![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Yeah baby! Ontopic: relaties zijn moeilijk. Lal. Je moeder. ![]() |
|
Sterkte Blacksun, ach denk maar zo; beter gelukkig alleen dan miserabel met z'n 2-en ![]() ![]() |
|
Maar ik ben in mn eentje ook miserabel... ![]() God wat klonk dat emo ![]() je hebt helemaal gelijk! in mijn eentje ben ik een stuk minder miserabel dan in zo'n relatie! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BlackSun op 03-12-2010 19:19] in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Ach, het was maar ene paar maand, je kunt ook na 8,5 jaar de stekker eruit trekken ![]() ![]() |
|
Is meervoud van 'maand' niet 'maanden'? ![]() |
|
Niet in bepaalde uitdrukkingen. quote: Kut, onlangs hetzelfde meegemaakt, deed geen deugd... Sterkte toegewenst! ![]() |
|
quote: Dat zag jij niet verkeerd, rare ex-vriend. Maar gelukkig staat Karnivoor ongeduldig in de rij om jouw nieuwe vriendje te worden ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wilde hij ook alleen seks hebben? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Zou ik er dan toch nog op vooruit gaan? ![]() ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Uiteraard. ![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Tov die maand relatie hoop ik natuurlijk wel voor je ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Karnivoor is na een minuut al klaar? ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Ik neem de tijd. ^_^ Je moeder. ![]() |
|
Je krijgt hem moeilijk omhoog? No dogs, no masters. ![]() |
|
:') Ontopic, ik heb nu een goeie relatie met m'n Senseo. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-12-2010 13:06] Je moeder. ![]() |
|
Mijn Braziliaan is zo lief. <3 ![]() |
|
Vandaag al weer 1,5 jaar samen. ![]() ![]() |
|
quote: Gefeliciteerd! ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Elke dag is bij ons een feest! Oftewel: niks bijzonders. ![]() ![]() |
|
Een bevriend stel van mij vierden eerst echt elke maand dat ze samen waren! ![]() ![]() ![]() Gefeli Silence! in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Elke maand ? Het is maar waar je je feestjes zoekt.. volgens mij heb ik zoiets nog nooit gevierd. Of dat iets zegt over de lengte van mijn relaties of mij (of allebei) laat ik maar even in het midden. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Ik herinner me de eerste dag nog wel. ![]() Of nou ja min of meer, toch? ![]() ![]() |
|
Ja, min of meer. ![]() Mede mogelijk gemaakt door here Burzum. ![]() ![]() |
|
Was bij 6sic6 en AT ook al! Misschien moet ik een datingbureau beginnen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |