|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is wel veel. |
|
quote: thuis was ik ze ook aan het sparen, maar naar hier opsturen is duurder dan ze hier te kopen. is mn zus ook weer blij, boekenkastopvulling "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Hehe, tof! Lezen is goed, ik moet het weer meer gaan doen. |
|
Die complete lijst voor 40 dollah? Thats niiiiice. |
|
quote: yup. iemand die zn complete collectie de deur uit deed. hij wilde eigenlijk 50 (nog steeds erg goed) maar ik heb er nog 10 vanaf gesnoept "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Nieuwe sneakers! |
|
quote: Ha! Een echte Hollander. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Euh, ja, want afdingen in winkels en op de markt is typisch hollandsch.... Boeiender |
|
Ja. Nee, echt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Echt niet. Misschien via marktplaats, maar men is echt niet gewend om af te dingen in winkels en dergelijke. Boeiender |
|
Markten en andere tweedehands spul wel. Bij kringloopwinkels doe ik het soms ook. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Markt: ja. Winkel: nee. |
|
quote: Ah, mkay, koop weinig 2ehands. Maar ik ben meestal wel aan het afdingen in muziekzaken of laatst toen ik een nieuwe koelkast nodig had. Boeiender |
|
Bij grote elektronica snoep ik soms ook iets van de prijs af. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik geloof dat ik er een verslaving bij heb. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Kiezen tussen en ik heb voor de eerste gekozen.Hak is 12cm hoog meet ik net. Zo meteen kaartje voor DFOA bestellen en WITTR as zaterdag. Komende weken weer op water en brood leven. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 26-05-2010 21:30] =) |
|
En terecht, de bovenste is veel mooier dan de onderste. Boeiender |
|
.Als ik een geldboompje had,dan had ik beide modellen gekocht. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 26-05-2010 19:20] =) |
|
Heb zelf even geïnvesteerd in overhemden, 4 stuks. Boeiender |
|
Cult Of Luna - Cult Of Luna (2lp bruin vinyl) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Armored Saint - La Raza (2LP) Rush - Presto (LP) Skid Row - 18 & Life (Maxi) Dio - Like The Beat Of A Heart (Maxi) Iced Earth - Enter The Realm Of Purgatory (LP) Bareuh... |
|
Benzine. Shag. |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
De vorige kapot, dus maar weer nieuwe, ze hadden ook roze.. maar die waren met iets te licht van kleur. Als het nou fel roze was geweest.. Okee, zijn wel MMA handschoenen voor bokszak training maar voldoen prima tijdens de kickfun lessen en scheelt weer ranzige stinkbokshandschoenen moeten dragen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-05-2010 21:30] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |