![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hier is laatst een dildo met zuignap fucntie voor op de deur/tafel aangekomen ![]() Om even mee het dildo-taboe op ZM te doorbreken. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 12-05-2010 19:16] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Als ik me niet vergis zijn er ook vrouwen geweest die hun recent aangeschafte vibrators in dit topic plaatsten, toen vond iedereen het fantastisch... Neemt niet weg dat ik dergelijke dingen niet zo snel op fora met iedereen zou delen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: Inderdaad, maar volgens Crypt_666's theorie ben je dan 'een loser zonder leven die niks meemaakt'. ![]() |
|
quote:Was dat destijds geen grapje dan? Ik interpreteerde het iig wel zo. Net als bij Crypt nu. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Fantastisch, ik ben blij voor je. Voor Crypt trouwens ook. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Black Funeral - Vukolak Doodsdrek - Doodsdrek Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ja dat snap ik. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Waarom moet ik nu aan die dildo met zuignap denken.... Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Dildo, zuignap, peervorm... ![]() |
|
Gekocht: muffinmix + boter en rabarber ![]() Gekregen: Obiat - Eye tree pi ![]() en Watchmen strip/boek ![]() Dat zijn de betere kado's. ![]() ![]() |
|
quote: Inderdaad. Watchmen heerscht echt zwaar de pan uit. Wat een geweldige comic is dat! ![]() |
|
Lekker rabarber maar dat enge tanden gevoel...brrrr Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Enge tanden... inderdaad brrr... ![]() ![]() |
|
quote: ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() Ik had echt beter een paar nieuwe schoenen kunnen kopen, of kleding. Maar goed..t was nog van verjaardagsgeld. ![]() ![]() |
|
WTF ![]() |
|
quote: Inderdaad! Dildo's met zuignappen enzo, ok. Maar dit? ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: idd, wat te doen als het hoofdje afbreekt tijdens het inbrengen? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Of als er roze haar in blijft hangen? ![]() |
|
Dat hondje vind je nooit meer terug. Boeiender ![]() |
|
En blijft er geen troep in die oogkassen hangen? ![]() |
|
Hoe krijg je die kleertjes weer goed schoon? Boeiender ![]() |
|
Wat pas echt eng is, is dat ze soms groene en soms blauwe ogen heeft! ![]() En, wanneer vindt die transformatie plaats..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Reageert op warmte en vocht me dunkt. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |