |
|
Nee restaurant de chinese muur .. |
|
Ook mooi. Maar bats die anus weet ook wel hoe ik over Pink Floyd denk. Bareuh... |
|
Besteld: Nevermore - The Obsidian Conspiracy Aeon - Path Of Fire Bleeding Through - s/t Klone - Black Days Misery Index - Heirs to Thievery |
|
Bier, hasj joint, thee, voedsel, energy drink, shampoo. |
|
quote:goed idee, ik neem dr ook een. bij de wietjoint. en in de chillstand |
|
quote: Even een upper en een downer |
|
quote:Vijfde blikje hier, moet vannacht nog veel voor school doen. En ZM'en natuurlijk. |
|
Cd's van: The Cure Latitudes Black Sabbath Katatonia Opeth |
|
quote: GHB en speed schijnt een goede combinatie te zijn. |
|
Trust laptopadaptor. Door de bijgeleverde stekkertjes bruikbaar op bijna elke laptop en aanzienlijk goedkoper dan mijn geïmplodeerde Asus adapter. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 08-06-2010 15:59] Verrassend triviaal |
|
Lekkere verse gevulde koeken van de Super de Boer [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 08-06-2010 16:07] |
|
Lekkah! Ik ga ook eens wat te knabbelen scoren, heb ik wel verdiend, na mijzelf de halve dag te hebben opgesloten in de bieb. Verrassend triviaal |
|
Wou dat ik dat nog kan, maar ik kan me er gewoon niet meer toe zetten een half boek in een dag door te werken. |
|
quote:Brr, dat krijg ik echt m'n strot niet door. Alleen de geur al, brr. OT: IJsjes |
|
quote:Voor de smaak moet je 't niet drinken inderdaad. Ijsjes zijn wel lekker. |
|
Mhm. Ik houd van ijsjes. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |