![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: M'n webcam vindt het te donker voor foto's ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Weten jullie trouwens waarom ik die schoenen zo gaaf vind? Omdat ze lijken op de schoenen die Sjors en Sjimmie vroeger in de Eppo altijd aanhadden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Jou vrouw heeft goed door dat andere vrouwen achter je aanlopen. Dit was een tactische aankoop, ik snap haar wel. ![]() ![]() |
|
quote:Jammer. Het is net schoenentijd hier volgens mij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ander diertje. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Mwah. Helaas zijn het wel rare of lelijke vrouwen die me diggen altijd. Vrouwen met een "scherp randje" zeg maar.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Tof. Lacoste? Tja, 't is geen le coq sportif natuurlijk, maar wel een mieters polo-merk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Een koevoet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ik dacht eerst ook dat het een haantje was. Maar toen ik ze ophaalde was het een alligatortje. ![]() Nu boeit me dat niet zo. Ze zitten goed en ik vind ze mooi ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:En doar geet het um. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Je gaat naar Crowbar? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Even normaal doen tegen mevrouw bastianus. ![]() ![]() |
|
quote:Nee, dingen gesloopt vandaag. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Hehe. Mijn vrouw is de meest "down to earth"-vrouw die ik ken. Niet geheel overbodig bij zo'n zwevert als ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Ook mooi. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Zeer mooi. Ik ben weer helemaal blij. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Pizza, brood, shampoo, crèmespoeling. ![]() |
|
Wat vinyl: Picture - Eternal Dark Picture - Traitor Picture - Marathon King Diamond - The Dark Sides Whitesnake - Whitesnake Ratt - Out of the Cellar Def Leppard - Hysteria Deep Purple - Perfect Strangers Heathen - Victims of Deception Iron Maiden - Killers Twisted Sister - Stay Hungry Alles in erg goede staat, voor het luttele bedrag van 25 euro ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Hip? onhip bedoel je Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Hey Spectre, en alle andere daddy's: Bij de DA kan je Zwitsal Billendoekjes scoren t.w.v. 60 euro ongeveer voor 30 euro. ![]() Niet alleen handig voor een kleine... ![]() ![]() ![]() |
|
laptop x2 en ook maar een nieuwe Ipod. hoera voor vakantiegeld ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Wat een ongewone pizzavariant. ![]() |
|
quote: 25 voor alles? ![]() |
|
Ik bied 20. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |