![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is wel veel. ![]() |
|
quote: thuis was ik ze ook aan het sparen, maar naar hier opsturen is duurder dan ze hier te kopen. ![]() is mn zus ook weer blij, boekenkastopvulling ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Hehe, tof! ![]() Lezen is goed, ik moet het weer meer gaan doen. ![]() ![]() |
|
Die complete lijst voor 40 dollah? Thats niiiiice. ![]() ![]() |
|
quote: yup. iemand die zn complete collectie de deur uit deed. hij wilde eigenlijk 50 (nog steeds erg goed) maar ik heb er nog 10 vanaf gesnoept ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Nieuwe sneakers! ![]() ![]() |
|
quote: Ha! Een echte Hollander. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Euh, ja, want afdingen in winkels en op de markt is typisch hollandsch.... ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
Ja. Nee, echt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Echt niet. Misschien via marktplaats, maar men is echt niet gewend om af te dingen in winkels en dergelijke. Boeiender ![]() |
|
Markten en andere tweedehands spul wel. Bij kringloopwinkels doe ik het soms ook. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Markt: ja. Winkel: nee. ![]() |
|
quote: Ah, mkay, koop weinig 2ehands. Maar ik ben meestal wel aan het afdingen in muziekzaken of laatst toen ik een nieuwe koelkast nodig had. ![]() Boeiender ![]() |
|
Bij grote elektronica snoep ik soms ook iets van de prijs af. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ik geloof dat ik er een verslaving bij heb. ![]() ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Kiezen tussen ![]() en ![]() ik heb voor de eerste gekozen.Hak is 12cm hoog meet ik net. ![]() Zo meteen kaartje voor DFOA bestellen en WITTR as zaterdag. Komende weken weer op water en brood leven. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 26-05-2010 21:30] =) ![]() |
|
En terecht, de bovenste is veel mooier dan de onderste. Boeiender ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 26-05-2010 19:20] =) ![]() |
|
Heb zelf even geïnvesteerd in overhemden, 4 stuks. Boeiender ![]() |
|
Cult Of Luna - Cult Of Luna (2lp bruin vinyl) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Armored Saint - La Raza (2LP) Rush - Presto (LP) Skid Row - 18 & Life (Maxi) Dio - Like The Beat Of A Heart (Maxi) Iced Earth - Enter The Realm Of Purgatory (LP) Bareuh... ![]() |
|
Benzine. Shag. ![]() |
|
![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
De vorige kapot, dus maar weer nieuwe, ze hadden ook roze.. maar die waren met iets te licht van kleur. Als het nou fel roze was geweest.. ![]() ![]() Okee, zijn wel MMA handschoenen voor bokszak training maar voldoen prima tijdens de kickfun lessen en scheelt weer ranzige stinkbokshandschoenen moeten dragen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-05-2010 21:30] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |