![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar sterkte verder. En niet zo zeuren! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
knopen doorhakken en niet zeuren is de clou wel idd signature ![]() |
|
Ik ga er eens op letten maar ik krijg de indruk dat je elke keer als je een nieuwe auto krijgt ook je partner inruilt. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Is dat zo raar dan? Mensen delen vaak extremen (qua gevoelens, emoties, gedachten). Wat er tussen in zit ziet men vaak als saai of niet boeiend. Dus over relaties deel je dan toch ook makkelijker iets als het kut (of juist heel goed) gaat? ![]() |
|
quote:Voor een bepaald deel wel, zekers. Maar Bartje zijn buien waren toch erg goed in te schatten, geef toe. ![]() |
|
quote: Natuurlijk ![]() ![]() ![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
zucht [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-03-2017 11:07] signature ![]() |
|
quote: nounou, je hebt me irl ook al meegemaakt, ik ben gewoon soms een erg hyper mannetje, soms ook heel erg zwart en soms ook gewoon super lief. Dat zwarte komt op ZM gewoon erg naar boven. jij bent ook niet altijd zo nors toch? En AG ook niet zo elementair (denk ik) misschien wel op professioneel vlak, maar in relaties en onder maten toch niet? Toch ![]() signature ![]() |
|
Ach vrijwel iedereen kan een hopeloos labiel figuur lijken als hij een boekje open doet over gevoelens over een net ingestorte relatie. Kleine irritaties die altijd maar een kleine rol speelden op de achtergrond krijgen opeens veel gewicht. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
heb jij wel eens een relatie? edit: met iets anders dan dieren [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-07-2012 14:42] signature ![]() |
|
quote:Ik ken je idd irl en daar ben je anders, vandaar verbaas ik me ook zo ![]() ![]() |
|
Ik verbaas mij er iets minder over ![]() quote: True. In mijn ogen is het zelfs goed om je na een net ingestorte relatie even heel labiel te gedragen. Dat lijkt mij de eerste stap om alles te verwerken. Een onbepaalde tijd later kun je jezelf dan herpakken en zit je in de tweede fase. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 11-07-2012 15:25] ![]() |
|
quote: kan best inkomen hoor? Als ik kennissen laat raden wie ik ben op ZM dan geloven ze me echt nooooooit. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-03-2017 11:08] signature ![]() |
|
In het echt ben je gewoon niet zo'n triestige neut als op ZM ![]() En godver ja, dat chatten... Dat doe ik al tijden niet meer, tenzij het heel erg nodig is. Ik krijg liever sms'en, dan kan ik tenminste antwoorden als het mij uitkomt. ![]() |
|
quote:Labiel, nee, verdriet hebben ja. zit wel groot verschil in. ![]() |
|
Ja idd, als je zo nuanceert. 'Labiel' hoeft niet zo letterlijk genomen te worden, maar ik laat mijzelf even goed in de put zitten vooraleer ik er mijzelf weer uithaal. Eerst jezelf eens goed slecht voelen zodat je jezelf kunt herpakken. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 11-07-2012 15:34] ![]() |
|
Tuurlijk, als je je direct goed en toppie voelt was het niet echt een relatie waar je wat aan had. En daaar ga ik bij de meeste wel van uit. ![]() |
|
Gewoon doen zoals ik het heb aangepakt. Zoeken naar de juiste persoon en vervolgens beetje geven en nemen. Veel communiceren. Negen jaar samen nu, september trouwen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: tja, verdriet is een groot woord. gemis voelen, ontreddering, spijt, schuldgevoel, nostalgie, eenzaamheid, jaloezie, tristesse, paniek, angst, pijn, leegte, ... niet meteen zaken waardoor je optimaal functioneert signature ![]() |
|
quote: blijkbaar verdien je het wel signature ![]() |
|
ik blijf de komende 3 jaar vrijgezel. Ik heb een hoop lol nu in dutch lol means fun. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: djeezes kerel ![]() ![]() signature ![]() |
|
walked in had my swag on a hundred thou IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |