![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
nu wel definitief ![]() terug naar status fuckbuddy ![]() ![]() |
|
Dude, seriously. Weet je zeker dat je niet laat gebruiken? Zo vaak wel/niet vrijgezel in dit topic en weet ik veel wat voor geemmer allemaal; volgens mij heb je 0 controle in de situatie en ben jij gewoon haar bitch. No dogs, no masters. ![]() |
|
Een shotgun had fijn geweest gisteravond. Maar goed, het is het niet waard er energie aan te besteden. ![]() ![]() |
|
quote: Eh, zei je laatst niet dat zij dit forum ook leest om jouw doen en laten zoal te achterhalen? :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 12-12-2010 13:37] ![]() |
|
quote: Dat klinkt niet best! Wat het ook is, succes ermee ![]() |
|
quote: oké Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Lol, dat is snel..verkeerde topic of course.. ![]() ![]() ![]() |
|
AG: ik post niet alles wat ik meemaak, dus nee ![]() ST: ja, en we weten exact wat we wel en niet aan elkaar hebben daar is communicatie voor, en die gesprekken ga ik niet met jullie delen, enkel de conclusie ![]() ![]() |
|
quote: Vandaar. Het beste ermee, in elk geval. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: ... Je moeder. ![]() |
|
Je bent het er niet mee eens, karni? No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik onthou me van ieder commentaar, ik zal hem wel even via sms de kern van jouw bericht net benadrukken. :') En jep, niet helemaal mee eens maar ook dat zal ik voor me houden. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-12-2010 14:22] Je moeder. ![]() |
|
Ach, ja, uiteindelijk moet 'ie het zelf weten en weet in ieder geval ik niet wat er allemaal speelt ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
komt door de kleine hoeveelheid info die ik prijsgeef, daarom zeg ik ook in vorige post hoe en wat karni komt er wel achter ![]() edit: geen ziel verloren I [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 12-12-2010 15:34] ![]() |
|
everyone has problems i'm sorry for you i too hurt when you hurt because i care for you but you have no reason to take it out on me not worth it, i resign set myself free next time i'll be gone when the shit hits the fan find someone else than me i'm not your garbage can i listen if you're sad when you're mad or such one time is ok but a billion time is a bit to much i can never be what you want me to be i can never do what you want me to so i go solo i'm too proud to let you take a seat on me i choose to wise up and set myself free maybe you don't mean to act the way you do your problem, not mine trapped i suffer, free i'm fine remember way back when the trouble began turned slowly from lover into your garbage can i can never be what you want me to be i can never do what you want me to so i go solo oh la la, time to go oh la la, i go solo [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-02-2011 0:00] signature ![]() |
|
Hypnos go's solo? ![]() |
|
nee hoor, kvinnet een fijn nummer ![]() ![]() signature ![]() |
|
Ohh, ok, ik dacht al eerst post je van die lieve romantische foto's en dan is het opeens uit. Goed ![]() ![]() |
|
quote: nu dus wel huisje gevonden, ik trek er begin augustus in Casa Hypnos met nieuw werk, nieuwe wagen, nieuwe... nee, gewoon de oude worden ![]() signature ![]() |
|
nieuw lief? ![]() |
|
neuh. Had nog iets van hoop dat het zou goedkomen, maar de reactie is zwartwit the end niemand op het oog voorlopig maakt niet uit. voor het eerst sinds mijn 14e zonder vriendin... weird [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-07-2012 19:52] signature ![]() |
|
misschien juist wel fijn dan om even ongebonden te zijn. ach, en er zijn er genoeg. ![]() |
|
dat wel, alleen zijn er zo weinig die mega knap zijn en heel veel issues hebben ![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |