|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat is dat met die foto? Enlighten me please! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Dat is Crypt_666. |
|
Nee joh, dat is een maat van hem want hij wil zelf niet herkend worden. Wel op blijven letten hè. |
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik verdien er inderdaad mn geld niet mee. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat is wat 'ie zm wil laten geloven ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Op vinyl: Johnny Cash - America Sammy Hagar - All Night Long Sammy Hagar - Loud & Clear (rood vinyl) Yes - Yessongs (3-lp) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
En net aan de deur afgeleverd op vinyl: Steven Wilson - Insurgentes (2LP) Saint Vitus - The Walking Dead Dark Tranquillity - Friction (incl. cd en poster) [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 14-05-2010 20:08] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Vandaag binnengekomen: Tötenstatte - Demo 2006 Bosse - 3 Trancelike Void / Bosse - What Night Brings I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Hoe's die Bosse? |
|
Best aardig, maar kort. Het eerste nummer is niet akoestisch, maar meer standaard ambient. Daarna in de stijl van Echoes of the Forgotten, maar wat rauwer qua productie. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 14-05-2010 21:27] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Hmm hmm hmmm ... |
|
Als je Echoes of the Forgotten hebt zit je wel goed qua Bosse denk ik. Er komt dit jaar ook een nieuwe EP van Bosse uit ("Dreams of the Dead") trouwens I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
2 vliegtickets naar Nederland voor mij en mijn vriendje :D. In juli de boel maar weer eens onveilig maken in de lage landen 4 kaartjes voor een grote worstelshow. Mn telefoonrekening betaald ai ai ai.. moet toch wat minder vaak bellen en smsen en vooral niet naar Nederland Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
CD's: Captain, your ship is sinking - demo Klone - Black days (promo) (promo) Name - Internet killed the audio star Noyalty - The seas have no roads Terzij de horde - A rage of rapture against the dying of the light Twilight - Monument to time end DVD's: Comics: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Waar heb je die Twilight vandaan? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Besteld bij Pop-eye in Hengelo I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hhmmzz, maar eens bij Dis-Order bestellern dan. Die hebben'm niet in hun eigen catalogus/voorraad. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Misschien eens een kijkje nemen. |
|
Tip: bestel geen dingen via internet als je dronken bent. Bluetooth muis gekocht en ik heb helemaal geen bleutooth ontvanger :')! |
|
Lulz. Kaartje voor WITTR. |
|
Twee broeken en vijf paar sokken. |
|
Twee sokken en vijf paar broeken. |
|
Dat is ook toevallig zeg. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |