![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt, hoor! Maar sommige mensen zien dat denk ik écht niet. Dan moet therapie maar ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: ik peilde vooral naar wat je bedoelde naar mij toe. Ik vind het eigenlijk wel bedenkelijk dat je het hebt over "tekortkomingen", ik zie dat als verschillen en niet als fouten of tekortkomingen. Er is niets mis met iemand die minder passioneel is en net heel huiselijk bvb, ik zie dat ook niet als tekortkomingen. Behoorlijk judgemental dat je me zo bekijkt en zegt eigenlijk ook wel iets over jou... signature ![]() |
|
quote: wel waar ja, maar samen "passen" is geen garantie op succes en niet samen passen is misschien enkel een bron van spanningen die je kan kanaliseren in die mate dat het net een extra waarde krijgt. Twee mensen zijn toch nooit zodanig verschillend van elkaar dat ze totaal geen overeenkomsten hebben? Is het niet wat makkelijk om het kind met het badwater weg te gooien dan? signature ![]() |
|
quote: :') Doe niet zo sneu, man. Wel weer typisch dat je het probleem bij iemand anders legt ![]() Jíj geeft aan dat je bepaalde eigenschappen wil zien, dus jij bent degene die iemand beoordeelt op die merites en die dus op dat vlak tekortkomingen constateert (waarom zou je er anders over komen zeuren hier). Die tekortkomingen zijn verder alleen een tekortkoming in de context die jij schept; in wat ik zeg zit verder geen algemeen waardeoordeel met betrekking tot hoe personen zijn (hoe graag jij dat er ook in wil lezen). Ik zeg slechts dat als jij zulke dingen verwacht, jij juist in de eerste plaats bij jezelf moet kijken en níet a priori je druk moet maken over anderen. Lekker weer zaken duizend keer groter maken dan ze zijn in plaats van tot de kern van de zaak komen; veel plezier ermee ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: ach ach kom, geef gewoon toe dat je tekortkomingen zei ipv verschillen ![]() klopt trouwens ook totaal niet, eigenschappen beoordeel je niet, eigenschappen heb je of heb je niet. De mate dat die eigenschappen aanwezig zijn, dat is een ander verhaal. En een waardeoordeel hang ik daar nergens aan vast; Ja super als het klikt met iemand, als het dat niet doet dan zegt dat niets over de persoon. Natuurlijk klikt het soms met iemand beter dan met iemand anders omdat er nu eenmaal factoren zijn die dat bevorderen, maar dat is mijn persoonlijk gevoel en niet vertaalbaar in één of andere universele waardemeter. Succes met dat te proberen ontkrachten Feit dat ik "zeur" heeft meer met de gang van zaken te maken en persoonlijke gemissen. Dat is niet kwalijk te nemen naar andere personen toe. En ja, de verantwoordelijkheid ligt bij jezelf om keuzes te maken en te zorgen dat je een partner hebt of kiest die nauw genoeg aansluit bij je eigen verlangens als je per se een partner wil. Daarvoor moet je in de eerste plaats weten wat je verlangt in iemand, in het leven en vooral voor jezelf. Uit ervaring leer je natuurlijk ook een pak zaken die je moeilijk kan beredeneren, en die ervaring doe je op ... inderdaad, met anderen. En dat daar dan conflicten uit ontstaan wanneer het niet loopt zoals voorzien, dat is ergens logisch zeker? Maar hé, als jij vindt dat het hier puur om "tekortkomingen" gaat die ik leg bij anderen omdat ik mezelf niet ken of in de ogen wil kijken of ontwijk of het gewoon leuk vind om "anderen" de "schuld" te geven van conflicten, ga uw gang. Past wel in het plaatje eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-07-2012 11:57] signature ![]() |
|
Ik zou, als ik jou was, eerst maar eens met mezelf aan de slag. Je komt hier nu niet echt als een stabiel persoon over. Over je waarden en normen nog maar te zwijgen. ![]() |
|
quote: Waarom zou ik dat moeten toegeven, het staat er gewoon ![]() Het is echt moeilijk voor je, hè? Ik leg uit wat tekortkoming in deze context betekent en jij zegt "Nee, de context boeit niet, je zei toch tekortkomingen; lekker puh, je bent evil!!". Flikker toch op, man. quote: Ja, dus? Waar de fuck heb je het over? Hoezo wordt dit opeens een meta-discussie over hoe je naar mensen kijkt? Leer toch eens niet alsmaar het onderwerp groter te maken, maar te luisteren naar wat er gezegd wordt. quote: Ja, dus? Waar de fuck heb je het over? Ik heb helemaal NIETS over jouw eventuele waardeoordelen nav het niet-klikken gezegd. Leer toch eens niet alsmaar het onderwerp groter te maken, maar te luisteren naar wat er gezegd wordt. quote: D'uh... Heb je nou eerst een uur van je eigen rondgedraai nodig om te zien wat er al direct gezegd werd? Je zeurt dus over anderen in plaats van dat je het zelf beter probeert te doen. Daar ging het om, klaar. quote: Ja. Dus? Heb je nog meer dooddoeners? quote: Lekker weer zaken duizend keer groter maken dan ze zijn in plaats van tot de kern van de zaak komen; veel plezier ermee ![]() Lekker zeiken over een woordje wat gebruikt is en geen moeite willen doen te begrijpen wat er gezegd wordt ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: ach, dat is zo selectief. Alsof de donkerste uren van de dag een totaalbeeld geven van iemand Ik zou het inderdaad vreemd vinden moest ZM een stabiele indruk geven van mij ![]() ik ken mijn issues of *kuck* gevoelige kantjes, niemand staat daar los van. En daar mee omgaan lukt vrij aardig, voor mezelf. Nu nog iemand hebben die dat ook kan [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-07-2012 12:07] signature ![]() |
|
Dus een partner moet jouw nukken maar accepteren, maar jij wilt dat niet doen bij een partner .. Veel plezier ![]() ![]() |
|
quote: Als je serieus advies wil of een gesprek aan wil gaan maar het enige wat we van je kennen je labiele kant is gaat het niet opschieten, hè. Dus, wees niet zo labiel hoor of probeer gewoon niet mee te doen in dit soort topics ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
zzzzz [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-03-2017 11:09] signature ![]() |
|
Als je er niet over wil praten doe dat dan gewoon niet ![]() Ontopic: alles goud hier ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-07-2012 12:13] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: euhm... ja! dat zou ideaal zijn ja maar dat is niet realistisch, dus zoek je maar iemand wiens nukken je ook kan verdragen. en dat kan best lukken, zolang die nukken niet de boel zodanig vernukken dat het niet meer kan lukken signature ![]() |
|
quote: Ooit word je wakker uit de illusie van de virtuele wereld. Dat gaat pijn doen... Ik ben toch niet labiel in de laatste post, is dat zo moeilijk om je mentaal flexibel op te stellen dan? signature ![]() |
|
Ontopic graag. No dogs, no masters. ![]() |
|
Heren, heren. ![]() |
|
Je hele voorkomen is labiel hier Bart, of je doet je in ieder geval labiel voor. Daarnaast ken ik je hier als iemand die vrouwen erg objectief behandeld, zie nu ook weer na de breuk met Sara, alles ligt aan haar en jou treft geen blaam. Blijf eens een langere tijd alleen, is denk ik beter voor je. ![]() |
|
+1. Ik wilde een heel verhaal typen, maar ik geloof dat AG en Jenje alles wel gezegd hebben wat ik ook wilde zeggen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: natuurlijk ben ik hier kort door de bocht. En natuurlijk lijkt het alsof ik de schuld bij andere mensen leg (soms). Frustraties heet zoiets en die uit je soms omdat je er dan vanaf bent. Uiteindelijk heeft niemand schuld aan die breuk. Dingen lopen zoals ze doen en soms beslis je dat het niet verder kan. Sarah treft helemaal geen blaam :s Feit dat ik me soms kan ergeren aan dingen ligt evenveel bij mij als bij haar, en omgekeerd zal dat ook wel zo zijn. Je gaat je partner toch niet kwalijk nemen dat hij of zij is wie hij is, het is je eigen verantwoordelijkheid om te kiezen of je er mee kunt omgaan of niet. Als er bedrog of extreme leugens in het spel zijn, dan is dat anders (voor mij dan toch) en onder mannen kan ik best wel plastisch doen over vrouwen, objectief alles erop en eraan. Maar de meiden die me echt kennen weten wel beter [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-07-2012 12:30] signature ![]() |
|
90% van je posts zijn op die wijze, Bart. De andere 10% ga je je zelf verdedigen. ![]() |
|
quote: dat komt omdat er soms veel frustraties zijn (eigen schuld, I know) of heb je het over dat objectief zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-07-2012 12:38] signature ![]() |
|
En vaak komen/kwamen die vanuit je relatie. Kan me veel situaties herinneren dat je dingen niet kon doen ivm je vriendin. En dat kom je dan op ZM botvieren. Nou is dat voor ZM vermakelijk, maar voor jezelf en je relatie gewoon dom. ![]() |
|
meuh [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-03-2017 11:10] signature ![]() |
|
quote: Je bent gewoon een wijf!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |