![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Die is niet mis! ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote:Ziona ook niet op die foto, eerlijk gezegd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Oh ik vind anders dat ik er niet al te best op sta, maar toch bedankt. ![]() @Vode: I know! ^^ ![]() |
|
Achtergrond info? Is het een nederlander met braziliaanse roots? Of echt een lekkere braziliaan + accent? ![]() ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote:Jullie zijn mooie mensen. Vode en vriend ook trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Braziliaan + accent ![]() Woonachtig in Londen. ![]() |
|
Luistert de braziliaan ook naar sepultura? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Hubba hubba ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Nogal. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Dattie ze teruggeeft aan Sepultura dan.[/flauw] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Wat een zwaar heerschende Wall-E poster. ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Ga bij de bioscoop werken als operator, dan kan je nog veel meer meesnatchen als je een baas hebt die er geen flikker om kan geven. ![]() Dat was zijn kamer thuis nog, dus die was heel jongensachtig vol posters geplakt van de bios. Hele vette trouwens, veel vinyl posters die van de vloer tot het plafond kwamen. Heel tof, voor een jongenskamer that is ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Even normal doen tegen jongenskamers ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik liep vorige week over de gang op mijn werk en voelde me ontzettend moe en gaar, en om een of andere reden deed dit me denken aan verliefdheid. Geen idee wat de associatie daarbij nou eigenlijk was. ![]() |
|
wat voor werk doe je, en in wat voor gangen loop je vraag ik me nu af. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Het was de gang tussen kantoor en toilet ![]() ![]() |
|
Ik denk eigenlijk dat alle liefde die je tot nu toe heb mogen ervaren gewoon een stevige angstige drang was om je spijsverteringskanaal te legen en uiteindelijk niets met potentiele voortplanting te maken had. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
zm is mijn psycholoog ![]() ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
vrijgezel ![]() ![]() |
|
Zo gewonnen, zo geronnen toch? ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Nietus. Ben niet je psycholoog (Zillah Morte) ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Ik zei nog tegen Karel dat je vast belde om te zeggen dat je single was. :') Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |