|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik dacht al, die zijn vast niet voor bij het skiën. |
|
Alleen de choco drinken gaat dan weer wat minder... |
|
72 halve liters bier+ nog wat andere drank. Vreten |
|
Gehaktstaaf mayo curry |
|
quote: Welnee, serveren in een bidon wil prima. |
|
Een goedkoop gitaartje. Ik had een oude gitaar gekregen van mijn vader, alleen die was veeeeeel te groot voor me. Ik ben niet zo groot en mijn handen zijn echt mini. Dus nu maar een miniatuur gitaartje gekocht (de verkoper noemde het nog een vrouwenmodel ) Als het me bevalt en ik blijf er actief mee bezig ga ik wel zoeken naar een fatsoenlijke. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 28-05-2010 12:37] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: |
|
Boodschappen voor aankomende week Oordoppen Ondergoed Sandalen Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: En binnen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
2 x nasi babi pangang bij de wok 'n go. Damn... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Entry level receiver, maar wel een machtig geluid en HDMI input! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Jawel, een Fender Jaguar... En een choruspedaal van Boss Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Creative speaker system, vet geluid nu! Evil Dick |
|
verbanddoos Strijkplank Korg Kaossilator die laatste is erg handig voor het maken van cheesy jaren 90 euro house. Voor mn noise moet ik het nog wat beter uitzoeken maar op het eerste gehoor veel top fun. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
xbox360 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Cool! De Elite met 4 spellen? OT: Booze Vanalles, behalve bier. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Homo shirtjes, moet van mijn meisje meer "normale" kleding gaan dragen... Bazzio Attacks!!! |
|
quote: welke games heb jij er bij dan? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Paradise Lost - Host (interactive press kit) En gisteren nog wat Hypocrisy en Deep Purple cd's uit de tweedehandsbak gevist. En twee mollenklemmen niet te vergeten. En bier en vreten had ik gisteren al gehaald. spelfout weggehaald... |
|
Dvd's: Cd's [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 29-05-2010 20:49] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hell yeah niggertje. |
|
quote:Neh, een Arcade met in totaal erbij 2 draadloze controllers, 3 battery packs, een dual oplaadsysteem, draadloze headset, 16GB usb-stick, Modern Warfare 2, Fable 2 en Halo 3. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nais, kost dat? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Geil, ik zelf heb laatst een Jaguar HH aangeschaft, geweldig ding. Welke serie is dit? Amerikaanse makelij, of Classic Player of Koreaans ding? Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |