![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nouja, het eerste jaar ongeveer ben je knijter verliefd, dus dan boeit het niet zo, het is gewoon leuk samen. Vervolgens begin je er steeds er steeds meer achter te komen dat je op heel veel vlakken anders denkt, maar inmiddels houd je toch wel van elkaar, dus je wil wel voor de relatie gaan en ten slotte merk je dat het gewoon niet werkt. Te veel irritaties en je hebt niet echt meer wat te melden. Nou dan ben je inmiddels drie jaar verder ![]() ![]() |
|
quote: Ik denk dat je twee dingen hebt in een relatie: Gedeelde interesses en gedeelde zienswijze (de manier waarop je in het leven staat, moraal, levenswijze etc.) En persoonlijk denk ik dat vooral de tweede het belangrijkste is. Bij mijn ex was er van beide geen sprake,dus dan houd het al snel op. ![]() |
|
quote: Ik doorloop dat proces altijd in 3 maanden. ![]() Ben er inmiddels wel achter dat ik het vooral fijn vind wanneer iemand, net als ik, een bepaalde nieuwsgierigheid heeft. Je hoeft niet overal hetzelfde over te denken en precies dezelfde muzieksmaak te hebben. Maar een flinke dosis gretigheid om samen nieuwe dingen te ontdekken vind ik wel essentieel. Reizen, festivalletjes bezoeken, speciaalbiertjes huffen, wilde seks, etc. ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Dat doe je dan een stuk effectiever ![]() ![]() |
|
quote: Toch nog 3 jaar. ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Ik snap het zelf soms ook niet echt hoor ![]() ![]() |
|
quote: Ach zo raar is het ook weer niet. Ik zie zelden een relatie om me heen waarbij het echt allemaal lijkt te kloppen. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 01-12-2015 15:44] ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Een relatie willen die echt klopt is een perfect recept voor geen relatie. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Inderdaad zeg. In plaats van met een eisenpakket te komen, doe zelf eens wat concessies voor de verandering en verdiep je in de interesses van de andere persoon. Is vaak een verrijking voor jezelf ook. Maar ik zie veel mensen om me heen die dat soort concessies gewoon niet willen maken. Die willen de wederhelft kneden naar hun eigen voorkeur in plaats van zelf wat water bij de wijn te doen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Gezonde overlap in interesse, gecombineerd met een 'ieder doet lekker z'n ding'-houding werkt voor mij dan weer prima. Moet er toch verdomme niet aan denken dat je elkaar in alles vindt, zeg. Ik heb ook behoefte aan m'n rust. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote:Exact. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Heel erg waar. Daarom ook blij dat ik er punt achter heb gezet... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote: Vreselijk. Van die stellen die alles samen doen. Je ziet ze nooit meer los van elkaar en ze waren sowieso al van de aardbodem verdwenen zodra ze wat met elkaar begonnen. ![]() |
|
quote: Tja als je samen in de auto zit en de ruzie over elkaars muziek overgaat in ruzie over of de onkosten van een genderoperatie door de overheid vergoed moet worden of niet....dan weet je dat het niet gaat werken. ![]() |
|
quote: ovenmateriaal.jpg I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Ik erger me nu al aan de relatie die je beschrijft. Knap gedaan. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Loes wil Loek worden? ![]() ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hehe When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Fantastich voor hen lijkt me. Waarom vind je dat zo vreselijk? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: We stonden verder wel hetzelfde in het leven hoor, mijn vriendin en ik. Dat scheelde. Zelf zou ik het maar verstikkend vinden, iemand die (te) veel interesses met me deelt. Nooit tijd voor mezelf... en daarbij: ik zou nooit een relatie kunnen of willen hebben met 'mezelf met tietjes'. Die persoon ken ik al. Dat die ander anders is maakt het toch juist interessant? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote:Dit zie ik veel om me heen tegenwoordig. Stellen waarbij één van de partners zich helemaal aanpast aan de wensen van de ander. En uiteindelijk maakt die andere partner dan een eind aan de relatie, omdat de aangepaste "in niks meer lijkt op de persoon waar zij/hij indertijd gek op is geworden". Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Tsja, het 'moet' natuurlijk wel van 2 kanten komen. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |