![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom heet dit topic eigenlijk niet het "wurgtopic", en het now playing-topic juist weer wel? ![]() ![]() |
|
Dat zie je verkeerd hoor. ![]() |
|
quote: Daar zijn de meningen over verdeeld... Bareuh... ![]() |
|
quote:Ik weet niet hoe Ziona eruit ziet. Maar behalve dat Ingrimd volgens mij erg verzoerd werd door mijn flauwe grapjes vond ik haar een zeer appetijtelijke dame om te zien, zeker. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Imgrid = leuk op foto voor zover ik kan zien ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Faded Novelty What are you gonna do when the novelty has gone ? First you stabb me in the back and then you take a run, I knew it was too good, to be fucking true, Shall I hang myself until my face turns fucking blue ? But you can stick your super-man ideal up your fucking arse, I know it wasn't meant to be, but I do fucking care, I can't change the way I was put on this fucking Earth, I thought you were accepting me, but in reality you see me as dirt, The time we spent together, oh man they felt so real, When I looked into your eyes, love was all I could feel, But know it seems to be a farce,'cause now you turn your head, But I hope you'll still remember me, when I'm fucking dead... hehehehe... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 29-08-2010 23:54] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
ben het met Bastianus eens... ![]() |
|
Juist, dat bedoelde ik ook. Bareuh... ![]() |
|
![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
ja pleur op zeg met dat lieve gedoe. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
signature ![]() |
|
zo, weer een kennis van me die genomineerd is om het big brother huis te verlaten! (en inmiddels heeft verlaten). toch jammer van de alimentatie die het gaat kosten. ![]() |
|
quote: Je was getrouwd met een kennis in het BB huis? ![]() Boeiender ![]() |
|
nee hoor... even een enigzins geanonimiseerde opmerking. "dur hef dur wear ene ut nös onder dun boom!" ![]() ![]() |
|
sinds ergens in de afgelopen week heb ik samen met mijn sexmaatje/collega ( ![]() ![]() of :strop: daarover ben ik nog niet uit ![]() |
|
Gefeliciteerd ![]() ![]() |
|
quote: Ik zal dat onderwerp iig niet meer bespreken. ![]() O en je weet dat ze mee leest he. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-11-2010 18:59] Je moeder. ![]() |
|
quote:Het zou eens tijd worden. ![]() ![]() |
|
quote:weet ik, mijn uitleg is redelijk genuanceerd meen ik zo ![]() ik ga weer een ander profiel aanmaken meen ik zo ![]() ![]() |
|
Tof dude. ![]() Hier weer even spannend allemaal, overmorgen mijn vriendin oppikken op het vliegveld. Elkaar toch weer een kleine vijf maanden niet gezien, zal wel weer awkward worden. Vanuit het niets direct samen een maand hiken/vakantie vieren, vermoed dat dat niet altijd even soepel zal gaan. Maar vooral heel veel zin in. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 26-11-2010 4:35] You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Wauw herrie! Nooit geweten dat jij zo'n romanticus was. Grindbashers lyrics? ![]() ![]() |
|
Hard van buiten, zacht van binnen .. die herrie ![]() |
|
jij alweer van straat? signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |