![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
na bijna 9 jaar een relatie even 2 jaar heerlijk van het 'vrije' leven genoten ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: X10000000 HEERLIJK! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Wij 5 dagen geleden 3 jaar. ![]() ![]() |
|
Ook een happy single hier ![]() Het doet maar even pijn! ![]() |
|
*roept Slechtheid* Ot 9 jaren ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Respect voor die vrouw. 10/5 hier, ook respect voor die vrouw trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
0/0, ofwel oneindig, ongedefinieerd et cetera. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote:Hallo. ![]() ![]() |
|
quote: Jongen toch. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Is dat nou, wat ze noemen, interracial? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Volgens mij is het zelfs interspecial. Of die onderste moet van Mortal Kombat zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 18-07-2010 20:58] ![]() |
|
Jammer alleen dat de angel van de schorpioen verkeerd om ligt. Aangezien de schorpieon op zijn rug ligt moet de angel (als de staart die bocht dan al kan maken) omhoog wijzen. ![]() |
|
Ooow, dus het is nep? ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik geloof van wel .. ![]() ![]() |
|
Ja, volgens mij is die kerel van plastiek. ![]() |
|
quote:Onze Bertrand.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Maar Bart, als je zo over je relatie denkt, waarom ga je er dan mee door? ![]() |
|
quote:Je hand gaat vervelen natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik heb hetzelfde met heroïne... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Nu gaat Elite iets vertellen over schorpioenengif als drug, let maar op ![]() |
|
quote: mooi gezegd een relatie is chemisch zeker? signature ![]() |
|
quote:Wat is überhaupt het verschil tussen gif en drugs? ![]() Ik geloof dat iemand ooit eens bedacht had dat schorpioenengif tegen kanker zou kunnen werken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |