|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo even naar Buurman FRNK om af te rekenen. Mijn set is nu aardig compleet. Boeiender |
|
Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
Deeltje 2 brandt nu al 2 maanden een gat op m'n pc en ik moet hem nog steeds kijken |
|
quote: |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Oeh, als je die maar terug vind als je hem ergens even neerlegd. Boeiender |
|
hehe, idd! had ik toch een roze moeten kopen! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: gelukkig heb je veel cheap ass drank gekocht in Polen, omgegoten in merkflessen en hoppa!!! |
|
Nespresso Magimix Citiz&Milk |
|
Patat shoarma met shoarmasaus. |
|
Moet niet gekker worden. |
|
Zeker niet, hard loos hier. |
|
Maarre, ik zeg altijd knoflooksaus. Nou ja, niet altijd, maar wel als ik shoarma zou bestellen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Daar zeg je me wat. Ik ging er vanuit dat shoarmasaus iets was dat ik, vegetariër zijnde, gewoon niet kende. |
|
Dit was geen knoflooksaus, maar rode saus. Ik noemde het altijd hete saus, maar de snackbar-juffrouw vond de saus niet heet, dus tegenwoordig noem ik het shoarmasaus. |
|
Javaagja, want! In de supermarkt kan men knoflooksaus en/of shoarmasaus kopen. Allebei dezelfde structuur: ook wit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oh, die rode hete saus krijg ik ook altijd bij de Turk. Heftig spul voor onze tere aardappelmondjes. |
|
Ja, het verbaasde mij ook hoor! Maar toen ik er een gesprek over had met de snackbar-juffrouw zei ze dat het shoarmasaus heet. Edit: Dit is trouwens wel andere saus dan die bij shoarmazaken, en een stuk minder heet. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-05-2010 22:11] |
|
Kwestie van wennen. Je gaat steeds verder... en verder... en verder... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: En zij heeft er voor geleerd, natuurlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vieze Man, ja. |
|
quote:Doet er niet toe, de juf van de frituur heeft altijd een natuurlijk over(ge)wicht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |