![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Goed dan. ![]() ![]() |
|
quote:Megaknap is hartstikke leuk, maar toch minder belangrijk dat het megaleuk hebben samen. ![]() |
|
quote: Megaknap is vaak megasaai helaasch. Boeiender ![]() |
|
quote:Kans is volgens mij net zo groot bij een lillik ding. ![]() ![]() |
|
quote: Saai is goed want minder gezeik en gedoe.......... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Och.... geen ervaring mee. Boeiender ![]() |
|
quote: nee, was ironisch bedoeld ![]() danktje signature ![]() |
|
quote: true, ik wil gewoon iemand die gelukkig is met zichzelf (over het algemeen), zin heeft in het leven, vrij passioneel is, kan relativeren zo heel nu en dan en kan communiceren over haar binnenkant signature ![]() |
|
Dat zou al een volledige verandering zijn ![]() ![]() |
|
verademing ook ![]() signature ![]() |
|
Geef haar nummer even aan G.I.R.L hij kon er wel wat mee volgens mij.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Hmmm... Goedele Liekens is aan al bezet toch? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: die PMS-periodes kan ik moeilijk aan van GIRL signature ![]() |
|
quote: ja, die binnenkant zal ik wel helpen exploreren ![]() signature ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote: Moet je dat niet eerst zelf leren? No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:+1. En die link over seks zegt ook wel weer genoeg over hoe je over een relatie denkt. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: wat leren, over je eigen binnenkant? of over haar binnenkant? signature ![]() |
|
quote: wat een prachtige benadering van het woord "meningen" signature ![]() |
|
Eigenlijk te triest voor woorden als je je door een deskundige moet laten vertellen hoe je een gezond seksleven moet hebben. Als je elkaar een beetje kent weet je toch zelf ook wel waar de behoeftes liggen en wat je partner lekker vindt? Ik vind het net zoiets als relatietherapie. Als je dat soort onzin denkt nodig te hebben kun je je beter, en vooral goedkoper, eens gaan afvragen of je wel bij elkaar past. Edit: [/mening] [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-07-2012 11:09] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: En als het net wel kan helpen is het goed, toch? Bijzonder waardevol, een externe frisse blik van iemand die je kan helpen over een blokkade heen te stappen ![]() Dat gezegd hebbende: ik doe er niet aan mee ![]() quote: Dat eerste, maar de hele serie gaat op. Die dingen die jij zoekt is je partner-in-spe evengoed naar op zoek, en heb jij echt nog niet voor elkaar. Op z'n minst moet je beiden de drive hebben dat goed te doen, maar als jij je liever op de tekortkomingen van de ander focust gaat dat gewoon niet goed komen. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-07-2012 11:10] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Kan wel een zwik tekst neerpletten, maar dit komt er erg mee overeen. ![]() ![]() |
|
quote:Als je het gebruikt als "verder-dan-je-neus-kijken" dan is het idd goed, maar daar heb je geen therapie voor nodig, gewoon een gezonde interesse en bereidheid om buiten je comfortzone te gaan. quote: Yup, elk persoon heeft tekortkomingen, dat bouwt karakter en zorgt voor dynamiek in een relatie. Alleen maar goed. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |